Mitenkä musta...

kylmässä

onkaan alkanut tuntumaan siltä, kuin kaikki näillä palstoilla sukkuloivat seisois tyhjän narikan edessä narikkalippu kädessä ja tuijottaa tyhjiä naulakkorivistöjä, todeten...ei yhtään takkia, ja ulkona on edelleen yhtä kylmä kuin helmikuussakin.Eikä pokelta heru myötätuntoakaan, että sais jäädä sisälle lämpimään.Ne jotka takit sai, ovat onnellisia vaikka kuinka kylmä olis...samaa mieltä?

10

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ole tainnut

olla rakastunut koskaan?rakkaudesta häneen,minä kirjoittelen täällä.

• Olen kyllä...

mutta mites se täällä kirjoittelu sua lähentää tän rakkauden kohtees kanssa?

• sisätakillamennään

Ei kannata jättää takkia edes narikkaan, sisätakki riittää. Eipähän tarvitse jonotella turhaan. Joskus toki saattaa olla hieman kylmä.

• Kerrankävinäinitse

Älä välitä, saattaa jäädä joskus aivotkin narikkaan, kun mopo karkaa käsistä.

• samma här

Totta, hyvin sanottu :D!

• :o

Näettekö? siellä perällä roikkuu vielä yksi takki.Oikein lämmin ja mukava toppatakki onkin ;)

• Ja tappelu...

alkakoon, kuka saa sen...apua poket kaikki tänne :) jaa se onkin vain poken ulkotakki sekin selvis, eikä suostu "kaappi" siitä sovinnolla luopumaan,

• Pakko sanoo

että huvittavaa, kun kirjotat tosta takittomuudesta. Mä oon viimeaikoina pariin otteeseen löytäny narikkalapun raflassa sisältä, ja toimittanut tietysti henkilökunnalle. Sääliksi ois käyny takittomia omistajia, jos joku epärehellinen ois vieny narikasta, vaik ei nyt pahimpia pakkasia olekaan, niin vilu olis tullu.

Mutta ikävöivästä tuntuu varmasti tuolta, jos ei saa yhtään vastakaikua lapulleen.

• omavalinta

Voi olla oma valintakin olla jättämättä takkia narikkaan.

• ed.
        omavalinta kirjoitti:

Voi olla oma valintakin olla jättämättä takkia narikkaan.

Aika harvassa paikassa onnistuu. Mul on kyllä käyny niinkin, että takki jäi narikkaan vaik lappu oli, ja mut toimitettiin muualle, ei kuitenkaan poken toimesta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe