Jos et sä oikeasti ole tosissaan mun suhteen eli tiedät tasan tarkkaan, että mitään pienintäkään ei ole odotettavissa sun puolelta, niin jättäisitkö mut vast edes huomiotta. Antaisit edes sillä tavalla minulle merkin, josta tietäisin olla enää haaveilematta turhia.
Kun näet mut, niin älä katso kohti ja kierrä muualle. Kiitos.
Pieni pyyntö
33
828
Vastaukset
- rakastansinua...
Aion jatkossakin katsoa sinua kohti. Rakastan sinua niin paljon.
- TYKKÄÄN
Hyvä, hyvä, just näin! IHKUUU!
- Tuttu ihminenhän
se siinä . rakastamassa . jälleen kerran.
- Otan osaa
Tuttu ihminenhän kirjoitti:
se siinä . rakastamassa . jälleen kerran.
jos tuo palstapellevakkari on sun ihminen. Kuvottava tyyppi, " rakastaa " tasapuolisesti kaikkia, kyltymättä.
- sivuhuomio
Otan osaa kirjoitti:
jos tuo palstapellevakkari on sun ihminen. Kuvottava tyyppi, " rakastaa " tasapuolisesti kaikkia, kyltymättä.
Onko sitten parempi inhota kaikkia? ;D
- Mietin tota
Kun mies sanoo täällä täysin tuntemattomalle muutaman rivin kirjoittajalle rakastan sinua niin paljon niin millainen se mies on joka sanoo niin ?
Millainen mies pystyy niin sanomaan kun kyseessä on kuitenkin elämän isoimmat sanat !
Onko se mies tyhmä vai leikinhaluinen jolle ne sanat ei merkkaa mitään vaan hän
hauskuuttaa itseään ? Teinipoika ei voi olla koska käsiala on vanhemman miehen mutta onko hän sitten jo niin vanha että ei ymmärrä mitä tekee ?
Kun se on niin kumma kun itselle on niin vaikea saada ulos noita sanoja sille oikeallekin niin joku heittelee niitä täällä mennen tullen vailla mitään estoja.
Tätä aina ihmettelen. - mee too
Mietin tota kirjoitti:
Kun mies sanoo täällä täysin tuntemattomalle muutaman rivin kirjoittajalle rakastan sinua niin paljon niin millainen se mies on joka sanoo niin ?
Millainen mies pystyy niin sanomaan kun kyseessä on kuitenkin elämän isoimmat sanat !
hauskuuttaa itseään ? Teinipoika ei voi olla koska käsiala on vanhemman miehen mutta onko hän sitten jo niin vanha että ei ymmärrä mitä tekee ?
Kun se on niin kumma kun itselle on niin vaikea saada ulos noita sanoja sille oikeallekin niin joku heittelee niitä täällä mennen tullen vailla mitään estoja.
Tätä aina ihmettelen.ihmetellyt monesti. ehkä se on monen asian summa, tyhmyyden, halun leikkiä,
kai siitä saa jonkinlaista tyydytystä, mutta pisemmän päälle voi olla arvaamattomat seuraukset. - Se oli
neljä minsaa ja rakas löytyi !! Jumbe näitä nopeita miehiä. Oottekohan te sängyssäkin yhtä nopeita ?
- Pyh ja pyh
Mietin tota kirjoitti:
Tätä aina ihmettelen.Se on vain ja ainoastaan tuon miehen halpahintaista leikkiä ja viihdykettä.
- jotenkin tuntuu paha
että joku on aina valmiina kuin partiopoika. kenelle vain ja milloin vain.
- Oletko sinä
ammattirakastaja ?
- Mies täältä
Minä tulen myös jatkossa Hänen luokseen ja osoitan pienillä viattomilla sanoilla kiinnostukseni.
Tämä siis Vaalealle Naiselle.- Ylin onneni
Hän = Jumala?
Aina minä Hänen edessään hymyilen, rakkaus on ikuista ja katson suoraan silmiin. - Mies täältä
Ylin onneni kirjoitti:
Hän = Jumala?
Aina minä Hänen edessään hymyilen, rakkaus on ikuista ja katson suoraan silmiin.Hän on Jumalatar :-)
- itu
Ehkä hän on tosissaan sinun kanssasi, eikä siksi aio taikka halua kiertää sinua.
- Kommenttina..
Heti vyöryy paikalle lauma kitkeriä neitsyitä torille kaakattamaan ja nokkimaan, jos joku mies uskaltaa jotain sanoa.
Kyllä minä ainakin käsitän nuo tunnustukset niin, että jokainen ne "omalleen" kirjoittaa, ei kaikille tai kenelle tahansa.
Häpeäisitte naiset, omassa mielessänne on vaiva.
Ja nainen olen itsekin. Myötähäpeää tunnen vuoksenne. Älkää sitten ihmetelkö, mihin ne miehet katoaa, jos asenteenne on tuollainen.- Höpö höpö
Ensimmäinen vastaaja on vanha pelle näiltä palstoilta, ollut jo iät ja ajat, ei häntä kukaan enään tosissaan ota. Häntä on turha sääliä, itse on leikkinsä halunnut leikkiä.
- Kommenttina..
Höpö höpö kirjoitti:
Ensimmäinen vastaaja on vanha pelle näiltä palstoilta, ollut jo iät ja ajat, ei häntä kukaan enään tosissaan ota. Häntä on turha sääliä, itse on leikkinsä halunnut leikkiä.
En sääli. Mutta jos joku tosiaan täällä vuosia jaksaa pitää toivoa yllä, hyvähän se on. Mieluummin niinpäin.
Mutta kuka jaksaa leikkiä vuosia? Tai yleensäkään aktiivisesti seurata palstaa vuosien ajan.. ..? Seurauksensa ilmeisesti on. - gkgg
Samaa mieltä olen kanssasi. Itse aina olen ymmärtänyt, että tietenkin jokainen vastaa ikään kuin sille omalleen. Ihme, ettei noin yksinkertaista asiaa moni tajua.
- _-_?
Mitä sä tarkotat ?
- Kuule mun toive
Viestisi on tuttu.
Olen nähnyt saman viestin jo joskus aiemmin nimikirjaimien kanssa siksi vastaan.
En aio taikka halua kiertää sinua tulevaisuudessa sillä se olet sinä jonka kanssa haluaisin yrittää tosissani.
Aloitteen tekemisen jätän kuitenkin sinulle jos törmätään.
Sen tekeminenhän kuuluu sinulle jo tässä vaiheessa minkä tiedät itsekin jos olet tosissasi sekä oikea henkilö.
Tuosta jos et tunnista olet väärä.
http://www.youtube.com/watch?v=MANKljb1p-Q- sinä olet
se pelle täällä jota kukaan ei ota tosissaan.
- Kuule mun toive
sinä olet kirjoitti:
se pelle täällä jota kukaan ei ota tosissaan.
Olen melko uusi palstalla joten ohi meni.
Mutta jotain osaan sanoa sinusta kommenttisi perusteella.
Sinä olet katkera.
Taidat olla lisäksi hieman hullu kun luulet tunnistavani minut.
Laittaisin tähän loppuun hymiön sinulle mutta koska toisten ihmisten henkiset ongelmat ei ole asia mille pitäisi hymyillä, en laita.
Älähän flippaile enempää.
- ootkuin ahdistettuna
Jos sinä joskus hymyilisit, niin ei tarvitsisi aina kiertää muualle.
- sivusta vaa
No hymyile itse niin ehkä hän hymyilisi takaisin. Minua ainakin nykyisin ahdistaakin niiin paljon että ei paljon hymyilytä koska tää tilanne on niin toivoton muut asiat vielä siihen päälle.
- hymy tulee teoista
sivusta vaa kirjoitti:
No hymyile itse niin ehkä hän hymyilisi takaisin. Minua ainakin nykyisin ahdistaakin niiin paljon että ei paljon hymyilytä koska tää tilanne on niin toivoton muut asiat vielä siihen päälle.
Mikäs sinua nyt niin ahdistaa ettei hymyilytä ?
Ja faktahan on että tilannehan ei ole koskaan toivoton taikka mahdoton niin kauan kuin ihmiset ovat elossa.
Mikset puhu hänen kanssaan kerta sisälläsi on selvästi hänelle asiaa, nythän kärsit jo puhumattomuudesta ilman että olet edes tehnyt mitään eikö niin.
- 290
Ammattirakastajat päässeet tänne töihin.
- _013_
Mistä päin aloittajaneito on? :-)
- kaks
Kerroppa aloittaja että missä paikassa sinut tulisi kiertää???
- ap
Helsingissä - ja hyvinhän tuo mut on jättänyt katselematta :(
- paha ihminen,
eli toiveesi toteutui. ONNITTELU!!! :-)
- ap >:/
paha ihminen, kirjoitti:
eli toiveesi toteutui. ONNITTELU!!! :-)
Huom, mä toivoin merkkejä vaan siinä tapauksessa, että hän tietää, ettei halua musta mitään. EN siis toivonut sitä, ettei hän haluaisi musta mitään.
- -------
mä itse en ole jättänyt katselematta,
mutta tosin en ole nähnytkään häntä kohta vuoteen. harmi.
helsingissä olen häneen törmännyt apollossa.
missäs on teidän törmäyspaikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525