Onko tää jätettyjen palsta?
Nyt tunnustamman. Oletko Jätetty vai Jättäjä?
Jätetty
Kyssäriä
7
106
Vastaukset
- turha nainen
Jätetty.
- masentunut88
Mut jätetty... tai ei oikeesti edes oltu, enkä tiedä oliko musta kiinnostunutkaan.
- minäsiis
Eipä mua ole jätetty kovin montaa kertaa.
Itse on pitänyt se useimmiten tehdä. - paremminkin
Unohdettu
- ------------
mää mittää oo jättännä kun een oo ottannakkaan!
- sello soi joskus
kai sekä että. luulin että minut jätettiin, mutta sitten se olikin kuulemma minun valintani.
ota siitä nyt selvää, kun tehdään mitä ei tarkoiteta ja ei tehdä mitä tarkoitetaan.
aiemmat olen minä pannut poikki, enkä niihin kaipaillut. - Ap
Voi, voi. Ehkä tämä varma "Jätetty" on parempi kuin se, ettei tiedä onko jätetty vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208