Hiiri kymysys

Vellu tässä

Onkohan jollain valmistajalla olemassa langatonta hiirtä, mikä toimisi pitemmän matkan päästä, kuin nuo normi 2-3 metriä.

Tarve olisi välille olohuoneesta makkariin, noin 6-7 m, eikä suoraa näköyhteyttä, mutta ovi auki kuitenkin.

Vinkkejä & linkkejä kaivataan.

8

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rwgea

Mulla ottaa parin huoneen päästä. m705 Logitech

• Vellu tässä

... onko näköyhteyttä?

Parin huoneen päästä = varmaan yli 5 metriä?

Siinä tapauksessa kokeilemisen arvoinen hiiri.

• rwgea
        Vellu tässä kirjoitti:

... onko näköyhteyttä?

Parin huoneen päästä = varmaan yli 5 metriä?

Siinä tapauksessa kokeilemisen arvoinen hiiri.

ei ole näköyhteyttä ja on yli 5 metriä..

• Hernia Tremolo

Mitä sää Vellu touhuat sen hiiren kans. Ei näköyhteyttä? Mitä siellä koneella on semmosta että pitää mennä toiseen huoneeseen.

• Vellu tässä

...kone on makkarissa, katsomispaikka olohuoneessa.

Perheohjelmia tulee seurattua enimmäkseen...

• Elli 64v

Vellu hei! Jotenkin kysymyksesi alkoi naurattaa minua kauheasti. En oikein pääse jyvälle mistä on kysymys. Minä ostin uuden kannettavan, jossa mokkula sitten minulla on viimeisen päälle TV kaikilla mausteilla ja ostin viiden metrin johdon, jossa luki HDMI.

En ole varma tuliko johto oikea, kun TV:n takana olisi ollut myös kohta PC in ja siihen ei tämä johto sovi. En meinaa saada tietsikan kuvaa TV:n näytölle. Taisin ostaa väärän johdon?

Vellu, minulla ei ole antaa vastausta sinulle, mutta kysymyksesi
      antoi uuvia virikkeitä minulle. Siis voisinko minäkin olla toisessa huoneessa kannettavan kanssa ja näyttää sieltä vaikka valokuvia, joita vieraat voisivat katsoa olohuoneessa?

• Vellu tässä

Joo, kyllä voit.

Tietsikka on siis makkarissa ja katselen olohuoneessa. Hiirellä ohjataan - joko pitkät piuhat tai langaton sellainen.
        Eihän se tietsikka tiedä, että oletkin olohuoneessa sen hiirulaisen kanssa :D

Ilmeisesti kokeilen tuota yllämainittua m705 -hiirtä, jahka kerkiän ja löydän sellaisen.

• Vellu löysi

... hiiirulaisen, joka toimii.

Logitech M325 toimii makkarista olohuoneeseen, vaikka olisi väliovi kiinni.

Kiitos kaikille keskusteluun odallistujille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe