Aika ottaa

Jii,,,,

lääkkeet.... lääkärin määräyksestä.... toivotaan tämän auttavan:]

olen mitäänsaamaton epäonnistunut lurjus joka on toiminut täysin väärin... ja pysähtyy miettimään onko tämä kaikki todella sen arvoista.... miten teidän viikonlopun lopputunnelmat?

18

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä on "se kaikki"

mihin viittaat voitko tarkentaa ?

• Toivottavasti tehoaa

sun lääke... sellaista matalalentoa täällä.

• ihanookoo

Kohta leffaa katsomaan, ihan ok tunnelmat.... tai noh....

• sumussameni

Onks allergialääketys alkanut vaikuttaa
      joko vois tulla halimaan

• kerro pois

Kenellä Jii:llä omatunto kolkuttaa noin pahasti? Lurjus mitä olet tehnytkään?

• ihan mukavasti

löysäillen....mitänyt tänään huomasin ikävöiväni....yhtä jiitä....ja voihan se tietty....olla niinkin....ettei kyseinen j....halua ees nähä mua enää....n.>m

• mukavaolet

ja miksi ei haluaisi nähdä sinua? kerro vähän tarkemmin niin joku voi sinua auttaa, tai no, jos voi jotenkin auttaa. edes piristää.

• jos ei ole tunteita
        mukavaolet kirjoitti:

ja miksi ei haluaisi nähdä sinua? kerro vähän tarkemmin niin joku voi sinua auttaa, tai no, jos voi jotenkin auttaa. edes piristää.

hänellä, niin tuskin haluaa nähdä. Tai jos hänelläö on joku nainen... enpä uskalla ottaa selvääkään..

• mukavaolet
        jos ei ole tunteita kirjoitti:

hänellä, niin tuskin haluaa nähdä. Tai jos hänelläö on joku nainen... enpä uskalla ottaa selvääkään..

kuules tyttöseni. aina kannattaa ottaa selvää ja murehtia vasta sitten! kokemuksesta voin sanoa että helpottaa jälkeenpäin huomattavasti. ei kannatta jäädä miettimään. muutenkin pääsee helpommin miehestä yli kun puhuu hänen kanssaan ja kertoo hänelle miltä sinusta tuntuu ja mitä tunnet häntä kohtaan. ota selvää!

• yritin jo ottaa
        mukavaolet kirjoitti:

kuules tyttöseni. aina kannattaa ottaa selvää ja murehtia vasta sitten! kokemuksesta voin sanoa että helpottaa jälkeenpäin huomattavasti. ei kannatta jäädä miettimään. muutenkin pääsee helpommin miehestä yli kun puhuu hänen kanssaan ja kertoo hänelle miltä sinusta tuntuu ja mitä tunnet häntä kohtaan. ota selvää!

selvää, hän ei vastannut. Eikös se ole torjunta?

• toinen--
        yritin jo ottaa kirjoitti:

selvää, hän ei vastannut. Eikös se ole torjunta?

ehkä hän ei ehtinyt sinulle vastaamaan tai jos laitoit viestiä, eihän sitä saanut? yritä uudelleen ja muista, ei ole mitään menetettävää!

• kyllä varmasti sai.
        toinen-- kirjoitti:

ehkä hän ei ehtinyt sinulle vastaamaan tai jos laitoit viestiä, eihän sitä saanut? yritä uudelleen ja muista, ei ole mitään menetettävää!

ja miten ei kerennyt vastaamaan? Siitä on kohta 1,5 vuotta kun sen viestin laitoin, jos ei tässä ajassa kerennyt, niin en usko että on kiinnostunut. Ja hän olisin kyllä itsekin ottanyt jo yhteyttä, jos olisi yhtään välittänyt ja halunnut pysyä yhteyksissä. Tämän ova minulle monet miehet itse sanoneet henkilökohtaisissa keskusteluissa, joissa olen puhunut hänestä ja kysynyt miehen mielipidettä. Oikean miehen, ei täällä olevien epätoivoisten nössöjen, jotka eivät uskalla lähestyä naista.

Se tuska jonka koin kun tajusin ettei hän koskaan vastaa, sitä sietämätöntä tuskaa en koskaan enää halua kokea. Hän nöyryytti mut täysin vastaamattomuudellaan.

• ei kai vaan
        kyllä varmasti sai. kirjoitti:

ja miten ei kerennyt vastaamaan? Siitä on kohta 1,5 vuotta kun sen viestin laitoin, jos ei tässä ajassa kerennyt, niin en usko että on kiinnostunut. Ja hän olisin kyllä itsekin ottanyt jo yhteyttä, jos olisi yhtään välittänyt ja halunnut pysyä yhteyksissä. Tämän ova minulle monet miehet itse sanoneet henkilökohtaisissa keskusteluissa, joissa olen puhunut hänestä ja kysynyt miehen mielipidettä. Oikean miehen, ei täällä olevien epätoivoisten nössöjen, jotka eivät uskalla lähestyä naista.

Se tuska jonka koin kun tajusin ettei hän koskaan vastaa, sitä sietämätöntä tuskaa en koskaan enää halua kokea. Hän nöyryytti mut täysin vastaamattomuudellaan.

30v tienoilla molemmat?

• jos niikseen menee

alan katella sopivan tukevaa koivunoksaa, mutta mitään mömmöjä en suuhuni pistä! mies kaatuu saappaat jalassa ja paskanen nauru suusta karkaamassa viimmeseen asti. näin on!

• turha vinkua

Eipä tarvii miettiä menikö väärin ei se minun osaltani ainakaan .Paljastuihan se sinun todellinen luonteesi siis se kuinka petollinen ja kavala olet

• ihmesakkia

Lopettakaa tuo harhojen näkeminen

• surullisissa tunnel-

missa alkaa uus viikko... vieläkin sua kaipaan ja mietin miksen kelvannut...

• 28

sitä vaan aattelin....ku taisin olla aika jurreis....ja varmaa pälpätin ihan kaikkee tyhmää. n>m

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      325
      6225
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3686
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1102
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe