... jotenkin elvyttää. Täähän on nykyään, kuin muisto entisiltä hyviltä ajoilta.
Olisko hyvä idea, jos alkaisin täällä julkaisemaan päiväkirjaa? Ne tapahtumat alkaisi vuosituhannen alusta aina tänne päivään asti. Luvassa olisi poliisien kieroutta ja poliisin vasikan kekkulointia, tuomioita yms. mukavaa?
Poplarin kirjahankkeeseen (rahan tavoittelu) teen siinä poikkeuksen, että en tee kirjaa, enkä hae taloudellista hyötyä, kunhan vaan höpötttelen ilmatteeksi kaikesta kivasta.
Ja mitaan ette voi...
Täytyis tätä forumia ...
32
264
Vastaukset
- Viesti 6+19
Palstan eniten kirjottava kaveri näyttäsi nykyjään olevan cluso aka cleet aka 7777777777777 . Eli on mennyt todella köyhäksi . Joku vois tehdä asialle jotain oksettaa se äpärä.
- renny...............
>Palstan eniten kirjottava kaveri näyttäsi nykyjään olevan cluso aka cleet aka 7777777777777 . Eli on mennyt todella köyhäksi . Joku vois tehdä asialle jotain oksettaa se äpärä.
Joo, se on kyllä tosi, että sitä ketkua ei kyllä kukaan peukuta oli sitten millä puolella tahansa. - 77777777777777777
Ei ne asijat mennyt niin kuin sinä sanoit. Käytin aineita kun piti soluttautua piireihin ja noi jutut tein silloin. Nykyään en käytä enää viinaa, joten töppäykset ovat jäänet.
Kp:ltä sitä paitisi sain vinkin, miten helposti pystyy selvittään asioita :=)))
Mitä sairasta nyt mä oon oikeen tehnyt? Totta kai käytän kaikki keinot ettei tarvi mennä lusimaan ja sen takia itkin hoitohenkilökuntaa paikalle. No niinhä se esitutkinta oli pakko lopettaa kun en ollut oikeusteimikelponen.
Jäsnten kirjoitusta ei voi pitää täysipäisenä ollenkaan, vainoharhoja, skitsofreeniaa?? Ne ne vasta hotoa tarvitsee.- Hesarista
Tyhmä voi olla liian tyhmä tajutakseen sen itse (kuten Cluso).
Tyhmyys voi olla myös siunaus. Monien tutkimusten mukaan epäpätevyys ei juuri haittaa ihmisiä, sillä he ovat liian tietämättömiä ymmärtääkseen, miten epäpäteviä he todellisuudessa ovat.
Ihmisen kykyä arvioida omaa tietämättömyyttään on tutkittu professori David Dunningin laboratoriossa Cornellin yliopistossa.
Tutkimuksissa ihmisiltä kysytään tietoja esimerkiksi maantiedosta ja sukupuolitaudeista. Heille annetaan myös loogista päättelyä tai tunneälyä vaativia tehtäviä. Lopuksi ihmiset itse arvioivat, kuinka hyvin he pärjäsivät.
Tulokset ovat aina samanlaisia: vaikka ihmiset pärjäisivät testeissä hyvinkin huonosti, he uskovat pärjänneensä keskitasoa paremmin.
Samanlaisia tuloksia on saatu huumorintajututkimuksissa. Vaikka ihmisellä ei olisi lainkaan huumorintajua, hän luulee olevansa keskimääräistä huumorintajuisempi.
Dunningin mukaan kyse ei ole vain siitä, että ihmiset olisivat optimistisia, vaan siitä, ettei heillä ole riittävää asiantuntemusta arvioida omaa tietämystään.
Dunningia haastatteli Live Science -sivusto. - yliopisto juttu
Hesarista kirjoitti:
Tyhmä voi olla liian tyhmä tajutakseen sen itse (kuten Cluso).
Tyhmyys voi olla myös siunaus. Monien tutkimusten mukaan epäpätevyys ei juuri haittaa ihmisiä, sillä he ovat liian tietämättömiä ymmärtääkseen, miten epäpäteviä he todellisuudessa ovat.
Ihmisen kykyä arvioida omaa tietämättömyyttään on tutkittu professori David Dunningin laboratoriossa Cornellin yliopistossa.
Tutkimuksissa ihmisiltä kysytään tietoja esimerkiksi maantiedosta ja sukupuolitaudeista. Heille annetaan myös loogista päättelyä tai tunneälyä vaativia tehtäviä. Lopuksi ihmiset itse arvioivat, kuinka hyvin he pärjäsivät.
Tulokset ovat aina samanlaisia: vaikka ihmiset pärjäisivät testeissä hyvinkin huonosti, he uskovat pärjänneensä keskitasoa paremmin.
Samanlaisia tuloksia on saatu huumorintajututkimuksissa. Vaikka ihmisellä ei olisi lainkaan huumorintajua, hän luulee olevansa keskimääräistä huumorintajuisempi.
Dunningin mukaan kyse ei ole vain siitä, että ihmiset olisivat optimistisia, vaan siitä, ettei heillä ole riittävää asiantuntemusta arvioida omaa tietämystään.
Dunningia haastatteli Live Science -sivusto.Kuinkas nämä kartion kärki veijarit, kun eivät tajunneet mitä tekivät,
-vaan luulevat, jotta hyvin tuli toimittua, viranomaiset suotta heitä rassaavat, kullä tuo itsearvio muillakin heittää pahan kerran. - etteivä liikaa kiikk
Joo juttujahan on netti täynnä ja niitä voi tänne kopsailla, tyo kartio pulpahdus oli kyllä elävästä elämästä ja taasen sillä vanhalla kikalla saivat vedätettyä lyhytaikaisesti, nyt on sitten se kiikulauta seikkailu näillä edessä.
No en mä sua sitten kiusaa, jos kerta olet tiedostanut sen, että viina sulle ei sovi. Ihmeen kauan se kesti, ennenkuin sen tajusit. Et uskonut, vaikka mä sulle paasasin siitä herrojen herkusta enkelten sanoin.
Et sä olisi vankilaan joutunut. Jos sulle on silleen sanottu, niin poliisi tod.näköisesti heitti heti kovilla, että sä ymmärtäisit asian vakavuuden.
Ne muuten mahto sillon jutella KP:n ja niiden kahden muun KRP:n kaverin kanssa. En usko, että itekään sain mitää suitsutusta, etenkään KP:ltä. Se varmaan haukku mut pystyyn, mutta ei voinut asioille mitään, koska poliisin piti tutkia se juttu. Päättiävt sitten, että muhun ja mun tunteisiin vetoamalla asioita saadaan menemään silleesti, että enempää polemiikkiä asioista ei synny. Olisihan se ollut perin noloa, jos olisin alkanut oikeudessa peräämään kadonneita sähköpostejanikin.
Ja mitaan ette voi...- 77777777777777777
RailiSuominen kirjoitti:
No en mä sua sitten kiusaa, jos kerta olet tiedostanut sen, että viina sulle ei sovi. Ihmeen kauan se kesti, ennenkuin sen tajusit. Et uskonut, vaikka mä sulle paasasin siitä herrojen herkusta enkelten sanoin.
Et sä olisi vankilaan joutunut. Jos sulle on silleen sanottu, niin poliisi tod.näköisesti heitti heti kovilla, että sä ymmärtäisit asian vakavuuden.
Ne muuten mahto sillon jutella KP:n ja niiden kahden muun KRP:n kaverin kanssa. En usko, että itekään sain mitää suitsutusta, etenkään KP:ltä. Se varmaan haukku mut pystyyn, mutta ei voinut asioille mitään, koska poliisin piti tutkia se juttu. Päättiävt sitten, että muhun ja mun tunteisiin vetoamalla asioita saadaan menemään silleesti, että enempää polemiikkiä asioista ei synny. Olisihan se ollut perin noloa, jos olisin alkanut oikeudessa peräämään kadonneita sähköpostejanikin.
Ja mitaan ette voi...Se on totta, että viina ei sovi mulle ja sitä en enää käytä, tuli niin paljon hölmöiltyä sen takia. niin miksi ne olis jutellut kp:n ja nikon ja mikkolan kanssa, en oikein ymmärrä, että mitä ne teki tossa jutussa, en ole kuullut kp:stä yhtään mitään markku vaan soitti yks päivä se sama markku joka kantoi niin capitan tiliotteita nordeasta pakettiautolla, markku ilmoitti, että hän on siirtynyt muihin tehtäviin nykysin tutkii rahanpesua kuulemma
77777777777777777 kirjoitti:
Se on totta, että viina ei sovi mulle ja sitä en enää käytä, tuli niin paljon hölmöiltyä sen takia. niin miksi ne olis jutellut kp:n ja nikon ja mikkolan kanssa, en oikein ymmärrä, että mitä ne teki tossa jutussa, en ole kuullut kp:stä yhtään mitään markku vaan soitti yks päivä se sama markku joka kantoi niin capitan tiliotteita nordeasta pakettiautolla, markku ilmoitti, että hän on siirtynyt muihin tehtäviin nykysin tutkii rahanpesua kuulemma
Mä juttelin KP:n kanssa ja pyysin sitä juttelemaan sinulle silleesti, kuin kaverille jutellaan. Kerroin, että oon huolissani sinusta ja vielä enemmän huolissani omasta ja läheisteni turvallisuudesta. Aloin saamaan seuraa lehtilenkilleni ja ne kaverit eivät olleet mitenkään ystävällismielisiä. Tekivät selväksi sun antamien tietojen perusteella, että nyt ei enää leikitä. KP sanoi mulle, että tee rikosilmoitus Antista. Oli niin läyreetä, niin läyreetä, että olla ja vaan voi olla. En tehnyt rikosilmoitusta, vaan tein tutkintapyynnön.
Kerroin tutkintapyynnössä sun vasikoinnista (ja poliisien nimet ja yksiköt) ja sanoin poliisille suoraan, että pitäkää vasikastanne huolta. Olen melkoisen sanavalmis ja uskallan sanoa asioita suoraan. Kaikkea en kehtaa edes täällä kirjoittaa. Yhessä vaiheessa poliisi suuttu mulle ja sano eräästä jutusta, että nyt, nyt, mieti ja vielä kerran mieti. Sanoin sille poliisille nääs, että muhun on oltu yhteydessä ja kysytty josko eräät tahot (en kertonu poliisille tahojen nimiä) voisivat auttaa mua. Ymmärrät varmaan, että nämä "minuun yhteydessä" olleet eivät olleet kovin ystävällismielisiä sinulle.
Ja mitaan ette voi...- 7777777777777777
RailiSuominen kirjoitti:
Mä juttelin KP:n kanssa ja pyysin sitä juttelemaan sinulle silleesti, kuin kaverille jutellaan. Kerroin, että oon huolissani sinusta ja vielä enemmän huolissani omasta ja läheisteni turvallisuudesta. Aloin saamaan seuraa lehtilenkilleni ja ne kaverit eivät olleet mitenkään ystävällismielisiä. Tekivät selväksi sun antamien tietojen perusteella, että nyt ei enää leikitä. KP sanoi mulle, että tee rikosilmoitus Antista. Oli niin läyreetä, niin läyreetä, että olla ja vaan voi olla. En tehnyt rikosilmoitusta, vaan tein tutkintapyynnön.
Kerroin tutkintapyynnössä sun vasikoinnista (ja poliisien nimet ja yksiköt) ja sanoin poliisille suoraan, että pitäkää vasikastanne huolta. Olen melkoisen sanavalmis ja uskallan sanoa asioita suoraan. Kaikkea en kehtaa edes täällä kirjoittaa. Yhessä vaiheessa poliisi suuttu mulle ja sano eräästä jutusta, että nyt, nyt, mieti ja vielä kerran mieti. Sanoin sille poliisille nääs, että muhun on oltu yhteydessä ja kysytty josko eräät tahot (en kertonu poliisille tahojen nimiä) voisivat auttaa mua. Ymmärrät varmaan, että nämä "minuun yhteydessä" olleet eivät olleet kovin ystävällismielisiä sinulle.
Ja mitaan ette voi...eise se kp mulle mitään ole/ollut puhunut/soittanut enkä minä hänelle. Tämä on ada totta mä en ole ollut laittanut ketään sun perääsi, en tunne etes ketään sellaista jonka voisin, se on tosi, enkä ole ollut moneen vuoteen kp:n kanssa missään tekemisissä siitä on aikaa, enkä ole ollut muidenkaan poliisien kanssa viimesin oli tuo Markku ei muuta hänkin varmaan soitti mulle vahingossa. Niin ymmärrän nyt kun en viina käytä, että käytökseni oli todella törkeää tuolloin, en koskaan tee enää sellaista.
KP: n kanssa en haluakkaan olla tekemisissä ja niko näkyy olevan tätä nykyä Sampo pankin turvallisuuspäällikkö.
viina pilas nuokin suhteet totaalisesti - 777777777777777777
7777777777777777 kirjoitti:
eise se kp mulle mitään ole/ollut puhunut/soittanut enkä minä hänelle. Tämä on ada totta mä en ole ollut laittanut ketään sun perääsi, en tunne etes ketään sellaista jonka voisin, se on tosi, enkä ole ollut moneen vuoteen kp:n kanssa missään tekemisissä siitä on aikaa, enkä ole ollut muidenkaan poliisien kanssa viimesin oli tuo Markku ei muuta hänkin varmaan soitti mulle vahingossa. Niin ymmärrän nyt kun en viina käytä, että käytökseni oli todella törkeää tuolloin, en koskaan tee enää sellaista.
KP: n kanssa en haluakkaan olla tekemisissä ja niko näkyy olevan tätä nykyä Sampo pankin turvallisuuspäällikkö.
viina pilas nuokin suhteet totaalisestioliko ada nuo tahot jotka ei ollut mulle ystävämielisiä jerryn takaisia tai WGI-ajan
Ei mulla tommoset pelota ei sen takia kuokkimaan saa tulla joka haluaa, mutta kestää sitten seuraukset.
ja anteeksi vielä. 777777777777777777 kirjoitti:
oliko ada nuo tahot jotka ei ollut mulle ystävämielisiä jerryn takaisia tai WGI-ajan
Ei mulla tommoset pelota ei sen takia kuokkimaan saa tulla joka haluaa, mutta kestää sitten seuraukset.
ja anteeksi vielä.Ei hajuakaan, jotta olivatko Jerryn kamuja.
Tuskin tunsit tai edes haluaisit tuntea niitä, jotka kävi "vieraisilla". Ne osasi tulla, koska laitoit mun osoitteen niihin "markkinoimisilmoituksiin".
Ja mitaan ette voi...
- cleet
hahaha jollain capitalaisella on menny ensin raha ja nyt hermot minuna kirjoitteelee:=)))
- jakojäännöstauti
Sitä se piri tekee, ei edes muista, että on kirjoittanut.
- Liekkimies
Ostakaa minulle pussi kaljaa, niin jaksan orista taalla
liekit lepattaa!!!!!!!!!!!!!! - Liekkimies
Varmaakin varmempaa
Ei luovutakkaan. IsonJorman tiedoista sain uutta voimaa! Valttikortteja on vielä! paasia, etta kaljaa riittää
Ikäviä asioita tulloo joskus mutta kestämme sen!
Wincapita olikin huijaus! Mitä sitten
Munarikasta pääsiäistä
Liekkimies- jahka ensi juhannuks
Kapitalaiset sanovat jotta väärin perustein heitä syytellään ja siihen se marina sitten jääkin koskaan juttuja ei selvitellä pitemmälle, samaan tyyliin lupailtiinaikoinaan kohta aukee, rupluutti on pian valmis-tahkoamaan.
- Palo mies
" Wincapita olikin huijaus! Mitä sitten "
Kerro sama sitten raastuvassa!
Palomies
Siinä päiväkirjassasi näkyisi kertauksena miten ihminen on amtanut rahansa yksityisen henkilön käteen siis ei rekisteröityneen toiminnan käsiin.
Tästä on seurannut että poliisiä on alettu syyttää kun taas päinvastaisessa tapauksessa olisi turvauduttu poliisiin.
Näin ohuen langan varassa on poliisin kunnia- 00000000000000000000
joo nytkun miettii niin aika härskisti se hannu meitä kusetti
- Oletko koskaan
ajatellut että forumin elvyttämisen sijasta sinun kannattaisi miettiä elämän hankkimista? En edes halua tietää kuinka monta tuntia päivästä vietät täällä kapisen "forumin" alla, ja hakkaat päivitysnappia hullun kiilto silmissä, ottaen jokaisen kommentin ja vastauksen taivaanlahjana vastaan, oli se positiivinen tai negatiivinen, koska pääset vihdoin vastaamaan edes johonkin.
Fiksumpi ihminen olisi peilannut omaa elämäänsä ja täällä vietettyä aikaa tuollaisena hiljaisena hetkenä itseensä, ja miettinyt onko järkevää notkua "forumilla" monta tuntia päivässä - varsinkin, kun "forumi" on tyhjää täynnä muuten. Eikö sinulle tule koskaan sellainen olo, että ikään kuin hengailisit yksin tyhjällä rautatieasemalla, jonne ei tule koskaan ketään muuta kuin nopeasti ohikulkevia matkalaisia? Pidät ikäänkuin rautatieasemaa pystyssä, ja koska se on sinulle niin tärkeä paikka, olet valmis tekemään ilmaista talkootyötä kirjoittamalla tänne novelleja elämästäsi? Eikö mikään kello kilkata päässä varolauseita? Eikö miehesi ole koskaan sanonut asiasta?
No, suit yourself. Jos täällä hengailu on noin tärkeää että pitää oikein alkaa keksiä novelleja että "forumi" pysyy pystyssä, niin anna mennä. Eihän tuon selvemmin enää voi kenellekään osoittaa että on riippuvainen "forumista", jos on noin kova tarve saada ihmisiltä huomiota että pitää alkaa kirjoittelemaan omia novelleja.
Miksikö kirjoitan "forumi" koko ajan lainausmerkkeihin? No yksinkertaisesti siksi, että en arvosta tätä paikkaa riittävän pitkälle kutsuakseni sitä oikeasti forumiksi. Ne on ihan muita paikkoja, jotka ovat oikeasti forumeita. Siksi tuntuukin hieman surulliselta, että paikka jota ei itse arvosta ollenkaan, on jollekin ihmiselle koko elämäntäyte, ja ilman sitä turvapaikkaa elämässä ei olekaan yhtäkkiä sisältöä.
Surullista, mutta onhan sekin parempi asia kuin että katselisit mökkisi seiniä hiljaa päivisin yksin.- aina naisia tarvitaa
Ei Ata täällä kauaakaan kerrala notku, tuollainen ammatti lukija ja kirjoittaja päästää juttunsa tuossa tuokiossa, niinkuin katajia poltaisi rapinalla, lisäksi aina jutut on heikomman puolella eli heidän asioita tuo esille,
-no kelijuttaahan se kääntäjiä näitä sivuraide jannuja, kun rokottaa heitä näitä omastamielestään pulmusia! - on kovaa hyssytelyä
Hyvin se on toi kartion kärki saanut hiljennetua nuo rahansa menettäneet, eivät ainakaan täällä tuo konsteja -millä tuumin heidät rahastettiin.
""""Surullista, mutta onhan sekin parempi asia kuin että katselisit mökkisi seiniä hiljaa päivisin yksin. """"
Täytyy sanoa, että oli paskamaista syleksiä viisi kuukautta kattoon aamupäivällä ja iltapäivällä väistellä sylkyjä (noin kuvainnollisesti). Tuli siinä seinät ja katto tutuksi.
""""Miksikö kirjoitan "forumi" koko ajan lainausmerkkeihin? No yksinkertaisesti siksi, että en arvosta tätä paikkaa riittävän pitkälle kutsuakseni sitä oikeasti forumiksi. Ne on ihan muita paikkoja, jotka ovat oikeasti forumeita. Siksi tuntuukin hieman surulliselta, että paikka jota ei itse arvosta ollenkaan, on jollekin ihmiselle koko elämäntäyte, ja ilman sitä turvapaikkaa elämässä ei olekaan yhtäkkiä sisältöä. """"
Ymmärrän, ymmärrän, että sekoboltsien tienaus on sinulle henkireikä. Siellähän ei vastakkaisia mielipiteitä edes suvaita, koska mode pitää siitä huolen.
Ja mitaan ette voi...
- 9+9
nii mutta ei anneta kuiteskaan cusetuksen unohtua! rosvot kii, sitä aata varmaan ajaa takaa?
- Jäsen337
Saanko pitää voitot kun niitä ei vielä kukaan ole kysellyt?
- teerenpillu
Oletko koskaan - kirjoittaja osui täysin nappiin mitä tulee adaa koskien juuri tommoinen hän on.
Huomiota pitää saada kuin pikkulapsi - oli touhua keskelläm
Millä ilveellä saivat aikoinaan noinkin suuren joukon osallistumaan lafkaan euroineen, porukkahan on -kuin isommankin kunnan väkiluku, kyllä siinä on täydytty konstia jos jonkinmoista käyttää, muuten ei olisi käynyt näin mitä tiedämme.
- 19+19
eläkää unhoittako graaliaa, siinä jo parituhatta jäsentä ja nyt avautuu robot Shop ;)ja ei huonosti tuota ropotit nyty ;) kohta se lisensin arvo pomppaa 10 € arvoon arvaamattomaan! sitten vasta möin vähä:)
- ja poliisissa vika
Turkulaismies lähti aamulla kuorma-autolla tampereelle päin. Moottoritiellä poliisit pysäyttivät hänet ja kysyivät, että miksi hän menee peruuttaen? Mies vastasi, että hänelle sanottiin, ettei Tampereella ei pääse kääntymään!
Illalla mies lähti takaisin ja edelleen peruuttaen. Taas poliisit pysäyttivät hänet ja kysyivät,että miksi hän taas peruuttaa? mies vastasi, että hänelle valehdeltiin Turussa!
jutussa vähän tätä cv-ajatusta - 77777777777777777
No eikä keminmaan elvis enää sepitä hörhö-juttujaan blogissa
- 7000-rahhaa menettän
No kun kaikki poliisit on jo syylistetty, siihen se juttu sitten loppuikin ja kartiossa tuli se huippu vastaan loppui aines.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582119Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381803Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711410Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211394Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211034Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.69978Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä77932En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9862Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost130853- 70838