Kumpaa uskot enemmän
1. Jumalaan?
vai...
2. Ikävä palstaan?
GALLUP
11
108
Vastaukset
- uskon enemmän
Jumalaan
- Ykkönen tietty
Jumalaan, armoon, Rakkauteen! Nämä ovat niin uusia asioita mulle, etten mistään hinnasta ala kiistelemään tästä kenkään kanssa.
- zum man
hih hih. Ikävä palstaan tietysti.
Muutan mieleni sitten kun hän on kainalossani .. eli ei koskaan. - ...
Jumalaan.
- Ukko yläkerran
on uskoni Ei vain anna nyt minulle vastauksia, tuntuu että on jättänyt oman onnensa nojaan. Meenpä kyselemään jokos yhteys toimisi.
- hehee
Uskon Jumalaan ja isänmaahan. :)
- Uskoton
Uskon vuokraisäntään, uskon s-markettiin, uskon työpaikkaan (välillä vähän epäilyttää), uskon kaukosäätimeen, joka välillä temppuilee uskottavasti.
En Ikävä palstaan,
En isä Jumalaan.
Ai niin, meni vastaukseni ohi. Kumpaan uskon enemmän.
En osaa päättää. - Itseeni
se on uskottava, kun kukaan muukaan ei sitä puolestani tee.
- äpn07
Jumalaan uskon 100 %:sesti, koska Hän on NIIIIN suloinen ja upea nainen, ettei Häntä ole muu kuin Jumala voinut luoda... ja muutenkin kyllä uskon.
- Sun luo Herrani
Kyllä se on Ikävä-palsta. Sieltä saan totuudet elämääni.
- Uskon silmiäni
Jumalaa en ole nähnyt. Tästä palstasta kuitenkaan pidemmälle apua ole....täällä kun aikansa pyörii niin jo tekee mieli huutaa Jumalaa apuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834