"Mä olen virhe joita tapahtuu..." en tiedä onko se väärin. Järkihän ei tässä toiminut. Eikä näytä toimivan vieläkään. Eli ikävä sua vieläkin.
Muutitko Valamoon vai juutuitko arkeen,kulisseihin?!
12
231
Vastaukset
- Igumenia M
En kun minua vituttaa rehellisesti sanottuna.Kaikki elämässä juuri tällä hetkellä.enkä ole se nimimerkki nunna.
- nunna
En vielä. Ensi vuonna sitten.Siihen asti hiljaista arkea kulisseissa.
- plösöttelijä
turpa kiinni tekonunna
- nunna
plösöttelijä kirjoitti:
turpa kiinni tekonunna
Pidä ite turpa kiinni senkin halpa kopio!
- orange.......
nunna kirjoitti:
Pidä ite turpa kiinni senkin halpa kopio!
apina s
- nunna
orange....... kirjoitti:
apina s
En ole s
- "vähän hurahtanu"
..no en muuttanut, aika vaan on hurahtanut kun oon koittanu järjestellä kulisseja kondikseen nii et sais pehmiksille oman tilan ku kuka sitä nyt kaapissa koko tulevaisuutensa jaksais kökötellä
- raideleveys
Sitä kaikkea tai ei mitään siitä.
http://www.youtube.com/watch?v=qcm0nmhlZik - Sinä vain...
Eli arkikulisseissa pysyttelet. Olisi kiva kuulla miten sulla menee? Oonko kuitenkin pysynyt sun ajatuksissa? Eipä susta taitais olla Valamoon muuttajaksi. Menisit hukkaan...
- minä nainen--
kerros vähä millaselta mieheltä,minkä näköseltä tää on? en oo ajatellu Valamoon mennä....jotain muuta
- Sinä vain...
minä nainen-- kirjoitti:
kerros vähä millaselta mieheltä,minkä näköseltä tää on? en oo ajatellu Valamoon mennä....jotain muuta
Kuuleppa tämä oli kyllä miehelle naiselta,sorry.:( Tämä oli vinkiks yhteen viestiin liittyen.
- MuuttolintuKk
No muuttamassa olen, hassu kysymys juuri nyt, vaan en Valamoon sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703