Mikä mun ongelma on?

ujoksa

Huoh, oon niin kyllästynyt itseeni ja tähän heikkoon osaani itsessä. Olen 25 v ihan nätti tyttö, tai näin olen kuullut vastakkaiselta sukupuolelta. Mutta olen niin perhanan ujo. Baari-illoissa tapaan usein mukavia miehiä ja tilanteet ovat aika luonnollisia ja rentoja, kiitos alkoholin. Jos olen erehtynyt antamaan jatkojen tms. jälkeen antamaan numeroni ahdistun täysin seuraavana päivänä jos saan tyypeiltä viestejä ja he haluaisivat tavata ja tutustua paremmin. Niin minäkin haluaisin mutta sillon ottaa ujous vallan.Tiedän punastuvani helposti ja se ehkä ahdistaa eniten. Todellakin haluan oman ihanan miehen ja parisyhteen, joskus tulevaisuudessa perheen. Mutta tuntuu että ei tästä mitään tule. Nyt olen taas tavannut ihanan miehen ja lupauduin jo tapaamaan uudestaan mutta paniikki.. Toimin kuin säikähtänyt eläin, pakenen. Mutta silti osa minussa haluaa todella jatkaa tutustumista. En ole sinut itseni kanssa vaikka niin joillekkin väitänkin. Oletan että ei pidäkkään minua enään viehättävänä.. kertokaa ystävät hyvät miten saisin relattua, en aina haluais oltaa neuvoo antavaa.

3

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+6

Jos saat sydämmen tykytyksiä yms. jännitys oireita kannattaa varata aika vain lääkärille ja kerro oireistasi. Minulle itselleni auttoi Propral merkkinen lääke kun ottaa 30min-1h ennen jotain tärkeää tapaamista tai esittäytymistä niin pitäs nuo sydämmen pomppiminen kurkkuun ja käsien hikoilu yms. loppua helpottaa jo kummasti.

• ryjseujaejae

Rohkeesti vaan totuttelemaan. :) Sitä paitsi ei punastelun tai ujostelun pitäisi mitään haitata.. Jos haittaa niin on miehessä vikaa

• MiinaLee

Kokeileppa vaan joku kerta rohkeasti (vaikkapa edes sen viestin välityksellä) kertoa suoraan että olet ujo, jännität kovasti ja punastut helposti. Moni mies pitää sitä luultavasti vain kivan rehellisenä ja suloisena (nykyajan tyrkkyihin verrattuna)
      Itse olen vuoden sinua nuorempi ja kärsin pitkään samasta.. kerran tapasin yhden miehen kaupassa (jonka kanssa olin aiemmin humalassa jutellut) ja tuo mies kyseli miksen vastaa vai oliko hän niin vastenmielinen (hymyillen kuitenkin kysyi) Siinäpä sitten iski yllättävä rohkeuden puuska ja kerroin syynä olevan ujouteni. Suhdetta meille ei syntynyt mutta hyviä ystäviä olemme nykyisin :)

(hänen avullaan löysin myös nykyisen mieheni jonka kanssa olen tosin seurustellut vasta 3 kuukautta, mutta todella paljon edistystä aikaisempaan)

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      332
      7581
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      73
      5371
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      102
      4561
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      19
      4369
    5. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      125
      4187
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      52
      3917
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      154
      3790
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      74
      3697
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      29
      3596
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      84
      3432
    Aihe