lääkkeet.... lääkärin määräyksestä.... toivotaan tämän auttavan:]
olen mitäänsaamaton epäonnistunut lurjus joka on toiminut täysin väärin... ja pysähtyy miettimään onko tämä kaikki todella sen arvoista.... miten teidän viikonlopun lopputunnelmat?
Aika ottaa
18
191
Vastaukset
- mikä on "se kaikki"
mihin viittaat voitko tarkentaa ?
- Toivottavasti tehoaa
sun lääke... sellaista matalalentoa täällä.
- ihanookoo
Kohta leffaa katsomaan, ihan ok tunnelmat.... tai noh....
- sumussameni
Onks allergialääketys alkanut vaikuttaa
joko vois tulla halimaan - kerro pois
Kenellä Jii:llä omatunto kolkuttaa noin pahasti? Lurjus mitä olet tehnytkään?
- ihan mukavasti
löysäillen....mitänyt tänään huomasin ikävöiväni....yhtä jiitä....ja voihan se tietty....olla niinkin....ettei kyseinen j....halua ees nähä mua enää....n.>m
- mukavaolet
ja miksi ei haluaisi nähdä sinua? kerro vähän tarkemmin niin joku voi sinua auttaa, tai no, jos voi jotenkin auttaa. edes piristää.
- jos ei ole tunteita
mukavaolet kirjoitti:
ja miksi ei haluaisi nähdä sinua? kerro vähän tarkemmin niin joku voi sinua auttaa, tai no, jos voi jotenkin auttaa. edes piristää.
hänellä, niin tuskin haluaa nähdä. Tai jos hänelläö on joku nainen... enpä uskalla ottaa selvääkään..
- mukavaolet
jos ei ole tunteita kirjoitti:
hänellä, niin tuskin haluaa nähdä. Tai jos hänelläö on joku nainen... enpä uskalla ottaa selvääkään..
kuules tyttöseni. aina kannattaa ottaa selvää ja murehtia vasta sitten! kokemuksesta voin sanoa että helpottaa jälkeenpäin huomattavasti. ei kannatta jäädä miettimään. muutenkin pääsee helpommin miehestä yli kun puhuu hänen kanssaan ja kertoo hänelle miltä sinusta tuntuu ja mitä tunnet häntä kohtaan. ota selvää!
- yritin jo ottaa
mukavaolet kirjoitti:
kuules tyttöseni. aina kannattaa ottaa selvää ja murehtia vasta sitten! kokemuksesta voin sanoa että helpottaa jälkeenpäin huomattavasti. ei kannatta jäädä miettimään. muutenkin pääsee helpommin miehestä yli kun puhuu hänen kanssaan ja kertoo hänelle miltä sinusta tuntuu ja mitä tunnet häntä kohtaan. ota selvää!
selvää, hän ei vastannut. Eikös se ole torjunta?
- toinen--
yritin jo ottaa kirjoitti:
selvää, hän ei vastannut. Eikös se ole torjunta?
ehkä hän ei ehtinyt sinulle vastaamaan tai jos laitoit viestiä, eihän sitä saanut? yritä uudelleen ja muista, ei ole mitään menetettävää!
- kyllä varmasti sai.
toinen-- kirjoitti:
ehkä hän ei ehtinyt sinulle vastaamaan tai jos laitoit viestiä, eihän sitä saanut? yritä uudelleen ja muista, ei ole mitään menetettävää!
ja miten ei kerennyt vastaamaan? Siitä on kohta 1,5 vuotta kun sen viestin laitoin, jos ei tässä ajassa kerennyt, niin en usko että on kiinnostunut. Ja hän olisin kyllä itsekin ottanyt jo yhteyttä, jos olisi yhtään välittänyt ja halunnut pysyä yhteyksissä. Tämän ova minulle monet miehet itse sanoneet henkilökohtaisissa keskusteluissa, joissa olen puhunut hänestä ja kysynyt miehen mielipidettä. Oikean miehen, ei täällä olevien epätoivoisten nössöjen, jotka eivät uskalla lähestyä naista.
Se tuska jonka koin kun tajusin ettei hän koskaan vastaa, sitä sietämätöntä tuskaa en koskaan enää halua kokea. Hän nöyryytti mut täysin vastaamattomuudellaan. - ei kai vaan
kyllä varmasti sai. kirjoitti:
ja miten ei kerennyt vastaamaan? Siitä on kohta 1,5 vuotta kun sen viestin laitoin, jos ei tässä ajassa kerennyt, niin en usko että on kiinnostunut. Ja hän olisin kyllä itsekin ottanyt jo yhteyttä, jos olisi yhtään välittänyt ja halunnut pysyä yhteyksissä. Tämän ova minulle monet miehet itse sanoneet henkilökohtaisissa keskusteluissa, joissa olen puhunut hänestä ja kysynyt miehen mielipidettä. Oikean miehen, ei täällä olevien epätoivoisten nössöjen, jotka eivät uskalla lähestyä naista.
Se tuska jonka koin kun tajusin ettei hän koskaan vastaa, sitä sietämätöntä tuskaa en koskaan enää halua kokea. Hän nöyryytti mut täysin vastaamattomuudellaan.30v tienoilla molemmat?
- jos niikseen menee
alan katella sopivan tukevaa koivunoksaa, mutta mitään mömmöjä en suuhuni pistä! mies kaatuu saappaat jalassa ja paskanen nauru suusta karkaamassa viimmeseen asti. näin on!
- turha vinkua
Eipä tarvii miettiä menikö väärin ei se minun osaltani ainakaan .Paljastuihan se sinun todellinen luonteesi siis se kuinka petollinen ja kavala olet
- ihmesakkia
Lopettakaa tuo harhojen näkeminen
- surullisissa tunnel-
missa alkaa uus viikko... vieläkin sua kaipaan ja mietin miksen kelvannut...
- 28
sitä vaan aattelin....ku taisin olla aika jurreis....ja varmaa pälpätin ihan kaikkee tyhmää. n>m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948