Miksi moni tuore äiti pettää lapsen isää?

Baari-hai

Baareissa toisinaan käyvänä ja yhdenyönsuhteita harrastavana on mieleeni tullut, että miksi perheenäiditovat kovin persoja vieraille miehille? Kokemukseni mukaan 25-30 vuotiaat äidit ovat miehenpersoja - nuoremmista ei juuri onakohtaista kokemusta, koska olen itse 36v, eli nuoremmat eivät omaa skeneäni. Lähinnä naiset haluavat jutella, pois perhearjesta, mutta seksihimot ovat heillä eräs päsyy hairahtumaan vieraaseen mieheen. Ihastuvat todella helposti. Onko kyse masennuksesta, korkeisiin odotuksiin pettymisestä vai mistä?

Jännä ilmiö. Pitäisikö miesten katsoa peiliin?

29

1669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks äiti vastaa

      Eipä ole ainakaan mulle tuttu ilmiö. Meidän äitiporukoissa eletään ihan vaan rauhallista perhe-elämää kotona, eikä baareissa ramppaaminen kuulu enää tähän elämänvaiheeseen. Ja siis ollaan suurimmaksi osaksi alle 30-vuotiaita äitejä.

      • .....

        Eikä siis ainakaan meidän odottavien äitien elämään taida kuulua tuo aihe mitenkään.


      • ..............
        ..... kirjoitti:

        Eikä siis ainakaan meidän odottavien äitien elämään taida kuulua tuo aihe mitenkään.

        Niin ja mitä miespuolinen baarikärpänen muuten ylipäänsä tekee odottavien palstalla?


      • Baari-hai
        .............. kirjoitti:

        Niin ja mitä miespuolinen baarikärpänen muuten ylipäänsä tekee odottavien palstalla?

        Ai että mitäkö teen täällä? No olen kuule kysymässä tätä asiaa ja varoitamassa, että tällainenkin raskaudenjälkeinen oire on olemassa. Ja eipä sitä moni myönnä salaista harrastustaan:D


      • ämmät ruotuun
        Baari-hai kirjoitti:

        Ai että mitäkö teen täällä? No olen kuule kysymässä tätä asiaa ja varoitamassa, että tällainenkin raskaudenjälkeinen oire on olemassa. Ja eipä sitä moni myönnä salaista harrastustaan:D

        Paheksut naisia siitä mitä itsekin teet? Taidat olla pienten lasten isä.


    • h5r44

      No enpäs tunne yhtään ko. ryhmään kuuluvaa naista, joka miestään olisi pettänyt. Ehkä ne sinne baariin kertyvät semmoiset naiset, jotka jotain sieltä sitten hakevat. Minun tuntemistani 25-30v. perheenäideistä yksikään ei oikein baarissa ehdi hypätä tai käy tooooosi harvoin.

      Mutta jos näistä naisista nyt pitäisi spekuloida niin olisikohan niin, ettei kotona saa tarpeeksi huomiota ja ihastutaan sitten siihen vieraan miehen antamaan huomioon. Tiiä häntä, kun en kuulu tuohon ryhmään :D

      • Baari-hai

        Väittämääsi vastaus edellisessä viestissäni.


    • geekoo

      minä taas tunnen
      miehenä minua lähestytään baareissa vain se yksi asia mielessä olenkin pannut nuoria äitejä jotka ovat joko avoliitossa taikka sitten heti eronneet kun lapsi syntyi
      eivät ole eritelleet miksi antavat vanhempien miesten painaa itseään. ehkä se on vainn niin että sitä pitää saada toteuttaa itseään

      • Baari-hai

        Näinpä.


      • kiikis uot

        Taitaapi olla geekoo ja Baari-hai yksi ja sama kirjoittaja :D


    • Thsjkadhjaskd

      Ehkä äidin roolista on helpompi päästä pois toisenlaisessa ympäristössä ja vieraan miehen kanssa.Kotona voi olla vaikea vaihtaa rakastajattereksi.
      Ja voihan syy olla osin miehessäkin,jos naistaan kohtelee vain lapsensa äitinä.
      Naisillahan miesmaku määräytyy kierron mukaan,hedelmällisinä päivinä vetoaa eniten vapaat,ehkä rentutkin miehet,muulloin ne kiltit kotitöitä tekevät aviomiehet.

    • myönnetään.....

      Kyllä minä ainakin käyn baareissa n. kerrankuussa vaikka olenkin äiti, ei minun elämäni äitiyteen loppunut. Ja kietämättä onhan sitä kiva kokeilla joskus saako vielä miehiä niinkuin "ennenvanhaan" ennen lapsia ;)

      • Äitejä panen mä?

        Ihan yhtä vastuutonta kuin lastenteko pascoihin suhteisiin on se kun leikkii toisen tunteilla. Sitä lun tekee lapset jollekun epmuehekkäälle rillipälle, niin aina saa vieraasta munasta unelmoida.
        Äitit on helppoja!


    • khb,kl

      Jos kyse on parisuhteessa olevista naisista, niin saavat kyllä ihan itse katsoa sinne peiliin. Jos taas "sinkkuäideistä", niin älkää nyt peiliin jääkö kukaan möllistelemään vaan pankaa sielunne kyllyydestä, sinkkuäideillä ei yleensä ole vapaata turhan usein ja aikuisilla ihmisillä on lupa nauttia seksistä :)

      Mutta joo, vaikea sanoa motiiveja. Olen 25-vuotias äiti jolla on aika monta 25-30-vuotiasta perheellistä naispuolista kaveria, joista kenenkään en tiedä lasten synnyttyä pettäneen puolisoaan (joistain tiedän seurustelun alkuajoilta), joten vaikea arvata.

    • Sattumoisin tietävä

      "Olen 25-vuotias äiti jolla on aika monta 25-30-vuotiasta perheellistä naispuolista kaveria, joista kenenkään en tiedä lasten synnyttyä pettäneen puolisoaan"

      - Luuletko oikeasti, että se joku yleinen keskusteluaihe on että "petän miestäni (lue siittäjääni)". Kyllä perhekulissit kuule pyritään pitämään viimeiseen saakka pystyssä ihan lassten ja oman egon takia, ja hymyillään peukkua näyttäen Facebookissa julistamassa perheonnea, vaikka juuri on saatu vaikkapa ukolta turpaan kotona,ukon muna ei seiso tai itsellä tee mieli, kuljetaan vapaalla vieraissa juttelemassa ja panemassa.
      Tajuatteko mitä teeskentelyä nykyajan elämä on? Ihan ihme hehkustusta ja teatteria. En toisaalta ihmettele, koska onhan ihmisten elämä tavallaan kösikirjoitettu kaikenlaisten idyllien ja illuusuioiden muodossa, eli kun määrätään ulkoiset kriteerit millä todistetaan muille onnistumista. Kyllähän naiset puhuvat keskenäänkin joitakin ns. arkoja asioita kuten sen, että kun ei se oman lapsen isä tunnu oikealta mieheltä johon into piisaa, mutta kun kuulema yleensä vastaus on kollegan kanssa keskustellessa niinkin ahsistava kuin; "no se on normaalia, sitä se on kaikilla" ja sitten taas puhutaan imetyksestä ja paskavaipan vaihtamisesta.
      Ja arvatkaapas mitä nainen kuitenkin tekee ja kenelle puhuu? - Noh, se nainen juttelee ongelmistaan sille salaiselle fuckbuddylle, joka sitä kuuntelee, ymmärtää, huomioi ja panee. Ylensähän nämä asiat selviävät ennemmin tai myöhemmin, jos ei muuta, niin ero tulee sitten jollakin muulla tekosyyllä. Yleensä tilanne vielä menee niin, että tämä fuckbuddy peljästyy kun nainen rakastua repsahtaa häneen ja ottaa eroa siipastaan, niin sittenhän tämä Facebookin teeskenteklijänainen sitten joutuu itkemään miehensä takaisin, - ja antaahan mies anteeksi, on se niin onneton ressukka suomalainen mamman hyysäämä mies, mutta ikänsä se petturuuden muistaa ja muistuttaa, aina aseenan käyttää, kiristää kertovansa sukulaisille jne. Että onnea vaan perhekulisseihin :D

      Ikävän yleistä se on, että miehet pettää, mutta se että pieniä lapsia mailmaan tietentahtoen munineet Facebokin hehkuttajat, niin se on jo kaksinaamaista jos joku. Ihan hävettää joidenkin naisten puolesta. Pariterapiakaan ei kauheasti auta kun homma pääsee tulehtumaan.

      • peukkua pystyyn

        Voin myöntää, että seksielämä muuttui aika lailla lapsen syntymän jälkeen, mutta kyllä minä silti hehkutan perhe-elämää ja nostan peukkua Facebookissa. Koska lapsi on tuonut elämään jotain sellaista, mitä ei vaan voi selittää eikä siitä mistään hinnasta luopuisi. Ja ainakin minusta mieheni on isänä vielä seksikkäämpi kuin ennen, joten on se parisuhteeseenkin tuonut jotain hyvää. Valitettavasti vaan väsymys vie osan yhteisestä ajasta, mutta silloin kun yhteistä aikaa on, se on todellakin laatuaikaa. ;)

        Kyllä nää sinkut ja naisiin/miehiin pettyneet vaan tunnistaa täältä aika äkkiä. Kun olettavat, mutta eivät tiedä... :)


      • Paljon nainut
        peukkua pystyyn kirjoitti:

        Voin myöntää, että seksielämä muuttui aika lailla lapsen syntymän jälkeen, mutta kyllä minä silti hehkutan perhe-elämää ja nostan peukkua Facebookissa. Koska lapsi on tuonut elämään jotain sellaista, mitä ei vaan voi selittää eikä siitä mistään hinnasta luopuisi. Ja ainakin minusta mieheni on isänä vielä seksikkäämpi kuin ennen, joten on se parisuhteeseenkin tuonut jotain hyvää. Valitettavasti vaan väsymys vie osan yhteisestä ajasta, mutta silloin kun yhteistä aikaa on, se on todellakin laatuaikaa. ;)

        Kyllä nää sinkut ja naisiin/miehiin pettyneet vaan tunnistaa täältä aika äkkiä. Kun olettavat, mutta eivät tiedä... :)

        Jaa että väsyneenä paukkua Facessa?;)
        Onko sulla yhtään oikeaa ystävää?
        Vaikutat teennäiselle ja elämästä mitään tietämättömälle sekä erittäin yksinäuselle naisenaöulle, joka itselleenkin esittää onnea ja muille todistelee. -Arvaas vaan kiunnostaako ketään facebook-"kaveria" sinä ja sinun penikat?
        —NO EI TOD!
        Erottaa kyllä teidät pinnalliset, tyhmät, rumat ja omia aivottomat, omaa elämää omaanattomat ja yksinäiset täällä näistä viisaista, joilla kyky ajatella muutakin kuin omaa hehtaari persettä.
        Teitkö lapsen leikkikaluksi kotisleikkiin? Kerro oi ruma, persevä, lättänokkainen painajainen meille! Kapsenne häpeää vanhempiaan jotka rumia ja tyhmiä, uskottelevat parisuhteestaan jotain itselleen. Sinunkin naama suojelee sinua, eli et saa edes taksitolpalta vierasta munaa!
        Vittu että vihaan teitä tyhmiä ja rumia kun jatkoitte sukua ja
        Ihmisapinan geenejänne! Miksi kommentit kun et asioista tiedä ja tajua?


      • tsemppivä

        Jos sulla on noin huonosti asiat, niin suosittelen pariterapiaa tai eroa. Voisi helpottaa kummasti elämääsi :)


      • khb,kl

        Taisinkin sanoa, että en TIEDÄ yhdenkään kaverini pettävän miestään, joten motiivien arvailu on aika vaikeaa. Pitäis ensin tietää kenen motiiveja spekuloi. Ja sittenkin olisi aika hyödytöntä :)


    • :|

      hmm..en kyllä itse ole pettänyt tai tiedä monen muunkaan pettäneen mutta tavallaan voisin kuvitella että se johtuisi synnytyksen jälkeisestä yksinäisyyden tunteesta..? minulla ainakin oli synnytyksen jälkeen todella tyhjä yksinäinen olo ja mieheni ei osannut/halunnut olla tukenani.. Onneksi vanhempani asuvat lähellä joten tukeuduin heihin kun ei miehestä siihen ollut mutta jos olisin ollut ilman perhettäni niin voisin kyllä ajatella tekeväni samoin.. ns. lohdun hakemisena

      • Winkwink

        Opettele oikeinkirjoitus.


    • laura*_

      Yksi syy pettämiseen on kosto, ei mikään oikeutus mutta syy kuitenkin. Jos käy ilmi että lapsen isä pettää niin pienen lapsen äidille se helpoin vaihtoehto ei ole jättää sitä miestä vaan antaa samalla mitalla takaisin. Jos löytyy pettäviä pienten lapsien äitejä niin taatusti löytyy pettäviä pienten lasten isiäkin. Surullista mutta totta.

    • tunnistin itseni

      hm... nyt vasta huomaan tuollaisen himon; mua PANETTAA ihan hirveesti. ja seksiä kotona ei ole/ se on totaalisen tylsää. Pitäisköhän sitä kokeilla.. Olen reilun vuosikkaan äiti ja käynyt läpi synnytyksen jälkeisen masennuksen..

      • NäinsemeneeEer

        Menee loora pilalle kun mötköt telee lapsia. Ukko alkaa sitten onanoimaan ja katselee netistä jonkun epätoivoisen vammaisen jota naivat. Nainen myös etsii chatista miehen jolle puhuu, jota pussaa ja kenen munaa imee ja ottaa pimperoon.
        Mutta tämä koskee mötköjö. Jos on ok pohjakunto, perse palautuu ja homma jatkuu hyvänä.


    • reipasemäntä

      Mikä sitten on TUORE äiti?? Itse ajatteleln siihen alle puol vuotiaan lapsen äidin.. Mulla ei ainakaan ollut mitään kiinnostusta seksiin ekan lähes vuoden aikana, imetin lastani puolitoista vuotta, olisko se vienyt seksihalutkin, tiedä häntä mutta kaverinikin lapsen saannin jälkeen oli puoli vuotta ilman.
      Tuntuis kummalta että joku kohta synnytyksen jälkeen (kun yleensä on vuotoja, tikit, repeämiä muutenkin..) jättäisi pienen vauvansa kotiin ja painelisi seksiä hakemaan baariin? Erilaiset hormonit sitten ainakin kun meikäläisellä.. Ja että tää olis vielä yleistäkin..

      • sithän se on!!

        Onhan tuo yleinen juttu, että baarissa tulee perheellisiä naisia tarjoamaan itseään. Persettäkin tarjotaan siksi, että saadaan hyväksyntää ja huomiota. Jos mies ei ota pillua, silti tulee kutsu kahville ja pienimuotoista treffailua. Em. tapauksen kanssa kun alkaa kulkemaan, niin jatkuvasti on puhelimessä tekstaria, että "milloin tavataan", ikävä jne jne. Kyse on siis ihan yleisestä ilmiötä - näkisin näin..

        Syynä tähän voi olla se, että kun nainen päättää parikymppisenä haluta perheen, kun kaverillakin on, niin sehän tarvitsee siihen miehen - siittäjän. Alkaa siis siittäjän etsiminen, ei rakkauden etsiminen. Kun sellainen turvallinen mies astuu kohdalle, aletaan tästä tehdä siittäjää. Hetken aikaa parisuhde toimii, kun focuksena on se lapsi/ perhe -oikea perheidylli joka kopioitu jostakin elokuvista tai ohjelmista joita mm- Liv-kanava esittää. On kiire tehdä lapsia tuoreeseen parisuhteeseen ja nuorena päästäkseen siihen illuussioon käsiksi.
        Lapsiahan on suhteellisen helppo tehdä silloin kun homma pelaa -ja yleensähän ikävä kyllä pelaa jos ei muuten, niin hoidoilla.
        Lapsi syntyy ja on edelleen vallan se väärä illuusio perhe-elämästä, eli on nähty vain niitä fiktiivisiä ohjelmia ja jossakin Twitterissä tai Facebookissa kaikkien henkutusta ja teeskentelyä omasta onnestaan. Mutta todelisuudessa oma perhe-elämä ei olekkaan sitä mitä odotti. Silti sosiaalisessa mediassa teeskennellään kilvan onnea muiden kanssa ja näytellään vauvakuviaja kuvia tähtihetkistä, vaikka oikeasti menee niin päin vittua. Todellisuudessa perhe-elämä on ihan perseestä, tietenkin, kun oli niin kovat odotukset kaikenlaisen pinnallisen diipadaapan ja teeskentelyt uskomisen seurauksena. Parisuhde tökkii, rahatilanne tökkii, huomataan että eihän tuo ole se mies jonka halusin lapsen isäksi kuten pitäisi olla, eli koska rakastin sitä. valittiin ensin periaatteessa perhe tai illuusio siitä, ja sitten vasta se henkilö johon olisi paljon ennen perhesuunnittelua pitänyt rakastua.
        Menee kaikki kuvitelma siis ihan muuten kuin käsikirjoitus kertoo.

        Ei ihme että vituttaa ja pitää sitten kokeilla etsiä sitä rakauttakin...Lapset kannattaa tehdä pitkiin suhteisiin ja aikaisintaan kolmikymppisenä -siis jon on pitkä suhde alla!


    • velikulta 69

      Pstt.... Joo olen huomannut.... SAMAN JA VARSINKIN IHAN VIIMEISILLÄ KUUKAUSILLA ELI MELKEIN SYNNYTTÄVÄT ÄIDIT KAUHEITA RAMPAA RAVINTOILOISSA JA AINA PERSKÄNNIS , NIITÄ PÄÄSEE HELPOSTI SEXTAILEE.... onkos muutkin huomannu saman ..... joopa joo

      ja varsinkin täällä kärsämäen kaikissa kapakoissa ihan sikana noita viimeisillään olevia naikkosia ....

      no se voi selittää et ne antaa kun ne on jo valmiiksi paksuna ja varmaan sulhanenkin on jo olemassa... silloin se on tietysti helppoa

    • Anonyymi

      Sain vasta kortin ja ajelin paljon huvikseni, lähitalon naikkonen olisko 23 tai 25v kulkee yksin ravintolassa vaikka on kaksi pientä lasta mies katsoo kotona.
      Oli vähän sateinen ilta näin naisen kävelevän huusin kyytiin ajeltiin kaverien kanssa ympäriinsä, alkoi naisen vikittely , näin peilistä välillä oli käsiä hameenalle menossa Saila vaan nauroi pojat juotti viinaa , katsoin peilistä oli jo tissit paljaana kysyin lopetatteko suosiolla ajoin auton parkkiin autohan on minun ja vastaan mitä tapahtuu.
      Molemmat pojat oli tississä kiinni Salla katsoi, ei mitään hätää pojat vähän haluaa.
      Nousin tupakalle Sailan housut oli jo toisella päässä ja nauroivat, Salla nousi toisen päälle ja antoi suosiolla. Oltiin kaikki kolme ulkona kun yksi pani. Laitoin puhelimen nauhottamaan kojelaudalle vähän kuin salaa.
      Salla anto seuraavalle ja seuraavalle oikein pyysi naimaan . Vietiin Salla yhden asunnolle siellä imi ja sai kyrpää koko ajan. Kun olin lähdössä, Salla pyysi mukaan, ajoin kotia kohti, sanoin sun pitää kyllä peseytyä vähän kyynelehti missä pesen mietin ole minun tyttöystävänä mennään meille, äiti kävi hereillä sanoin pitää peseytyä oli diskossa niin kuuma äiti vähän katsoi sanin Salla käy yksin äiti lähti.
      Salla kävi suihkussa sanoi onneksi sanoin että olen markella yötä.
      Katsoin kun kuivasi tukkaa alasti, Salla sanoi menee vähän huonosti kotona ja en ole saanut ja nauroi nyt sain vuoden annoksen istui viereen anteeksi jouduin tähän.
      Makoilin ja sanoin kivahan sinua on katsella, Salla tuli viereen kuiskas vaikka olen tämmöinen otin kainaloon saat nukkua täällä laita kaverillesi viesti että ole sen luona. Tuli viesti saatko kunnolla, Salla näytti viestin, mitä vastaan nauroin pistä khta saan. Riisuin ja menin peiton alle, nostin peittoa Salla pyörähti viereen rinnat painui kylkeen, huomasin että katsoo minua kkäännin päätä suuteli heti suudeltiin pitkään koskin rintoihin kuiskas luulin että et halua, imin ensi kertaa naista kysyi oletko ennen sanoin en ole halasi melkein rutisti kuiskas no sitten ja hyväili kovaa kalua imi sievästi ja nousi päälle kuiskas tuleeko äitisi nauroin toivottavasti ei.
      Salla kuiskas haluan olla sinun ensimmäinen ja ohjasi sievästi sisään en halunnut hulluna halusin sievästi Salla huomasi sen suuteli sinä olet hellä rakasteltiin aika pitkään kunnes tulin oli ihmeellista laskea liukkaaseen supistelevaan pilluun Salla kuiskas onko paperia ja olihan sitä tarvin kun runkkaan. Keskusteltiin kaikesta hiljaa Salla huomasi kalun kuiskas tule sievästi ja levitti jalat nyt painoin syvälle alla kuiskas paina pidin syvällä Salla puristi sormilla alkoi vapista kuiskas luoja ja kiljahteli hiljaa suukotti aivan ihanaa tunsitko sun kalu tuntui että paisuu ja tulin ihanasti, liikuin hiljaa Salla vavahteli kuiskas haluan tule laukesin voimalla maattiin sisäkkäin Salla pyyhki ja nukahdettiin puhelin pärisi seitsemältä kuulin sun pitää tulla miehesi tulee kun lapset on syönyt. Sanoin äiti meni kauppaan käy pesulla.
      Salla puki nopeaan ja lähti, äiti tuli ja kyseli kua se tyttö oli sanoin kaveri ei ollutkaan yösijaa.

      Meni viikkoja kun Salla soitti illalla tuu ostarille. Ajoin parkkipaikalle Salla pujahti sisään sanoin olet kuin teini, nauroi laitoin roisot kamppeet lapset ja mies äidillään Mittasin kuumeen ja näytin miehelle, kuiskas pano kuume. Sanoi mennään naapurikylän hotelliin kikaan ei tunne.
      Huoneessa katseli paikkoja nosti hametta istui syliin, kuiskas kotona menee paremmin sun ansiosta oli pitkään hyvä mieli, nyt halutta helvetisti koskin jalkaan ja ylöspäin nauroi en voi pitää housuja ne kastuu avasi minun housuja sanoin ei mittään muuta kuin heti nousi että voin laskea housut istui syliin suuteli et usko miten haluttaa olen huono olen hutsu ohjasi kalun sisään kuiskasin olet hutsu äiti Salla kuiskas haluan olla ja naitiin Salla painoi koko vartalolla ei lopettanut nai voimalla valui kunnolla ja kiljui orgasmissaan laskin sisään viikkojen lastin Salla kiljui ihanaa spermaa. Kun rauhottui liikkui ilman housuja sanoi jäi hullumpi kiima silloin mitä kotoa lähtiessä, silittelin pojistako sanoi hiljaa siitäkin silloin olin niin halukas nauroi ja kipeä kävellessä pylly pyöri kuin tanssijalla olin niin turvoksissa ja arka. Kuiska sinun kanssa tuntuu nytkin pillu turpoaa kuin kiimassa olevalla narttu koiralla tiedäthän huulet pullistuu ja valuttaa. Salla oli kuin huno nainen pantiin joka asennossa. Opin paljon naisesta paljon niiden kuukausien aikana kun harvoin tavattiin, Salla rauhottu ja keskittyi perheeseen.

      Seurustelin jo kun tapasin kaupassa, vatsa oli aika iso, kuiskas ei ole sinun ja nauroi.
      Tyttökaverini tuli viereen onnitteli tulevast lapsesta katsoin naisia tulivat hyvin toimeen köytiin kahvilla kun lädettiin Salla hymyili.

    • Anonyymi

      Jos isi ei raski antaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe