Itkettää ja masentaa! :''(

En tiiä

Joo elioon 13vuotias ja mua itkettää ja masentaa aina kun rupeen miettii sitä ku mun vanhemat kuolee ja sitä sit ku mä kuolen, ni EN ENÄÄ IKINÄ tuu olee tän maapallonpäällä, ja miten voin sit elää ilman mun vanhepii.. en haluis myöskää kasvaa koska mietin vaa sitä et oon matkalla kokoaja hautaa..:''( Mua aina alkaa itkettää jos ajattelen noin! En tiiä miten saisin loppumaan sen et ajattelen kokoaja noita! Itken vaa ja siit ei tuu loppuu ja sit oon vaa masentunu enkä saa kunnol henkee...:''( Auttakaa!! anteeks mut en keksiny muutakaa!! :((

24

542

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan samanlainen

Minulla oli juuri samanlainen ajatus 12-vuotiaana ja enemmän tai vähemmän olen tuota asiaa siitä saakka pelännyt.

Olen -62 syntynyt ja vielä ovat vanhemmat elossa.

• ihan samanlainen

Ai niin. Kannattaisi sanoa ääneen tuo pelko äidille tai isälle, niin se keventää taakkaasi heti. Huomenillalla jo hymyilet, kun menet nukkumaan.

Sinun vanhempasi ja kaikki ihmiset tiedostavat elämän rajallisuuden juuri tuossa iässä.

• -

Ota itteäs niskasta kiinni, oot pelkkä lapsi vielä, eikä elämäsi ole vielä ehtinyt kunnolla alkaakaan. Elämä on pitkä.

• ....................

Juttele vanhempiesi ja kavereiden kanssa, se voi helpottaa. Kaikilla on joskus tuollaisia pelkoja. Tee sellaisia asioita, joista tykkäät, niin et ehdi ajatella surullisia asioita.

• ...

Älä tuollaisia mieti lapsirakas... koita miettiä iloisia asioita :)

• Jos pelkäät että pian aikasi koittaa niin elä jokainen päivä kuin se olisi viimeisesi. Saatat joutua vankilaan siinä ohella mutta ei se mitään. Parikymmentä vuotta siellä niin uudestaan iloitsemaan.

• !!!

Miten jumissa pitää päänupin olla? Toivottavasti tuommoinen ämmä jää kiinni ja saa kunnon rangaistuksen!

• !!!

Sulle tekisi hyvää viettää enemmän, paljon enemmän aikaa irl, siellä pysyy palaset koossa.

• En tiiä

Kiitos kaikille! Mutta enää en mieti tuota ^^ Vaikka surenkin sitä, tai siis se on surullista mutta nyt kuitenkin ENITEN itketyttää asiat jota mietin joka päivä! Kun maailmanloppuahan on ennustettu 2012 vuodelle, ei tälle vuodelle ja itken sitä jos se tulee!!oikeasti!! :''(( Sit ei oo enää ihmisiä, missäään ei missään!! ja sit en edes kerennyt kasvaa aikuiseksi!! :'(( Oikeesti kavereittenki kanssa puhutaan kaikkee siitä ja sit mua rupee itketyttää et jos se oikeesti tulee!! Ku sitähän ollaa ennustettu aiemminki mutku tänävuonna ennustetulle on tehty LEFFAT sun muut..:'( En kestäis nähä mun perhettä MAAILMANLOPUN keskellä!! :'( oikeesti itkettää!! Wn voi ajatella et maailmanl. on ennustettu tulevan 9kk päästä!! Sit en saa sitä mun mielestä pois, mut jos saisin ni haluisin nähä et tuleeks se joulukuussa.. Mitein vaa et en aijo jouukuun.21 päivä mennä kouluun koska jos se tulee ni kerkeen hyvästellä äitin sun muut!! :''( Oikeesti ''kuunnelkaa'' nyt!! en saa mitenää sitä milllää pois mun mielestä, ajattelen sitä vaa joka pv et miten se tulee ja tuleeks se 2012 joulukuussa!!! Oikeesti itken nyt sitä..

• notw

En haluais hierua kristinuskoa sun naamaas mutta tää on nyt vaa mun oma mielipide: Maailman lopput voi tulla än yy tee nyt, se voi tulla vuoden 2012 jouluna, se voi tulla sen jälkeen tai se voi tulla 15 miljardin vuoden päästä. Eli tää mun mielipide perustuu Raamattuun jossa mainitaan että kukaan ei pysty ennustamaan mistään maailmanloppua, se tulee sittenku tulee, eikä siitä kannata kantaa huolta yhtää sen enempää ku kuolemasta. Jos sää koko elämäs mietit että millon se maailman loppu tulee tai millon mää kuolen nii elämä on ohi iha yhtäkkiä. Elä elämääs päivä kerrallaan. Ja mää en tyrkytä sulle tätä mutta mainihtempahan vaan että ittiä on Jeesus auttanu täsä maailmanlopun pelossa aivan älyttömästi.

• Unohda pikkuasiat.

Maailman loppua on ennustettu monta kertaa.Maailman olisi tietokirjojen mukaan ollut täysin tuhoutunut jo yli 10 000 kertaa:=)
      Sen verran on ollut"varmoja"ennusteita.Korkeintaan Eu romahtaa ja lama tulee ei muuta.

• 11-vuotias tyttö

Voi,voi!Ikävä juttu....
      Minulla on oli viime vuonna(2011)sama juttu.
      Eikä tosiaan tule maailman loppua sitä on ennustettu jo monta,monta kertaa eikä mikään ennustus pidä paikkaansa :)
      (Kirjoitin tänne,vaikka kukaan ei katsoisi tänne...)

• stark91

Ei kuolemaa tarvitse pelätä, se on maailman luonnollisimpia asioita. Keskity siihen että mitenkä elät hyvän elämän :) Tyhjästä tänne ollaan tultu ja kaikki kuollaan aikanamme. Sillä välillä voi joko murehtia tai sitten elää täysillä :) Itselläni on ollut suoraan sanottuna paska lapsuus mutta olen silti jotenkin säilyttänyt positiivisen asenteen, saattaa tosin johtua näistä masennuslääkkeistä.

• 13 viis vuotta sitte

Hei :)) tiedätkö ei taida olla mitään legendaa, että 13-vuotiaana on oikeesti ihan hirveen hankalaa, vaikka kaikki olis kuinka hyvin. Se vaan on oikeesti kauhee ikä. Niin oli mullakin. En uskonu ittekkään, mutta 14-vuotiaana oli oikeesti helpompaa. Mä uskallan melkein luvata et ens vuos on helpompi... mutta ihan en lupaa kuitenkaan .))

• Hitler2

jos maailman loppu ei tuu 2012 päätöksen tekee minä eli kolmas antikristus

• Lapland,madness

nii, sellasta mullaki oli, ja angsti.

• minävaa

En usko että sulla on aihetta hätään. Jos sun vanhemmilla ei oo mitään terveysongelmia. Itte en oo masentunut tai en itke vaikka tätini on todella huonossa kunnossa, jopa niin ettei elä kauaa ja mummini on myös todella huonossa kunnossa. Olen varmaan vain niin järkyttynyt koska en ole koskaan ollut hautajaisissa koska minulta ei ole koskaan kuollut kukaan läheinen.

• girl

elämä on tarkoitettu elämistä varten, ei sitä että mietit kuolemaa. mieti elämää! mieti miten elät tämän hetken ja tulevaisuuden äläkä tuhlaa ajatuksia tuollaiseen! ja vaikka vanhempasi kuolevatkin jossain vaiheessa, elämästä selviää ilmankin heitä!

• Miljardi vuotta viel

Maailmanloppu tulee mahdollisesti miljardien vuosien päästä, kun aurinko on niin kuuma että se räjähtää. Näin olen lukenut eräästä lehdestä. Älkää pelätkö, maailmanloppua on ennustettu niin monesti, eikä se ole vieläkään tullut! Älä lapsipieni ajattele tuollaisia!

• tietäväinen2012

On sanottu että aurinko sammauu noin 5miljardin vuoden kuluttua eli maailman loppu. Toi mayojen ennustus maailma lopusta on mielestäni pötyä koska kun mayakalenteri päättyy (21 tai 23 joulukuuta) alkaa uusi pitkän laskun kierros. Mutta on vielä yksi mahdolliinen tapa tuhotaa maa (mielestä järkevin vaihto ehto) nimittäin kolmas maailmansota jota johtaa kolmas antikristus. PS: raamatussa sanotaan että jumalan poika nousee maan päälle ja voittaa taistelussa Paholaisen mikä johtaa tiedät kyllä. Pidän tuota erittäin epätoden näköisenä (näin teevees)

• iloa elämään
    • notw

Kannattaa jutella asiasta vanahempien kans. Määki hoksasin justiin niin älyttömän yksinkertasen asian. Lukkiin suvun pienemmille jottain satukirjaa jossa mainittiin että jos mieltä painaa illalla joku ja ei sen takia saa unta nii kertua siitä sitte vanahemmille. Teimpä saman itekki ni rauhotti. Vaikka kuinka naiivilta kuulostaaki ni yksinkertanen ja lapsenomainen vanhempiin turvautumine rauhottaa.
      Ja sitte vielä semmonen neuvo että älä aattele liia monimutkasesti. Latista ja yksinkertasta omat ajatukset, nii monesti huomaa kuinka turhia omat murheet on ollu. Ei kaikki murheet tietenkää turhia oo mutta jotku. Sulla esimerkiksi ei oo syytä huoleen. Oot 13-vuotias sulla on vielä hirviästi elämää eesä ja vanhempaski tullee todennäkösesti ellään vielä pitkään. no worries!

• tulevaisuus

Mulla on sama mä vaan elän hetkessä mikä nyt on ku itkettää tulevaisuus ;) :(

• tulevaisuus.

Sulle tekisi hyvää viettää enemmän, paljon enemmän aikaa irl, siellä pysyy palaset koossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      412
      6006
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      82
      5336
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4374
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3941
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3729
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      172
      3447
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      109
      3205
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      61
      3196
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49