Sä taidatkin

Tuntuu siltä

olla jo luovuttanut, vai?

29

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole.

Erästä naista ajattelen ikävöiden ja meistä haaveillen, mutta...

Mitäs tässä nyt voi oikein tehdäkään...

Mitä sinusta pitäisi tehdä?

• elämävaanon

Ikävöin ja kaipaan sydäntäsärkevän suuresti, ei se siitä mihinkään ole poistunut.
        Elämä vaan on mitä on.

• tykkäisin..

Miksi et ota jotain yhteyksiä tähän naiseen tai vaikka mene juttelemaan kun näette? :)

• tavata haluaisin

Jos mä olisin se nainen,jota sä kaipaat,mä ilahtuisin jos sä ottaisit yhteyttä ja tavattais,koska mä en voi sitä tehdä...

• Rukka_007
        tavata haluaisin kirjoitti:

Jos mä olisin se nainen,jota sä kaipaat,mä ilahtuisin jos sä ottaisit yhteyttä ja tavattais,koska mä en voi sitä tehdä...

Et voi tehdä koska ammattisi puolesta se ei olisi sopivaa?
        Arvasinko sinne päin

• einäävoi
        Rukka_007 kirjoitti:

Et voi tehdä koska ammattisi puolesta se ei olisi sopivaa?
        Arvasinko sinne päin

Ei oikeen enää voi.

• mikä estää?
        tavata haluaisin kirjoitti:

Et siis uskalla vai?

• saattaaollaehkäettän

Jää tähän paikkaan lepäämään,
      (Vielä nousen)
      kasvot kohti itää
      (Vielä tästä nousen)
      Ei enää kiire mihinkään
      (Vielä tästä nousen)
      Jää tähän paikkaan lepäämään,
      (Vielä nousen)
      kasvot kohti itää
      (Vielä tästä nousen)
      Ei enää kiire mihinkään
      (Vielä tästä nousen)

• Sitkeää lajia

Ihastuttavaa sanailua, mukavia kysymyksiä ja vastauksia. Ei ole mitään syytä luovuttaa, koska tunteet ovat ja pysyvät. Niin lämpiminä ja ei pienintäkään merkkiä niiden vähenemisestä. Pikemminkin asia varmistuu ja arallekin selvenee. Vihdoinkin.

Minulla on mielessäni yksi tärkeä kysymys, jonka kysyn - vastauksen saatuani joku mieltäni kovin askarruttava selviää. Siis kasvokkain . . .

• ei ikinä enää

OLEN LUOVUTTANUT

• ..

en luovuta koskaan

• hanskat roskiksissa

Jos multa kysyt, niin olen jo luovuttanut kaikkien asioiden suhteen. Miks enää näkisin minkään takia vaivaa, kun mikään ei johda mihinkään. Parisuhdeasioissa mulla ei tämän ulkonäköni takia ollut koskaan mitään mahdollisuuksia ollutkaan. Mut on monessa asiassa lyöty maahan, joten enää en viitsi nähdä vaivaa, että nousisin maasta. Kohta kuitenkin joku tulee ja pistää mut takasin maahan. Enpähän putoa korkealta, kun olen jo maassa ;)

• Rohjot rulettaa.

... no palstasta et ole luopunut?

Älä välitä, rumia me ollaan kaikki. Kukaan meistä ei käy treffeillä tai skypetä tms. Se on yhteinen salaisuutemme, valuvikaisuus. Täällä jopa unohtaa oman tyhmyytensä kun ääliömäisyys on niin normaalia täällä. Ja aina voi pelastaa päivänsä ajattelemalla palstahaamua, joka on tauotta täällä...

Tartteekin vähän piristää itseään, käydä hieman lenkkeilemässä. Alkaa olla jo niin hämärää, että kehtaa käydä roskat viemässä. Moi.

• Missäpäin...

vaikutat? jos tehtäis tällit, niin tarjoisin sulle safkat :)

• ...hieno juttu
        Missäpäin... kirjoitti:

vaikutat? jos tehtäis tällit, niin tarjoisin sulle safkat :)

Olipas herttainen tarjous...

• Monenlaista kulkijaa

Niinpä, kyllä sitä on tiputtu ja lytätty useinkin monessa asiassa tässä elämässä. En minäkään oikein jaksa enää pahemmin rakkauksiin uskoa, mutta jätän nyt pienen raon, jos se sieltä vielä elämääni tulisi. Muiden asioiden suhteen en ole sitten luopunutkaan. Tässä sinkkuna kohti kesää ja onhan elämässä muutakin kuin parisuhde. Ystävät, harrastukset, lapset, terveyttä, työtä. Eihän sitä väkisin voi rakkautta ja välittämistä elämäänsä haalia. En sano etteikö yksinäisyys tekisi välillä helvetin kipeää, mutta kaikkeen tottuu, kun on pakko. Positiivista asennetta, rinta leukaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tälläistä tämä elämä on. Ei aina naurata ja hymykin voi välillä olla hukassa, mutta sitkeästi etiäpäin elämässä. Ihmisten ilmoille, elämään, kokemaan ja tuntemaan. Kaikki tunneskaalat mitä elämä tarjoaa. Huh, helvetti välillä niin rankkaa ja tuntuu, että musertuu. Masokistisena luonteena en kuitenkaan aio vielä luovuttaa.

• eienäänikinä

kyllä mä luovutin. ei se siitä miksikään muutu. olet juuri sellainen kuin olet ja en huoli sinua enään takaisin maailmaani. sulla oli tilaisuutesi. sitä saa mitä tilaa. ja minä olen syytön siihen, että sinulla on ikävä.

• Joo, olen

Ei antanut muuta vaihtoehtoo.

• fdgfgfg

Mitä tarkoittaa luovuttaminen?

• Hiljainenon...

Eihän tässä muu auttanut kuin luovuttaa, kun toinen ei ala millekään...

• ei enää

En mä ihan kenen tahansa takia tänne kirjottelisi... :) mutta olen luovuttanut aikoi sitten.

• kyllä mä olen

oman tekemiseni suhteen luovuttanut niin, etten tee enää mitään. Tulkitsen sen vihamielisyydeksi/välinpitämättömyydeksi kun et silloin vastannut viestiini. Se oli aika tyly teko. Olet, että torjuit mut ja olet nyt ilman minua todella onnellinen ja n ait kauniita naisia kaiket viikonloput.

Itselläni vielä kestää vähän taikaa toipua sydänsuruista,. Olin vaan todella rakastunut, siinä kaikki.

• korjaus

kohtaa olet, että torjuit minut -> oletan, että torjuit minut jne

• ooooohhhhh

ei puhuta safkasta....mulla on nälkä....jääkaapis pötkö sinappia, ja taskus 5senttii, jipii....

• nekin ymmärtävät

Ai tämän yksinpuhelun, olen siirtynyt puhumaan metsän puille.

• H_L_00

en ole luovuttanut. En vain halua antaa Hänlee sellaista kuvaa että ahdistelisin "liikaa". :-)

Jos jatkuvasti käy "tuijottelemassa", niin voi saada "porttikiellon". Sen jälkeen en näkisi häntä lainkaan. Hiljaa hyvä tulee. Minulla lienee vielä 50 vuotta elinaikaa.

• MutmutMut

Järki luovutti jo aikaa sitten.

• hiilidioksidia

Olen luovuttanut. Puhun kukille nykyään. Ne kasvaa, kun niille puhuu.

• Ei sitten

Jo aikoja sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      6782
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      88
      5072
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3329
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3212
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2368
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1726
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1371
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1312
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1226
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      994
    Aihe