Haa, tää ei nyt oo tällanen "yhhyy mix mu on näi pienet tissit angst angst"- keskustelu, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn paria asiaa;
1. Minkä kokoset on teijän mielestä pienet rinnat? (kuppikoko siis)
2. Yleisesti mitä mieltä pienistä rinnoista?
Ite oon 14 v. tyttö ja omistan aika pikkuset 70A ketunnokat ja vähän mietin et mitähä pojat ajattelee yleensäkki sellasest. Foorumitrollit menkää jonnekki muualle, kukaan ei kaipaa teitä ^^ Hus! pois!
Pojat! Mitä mieltä pienistä rinnoista?
40
1520
Vastaukset
- eiperkeleee
Voi jumalauta....
- gfxfhff
oot 14vee.... omg ne kyllä kasvaa älä huoli.. jos ei, lainaat pankista rahaa ja hankit silarit
Vitun sama kunhan muija juo ES.
- NANANASE
Mä juon 2 tölkkii päiväs (siis normi päivin jolloin EI OO MITÄÄN TEKEMISTÄ) mut juhlis ja muis juon ehkä jotian laatikollisen mut en oo jonne koska en oo juonu tänä vuonna muutku 10 Energyy joten MIKÄ KIINNOSTAA JONNETTELUSSA!?!?!?
- terveisin lähäripoik
jos jollaine sisaruksillasi tai äidilläsi on suurehkot rinnat niin silloin todennäköisesti sinullakin tulee olemaan jonkin sortin rintavarustus mutta älä ole huolissasi koska olet vielä niin nuori ja kehosi kehittyä rauhassa....sitten kun alat olemaan tarpeeksi vanha niin keskustele siskojesi taikka äitisi kanssa nooista asioista.
- Chidori chan
hmmm, ois vielä pitäny lisätä että äitillä (ja senki äitillä jääny) rinnat tohon kyseiseen kuppikokoon. Enkä mä tainnu kertaakaan tossa viestissä sanoa että haluaisin isommat rinnat, vaan kysyin, että mitä mieltä pojat ja miehet on yleisesti mieltä.
- poika-22v
pyydän anteeksi...ei ollut tarkoitus kirjoittaa tuollalailla ...mutta minun mielestä ei sillä ole mitään väliä millaisel tissit tytöllä on ...jos olsit kuusi vuotta vanhempi niin voisin käydä sinua panemassa......ihan koska vain
- MolokoX
Mä tykkään pienistä rinnoista. Mietin aina et saisin puristella tytön pikkutissejä... Eli vaikka sun kanssa siellä. Itse olen 21 ja todellakin tykkään hoikista ja pienirintaisista.
- Nanachan
Ihanaa et teidänlaisiiki löytyy:3 ku kaikki mun koululaiset halajaa isorintasii :p itelläni noin 75B et aika pienet
- Chidori chan
Tshahah, kiitän ja kumarran kahdesta edellisestä vietsitä mut oon kyllä jo melkeen vuodenpäivät ollu onnellisessa suhteessa eikä pettäminen oikeen sovi mukaan kuvioon >;3 Tosin mielipide saattais muuttuua ku näkisitte mun naamanvärkin :DD
- asdf.
Pienet on semmoset litteät ihan olemattomat mutta kyllä ihan semmone käden kokone on ihan sopiva jos niin voi mitata.
- niiiiiiiiiiiiiiiiiin
Joo no mullakin on A kupin tubulaariset ja äidillä samoin! Repikääpä siitä lohdutusta :/
- gg
pojat miettii samaa pienist rinnoist ku muijat pienest munast
- ei röökii
Muistaa pitää tupakointi pienentää niin piliä,kuin rintojakin ja se on todistettu.
- ChaosMaster
Sinulla on pienet tissit, kukaan ei kyylää niitä yläasteen käytävillä. Siksi halusit elätellä toivetta että joku laittaisi tähän että rakastaa sinun tissejä ja pillua. Sinulla on pienet joten ala painua.
- ...
Jos pitäisi valita liian suurien ja liian pienien väliltä, niin mieluummin pienet.
Eikä missään nimessä silokonia. Sairasta vaarantaa oma terveys turhilla leikkauksilla. - Bloggggggeeew
olisit nyt vain tyytyväinen kun omistat edes rinnat.
- homoemojätkä
Kukaan ei vastaa aloittajan kysymykseen, tai suurin osa ei vastaa, heti aletaan aukomaan aloittajan tisseistä :D
Omasta mielestäni luulisi pienten olevan käytännöllisemmät mm. urheilun kannalta.
Ja sellaset kovin suuret jotenki oksettaa mua.. - 14v
oon 14 poika se riippuu ihan tilanteesta normaalisti kukaan ei jaksa välittää tuleeko käytävällä normi vai joku pyykkilauta vastaan, mut jos siel tuleee joku d kuppine ni kyl sitä vähän jo katellaan ;) mut ei mitään hätää oot ihan ok :)
- trol
vaikka kolme :D
- abi12
Tissien koko on mielestäni ok jos ne on "käteen menevät". Entisellä tyttöystävällä oli tosin paki kokoo isommat ja aina valitti et tekee pahaa urheilla ku yläosa heiluu. Rintsikoiden olkaimet porautu kuulema hartioihin joka ei vissii mukavaa ainakaa ole. Ja joo on tosiaan entinen koska halus uuden harrastuksen eli kerätä miesten katseita tissien avulla hehe nojoo mut pointti se ettei se tissien koko vaa se naama ja luone!
- Rinnat 80B
Ite oon 14-v ja mul on 80B toi kuppikokoo ja vielä kasvaa, musta ne on nyt hyvät..
Osa kavereista, jotka on tyttöjä on sanonu et mul on kivan isot tissit... En ottanu sitä hyvällä, mutten ihan pahallakaa.. Pari poikaa on yrittäny puristella, mut ei niihi ny sillai vaa kosketa. :P
Älä huolehdi, ikää tulee vielä lisää ja rinnat kasvaa kans. Ei kannata mitää tekorintoi ruveta hankkimaa ku sil aineel voi tulla allergiseks ellei läskistä oo otettu... Ja kyl mies sen tunnistaa epäaidoks ku koskettelee muutamii naisii ja sit sun..
Ja onhan niitä venytys keinojaki...Se vaan voi tuntua ihan muutamankin päivän ajan.. Noh, tuskalliselta.- rinnat 75F
Aikasmoisen iso ympärysmitta ton ikäselle, onko sulla rintojen alta mittanauhalla mitattuna tosiaan n. 85 cm? Liivin ympärysmittahan pitää olla ainakin 5 cm vähemmän kuin rintojen alta mitattu lukema...
Sisko on 33-vee (76 kg!!!) ja sill on "vaan" 75 ympärysmitta. Kuppi sill sit onkin kohtuu kiva elikkä F :)) Mutt tietysti kokeilemalla selviää... Aik moni vaan pitää liian pientä kuppikokoo ja liika suurta ympärysmittaa... Minkä ehkä jo tiesitkin? :)))
- 17v Poika
Kauneus on katsojan silmissä.
- pappa
Ihan sama ei haitta yhtää rintoje koko
- duerrevade
mäki oon 14 mut mulla on jotai D luokkaaa..........voin sanoo ettei se lisää mun itsevarmuutta.
- potari
Ei kai ku oot tommone läski. Ja ruma.
- Sexy <3
Pienet rinnat on niiiin sexyt
- =)))))
Eihän se mitään haittaa jos pienet tissit on, koska naiset saavat silikooneilla niitä kasvatatettua vaikka, kuinka paljon haluaa. Miehillä se on aika paha homma, jos on pieni penis, koska sitäkin saa vain kirurgisella toiminpiteellä kasvatettua noin 2cm ja se tulee vain lepopituuteen. Ja ohan tohon peniksen kasvatteluun muita kotikonstejakin, mutta tämä viesti meni nyt vähän of topic, mutta joo... Älä huoli, kyllä ne vielä tuosta ehkä kasvaa ihan luonnolisesti.
- 12w kundi
must sellaset pienet kiinteet tissit on just seksikkäät
- Poeka15@'
Semmoset pienet ja kiinteät tissit on just parhait;)
- NaNiNeNyNuNoNåNäNö
Mulle tuli jotenki helpottunu oli ku luin näitä et pienetki rinnat kelpaa.... itelläni 75B aika pienet sellaset... Äitilläni isot C (oon vasta 13 joten ne kai kasvaa)
- girll96.
hmm mul on 75a ja mua eihaittaa yhtää, koska nää on pyöreet,kiinteet ja muutenki sopii mulle paremmi ku isot. yleistämine on perseest! enkä sanois et isot tissit ois huonot, päin vastoin..;D luulis et ihmisil on muutki tekemist ku tämmösen miettimine, oon tajunnu sen aikoja sit... ;)
- tyttö12w
girll96 mulki 75A eikä haittaa yhtää :)
- Poika 15v
Pienet rinnat eivät haittaa ollenkaan eikä poikia kiinnosta aina vaan ne isot rinnat vaan jotkut tykkäävät pienistä ja jotkut taas hieman isommista. Minä tykkään pienemmistä enkä arvostele tyttöä mitenkään rintojen perusteella. =)
- 14-v poika
Mä en ymmärrä niitä 'Vaan isotissiset kelpaa'-tyyppejä. Pienet on parhaat, eikä tissit ole naisen mitta.
- p jeeeee........
kerro osottes nii voidaan vähä ....................................................
- 16, life is sweet:)
ei rintojen koolla ole mitään väliä. omalla ihastuksella on B ja ne on just sopivat sille:) se on todellakin se luonne joka ratkasee:)
- joijilk
rinnat ei oo tärkein vaan se itse beibi
- sopivankokosetrinnat
Itte oon 13v n.3kk päästä 14 ja mun on 70b paitsi et mittasin vähä aikaa sit ja ne ois jo itseasias melkee 70c ja äiti on kans c et ei kai sit kasva paljoo sen jälkee :/ Mut c on just hyvä :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938