Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä mun ongelma on?

ujoksa

Huoh, oon niin kyllästynyt itseeni ja tähän heikkoon osaani itsessä. Olen 25 v ihan nätti tyttö, tai näin olen kuullut vastakkaiselta sukupuolelta. Mutta olen niin perhanan ujo. Baari-illoissa tapaan usein mukavia miehiä ja tilanteet ovat aika luonnollisia ja rentoja, kiitos alkoholin. Jos olen erehtynyt antamaan jatkojen tms. jälkeen antamaan numeroni ahdistun täysin seuraavana päivänä jos saan tyypeiltä viestejä ja he haluaisivat tavata ja tutustua paremmin. Niin minäkin haluaisin mutta sillon ottaa ujous vallan.Tiedän punastuvani helposti ja se ehkä ahdistaa eniten. Todellakin haluan oman ihanan miehen ja parisyhteen, joskus tulevaisuudessa perheen. Mutta tuntuu että ei tästä mitään tule. Nyt olen taas tavannut ihanan miehen ja lupauduin jo tapaamaan uudestaan mutta paniikki.. Toimin kuin säikähtänyt eläin, pakenen. Mutta silti osa minussa haluaa todella jatkaa tutustumista. En ole sinut itseni kanssa vaikka niin joillekkin väitänkin. Oletan että ei pidäkkään minua enään viehättävänä.. kertokaa ystävät hyvät miten saisin relattua, en aina haluais oltaa neuvoo antavaa.

3

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+6

      Jos saat sydämmen tykytyksiä yms. jännitys oireita kannattaa varata aika vain lääkärille ja kerro oireistasi. Minulle itselleni auttoi Propral merkkinen lääke kun ottaa 30min-1h ennen jotain tärkeää tapaamista tai esittäytymistä niin pitäs nuo sydämmen pomppiminen kurkkuun ja käsien hikoilu yms. loppua helpottaa jo kummasti.

    • ryjseujaejae

      Rohkeesti vaan totuttelemaan. :) Sitä paitsi ei punastelun tai ujostelun pitäisi mitään haitata.. Jos haittaa niin on miehessä vikaa

    • MiinaLee

      Kokeileppa vaan joku kerta rohkeasti (vaikkapa edes sen viestin välityksellä) kertoa suoraan että olet ujo, jännität kovasti ja punastut helposti. Moni mies pitää sitä luultavasti vain kivan rehellisenä ja suloisena (nykyajan tyrkkyihin verrattuna)
      Itse olen vuoden sinua nuorempi ja kärsin pitkään samasta.. kerran tapasin yhden miehen kaupassa (jonka kanssa olin aiemmin humalassa jutellut) ja tuo mies kyseli miksen vastaa vai oliko hän niin vastenmielinen (hymyillen kuitenkin kysyi) Siinäpä sitten iski yllättävä rohkeuden puuska ja kerroin syynä olevan ujouteni. Suhdetta meille ei syntynyt mutta hyviä ystäviä olemme nykyisin :)


      (hänen avullaan löysin myös nykyisen mieheni jonka kanssa olen tosin seurustellut vasta 3 kuukautta, mutta todella paljon edistystä aikaisempaan)

      Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe