etsin sinua nainen ilman mitään koko/ikärajoja alastonmallikseni. en etsi alan ammattilaista vaan kokeilunhaluista naista joka kiinnostunut paljastamaan itsestään hiukan tai vähän enemmän kameralle.
kuvista ja niiden käytöstä teemme kirjallisen sopimuksen.
maksan kuvauskeikasta palkkion sopimuksen mukaan, palkkion suuruuteen vaikuttaa voinko julkaista kuvat vai pidänkö vain itselläni. luonnollisesti saat kuvista itsellesi kopiot.
olen luotettava kolmekymppinen amatöörikuvaaja, en siis ammatikseni tätä tee, vaan rakkaaba harrastuksena yhdistän suosikkiharrastukseni valokuvauksen ja naisvartalon.
olen siis mies, 30v, luotettava ja kaikinpuolin tervejärkinen ja tosissani.
olethan sinäkin.
ota yhteyttä mieluiten kuvan kanssa niin keskustellaan lisää.
tjh
amatöörimalli naiselle keikkatyö tarjolla
4
251
Vastaukset
lisäys eli minut tavoittaa sähköpostilla [email protected] tai numerosta 0449232886 aluksi viestiä/mailia kiitos
- estoton2
Moikkis:)
Missä päin kuvailet?- Luotettavakuvaaja
Uudellamaalla myöskuvaaja,mist sinä olet
- estoton2
02-alue
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389