Kysyin Powersetistä ja AudioImportilta niin suosittelivat 67L Brutto kotelon 4" putkella joten netto olis se lähelle 60L. Nyt tuntuu vähän siltä että putki puhaltaa sen minkä pystyy, kun puhallusäänetkin on aika kovat. Eikä Radioactive 30 SPL:ään oikeen tunnu paljoa eroa siihen että sois kovempaa. Oon ajatellut laittaa 6" putken tilalle, mutta 6" putki pitäis olla naurettavat 60.16cm pitkä että saisi saman viritystaajuuden kuin 4" putkella, eli 35Hz. 6" putki on 44cm pitkä joten pituus ei muutenkaan riitä. Täyspitkänä taajuudeksi tulis 39,6Hz, joka on taas liian korkea.
Mitähän tässä voisi tehdä, täytyykö vaan jättää tuo 4" putki ja tyytyä siihen kun en itse ainakaan tiedä mitään muuta vaihtoehtoa? tuo 2x4" putkillakaan ei taida onnistua kun levy on liimattu kiinni, niin ei taida ehkänä saada etulevyä pois. Täytyisi tehdä uuden etulevyn kun 4" putki on keskellä etulevyä.
GZNW 12 4" putkesta 6"
gjfvgjghj
1
157
Vastaukset
- minä vaan
pistä toinen 4" tai vaikkapa vielä useempi 4" putki tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716