Olin asiaton mut aina joskus tämä "pakkoero" ottaa niin pahasti sisimpään että se purkautuu pettymyksenä ja kiukkuna ulos. Jos edes koittaisit vastailla, mut kun ei. Mitä mun pitäisi tehdä ja miten toimia? Mitä olen sulle?
anteeksi J!
14
383
Vastaukset
- odotan.
soita niin jutellaan.
- Mnnnnnnnnnnnnn
En tie luonnistuuko puhe enään...mitäpä jos laitat mulle tekstiviestiä? Pyytäisit anteeks. Sitten on vasta mun vuoro tietkös? Olet sen "velkaa" mulle. Etkös? Jos oikein tarkkoja ollaan.
- odotan.
Mnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:
En tie luonnistuuko puhe enään...mitäpä jos laitat mulle tekstiviestiä? Pyytäisit anteeks. Sitten on vasta mun vuoro tietkös? Olet sen "velkaa" mulle. Etkös? Jos oikein tarkkoja ollaan.
Vastahan sinulle laitoin (?)
- Anteeksi-
Et ole enää mitään.
- Mnnnnnnnmmnnn
Says who? Älä esitä ketään toista kiitos...
- J
Mnnnnnnnmmnnn kirjoitti:
Says who? Älä esitä ketään toista kiitos...
En esitä!
- Voi Jari kulta
J kirjoitti:
En esitä!
J vaan panee ja kun saa tarpeekseen niin heittää pois
- yleisesti
J kirjoitti:
En esitä!
En kaipaa Jaria..
- särkynytsydän
Voi Jari kulta kirjoitti:
J vaan panee ja kun saa tarpeekseen niin heittää pois
todellakin oikea kultakimpale toi Jari...monelle naiselle..
vihataankohan me samaa Jaria kenties?
- Toinen M-nainen
Tiedän niin just tuon tunteen...vasta kärsin siitä itsekin, tuli oikein sellainen vihan aalto äsken, että jos Hän olisi ollut paikalla, niin varmaan olisi tehnyt mieli lätkäistä koko miestä.
- voi yö
Pakkoerojahan siis ei ole olemassakaan. On vain ne erot jotka itse aikoinaan järjestit. Selvitäpä nyt itse sotkusi. Kuka muu sen voisi tehdä? Hanki mitä tarvit.
- J.
En tiedä, mutta paras olla erossa vielä.
- Just joo
mites siellä pariskunnalla talkoot sujuu?
- meikäki joskus
miettii mahtaskohan yx jar, ja siihen vähän lisää kirjaimia, niin, nevererver nähä mua enää. vastaamattomuus, tietty kertoo mulle ettei. vaan kun, jotenki tuntuu, et jotain jäi vähän vaiheeseen. enkyl yleensä selitä mitään, nyt vaan tuntuu siltä, et vähän pitäis.joo ja tietty, hirmuikävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938