J-mies

ei kukaan erityinen

Olisi kiva käydä jossain treffeillä tai siis "ulkona". Olisiko elokuva hyvä vai joku näyttely tai syömään jotain? Maksan kyllä oman osani, jos vain olet se herrasmies, joka pyytää ulos.

20

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..,,

Jos vain otat ensin yhteyttä, sen jälkeen pyydänkin.

• en ota.

ota itse ensin yhteyttä, muuten ei tule mitään.

• n33---
        en ota. kirjoitti:

ota itse ensin yhteyttä, muuten ei tule mitään.

tuolla asenteella et tätä miestä koskaan saa lähtemään minnekkään, etkä varmaan muitakaan. kokeile välillä toisinpäin. itseäni onnisti.

• ei varmasti
        n33--- kirjoitti:

tuolla asenteella et tätä miestä koskaan saa lähtemään minnekkään, etkä varmaan muitakaan. kokeile välillä toisinpäin. itseäni onnisti.

onnistanut. muuten et olisi täällä.

• olet niiiin väärässä
        n33--- kirjoitti:

itse asiassa kaikki muut miehet uskaltavat lähestyä naista ja tehdä alotteita. Vain sinä ole jänishousu ja jäät ilman, Joku rohkeampi mut vie...

• n33---
        ei varmasti kirjoitti:

onnistanut. muuten et olisi täällä.

olen täällä siksi koska kaipaan henkilöä joka kuoli äskettäin ja yllättävästi helpottaa lukea muiden samankaltaisia aiheita ja tekstejä..... tämä mies taas on tukenani vieläkin, ei siitä sen enempää.

• kalastelet

Kaikki täällä ovat J miehiä

• ei missään

nimessä kävisi että maksaisit oman osuutesi

• Janille...nih!

Älä vaan Jani sinä luule, että aloitus olis tältä naiselta...minähän kun en enää pyydä nähdä sua kun annoit ymmärtää ettei kiinnosta, vaikket suoraan sanonukaan. Mä en enää kerjää, ettästiijät.

• Annaskunarvaan

Olet se pohjoiseen vaalealle Janille kirjoitteleva Janifani ja ViisitähtineN nimimerkeillä kirjoitteleva nainen vissiin?

• Annaskunarvaan
        Annaskunarvaan kirjoitti:

Olet se pohjoiseen vaalealle Janille kirjoitteleva Janifani ja ViisitähtineN nimimerkeillä kirjoitteleva nainen vissiin?

Eli olet juuri se Ouluakin pohjoisemmasta olevaa vaaleahiuksista Jania kaipaileva nainen, kun et vastannut. Teet aina niin silloin, kun joku tunnistaa sinut tai sinun pitäisi kertoa jotain enemmän. Joskus tuntuu ettet edes halua sitä Jania todella, kun jopa tällä palstalla hiljenet heti, jos edes lieviä tunnisteita pitäisi kertoa, jotain josta se Jani voisi sinut tunnistaa.

• Janille...nih!
        Annaskunarvaan kirjoitti:

Eli olet juuri se Ouluakin pohjoisemmasta olevaa vaaleahiuksista Jania kaipaileva nainen, kun et vastannut. Teet aina niin silloin, kun joku tunnistaa sinut tai sinun pitäisi kertoa jotain enemmän. Joskus tuntuu ettet edes halua sitä Jania todella, kun jopa tällä palstalla hiljenet heti, jos edes lieviä tunnisteita pitäisi kertoa, jotain josta se Jani voisi sinut tunnistaa.

Tais osua ja upota ittelles vai? Ootkos ite kyseinen mies häh? Prkl kun mua ketuttaa välillä. Ihan sama kuka oon kun asia ei muuksi muutu. V***u sun kanssas... Ei menny läpi se sun ajanpuuteselitys muuten. Olisit vaan sanonu suoraan, että kiitos, mutta ei kiitos. Ja mä kun tykkäsin susta niin helevetisti. Tässä monta vuotta yrittäny kippuroida irti niinku mato koukussa. Ja sit kun sua näkee niin meet karkuun niin lujaa kun vaan mahollista. Joo Moi vaan itelles. Kiva siinä istuskella ja miettiä, että taas se karkasi kun oon niin vastenmielinen sen mielestä... :(

• Janille...nih!
        Janille...nih! kirjoitti:

Tais osua ja upota ittelles vai? Ootkos ite kyseinen mies häh? Prkl kun mua ketuttaa välillä. Ihan sama kuka oon kun asia ei muuksi muutu. V***u sun kanssas... Ei menny läpi se sun ajanpuuteselitys muuten. Olisit vaan sanonu suoraan, että kiitos, mutta ei kiitos. Ja mä kun tykkäsin susta niin helevetisti. Tässä monta vuotta yrittäny kippuroida irti niinku mato koukussa. Ja sit kun sua näkee niin meet karkuun niin lujaa kun vaan mahollista. Joo Moi vaan itelles. Kiva siinä istuskella ja miettiä, että taas se karkasi kun oon niin vastenmielinen sen mielestä... :(

Niin ja monet itkut sun takias itkeny, että alkaa jo tosiaan ketuttaa... Tässä mitään tunnisteita tarvita enempää, oon niitä jo ihan tarpeeks kirjoittanu. Nimenikö mun pitäis tänne laittaa? - Älä unta nää! Tiedät kyllä mitä olen sulle viestittäny tuolla "oikeessa elämässä" ja tiedät mitä oot vastannu. Siinä sulle tunnisteet. - Oo koskaan välittäny musta pätkääkään sen jälkeen kun ei ollu enää "pakko" olla mun kans tekemisissä. On se kurjaa tykätä toisesta kun ei saa mitään takaisin. Loppuis jo tää kärsimys...

• Näinköhän on?

Kommentti!
      Kuka haluaa lähteä ulos "ei kukaan erityinen" / ei kenenkään erityisen kanssa? Tilanteehan tulis olla päinvastoin, sä itse olet se erityinen, jonka kanssa J-mies nimenomaan haluaa lähteä treffeille. Eli ole niin erityinen, ettei sun tarvi edes miettiä maksuasioita saati mihin mennään. Harmiksesi joudun toteamaan, että tämä aloitus ei nyt kuulosta kovin hyvältä alulta jatkoa ajatellen. Sun ihannekumppani on varmaan joku muu kuin J-mies. Oppia ikä kaikki.

• J....

Vihjaa mulle, et "olis ihan kiva joskus lähtee käymään jossain..." niin ehkäpä älyän vihjeesi ; )

• vihjaa ite.

ehkä sulla olisis syytä, koska kirjoittelet tällaisella palstalla.

• ....

Montaks kertaa sitä pitää vinkua?..sen oikean rinnalla kaikki kävis ja herrasmies tietysti kiitollisena kuittais molemmat.....

• tv rules

Ei tarvitse vaivautua...

• öitä ja jatkoja.

ota iisisti. se oli takuuvarma provo.

• JJ

Mutta missä on...??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe