Toivon ettet ottais omalletunnolles taakkaa tästä kaikesta, mitä näillä palstoilla on kirjoiteltu.Olet kuitenkin sen verran herkkistyyppi, joten voisin kuvitella jotain tällaista.Mutta mitään pahaa et ole tehnyt, sen halusin vain kertoo.Huomasin joissakin kirjoituksissasi että kannoit jaksamisestani huolta oikeesti, kiitos siitä.Auttoi jaksamaan kivasti eteenpäin, ja jaksan huomennakin aivan varmasti.Ei sullakaan varmaan omassa elämässäs oo helppoo, ja toivonkin että pärjäät ja olet onnellinen kaikessa mihin ryhdytkin.Tää on vain elämää ja yritetään elää tää mahdollisimman hyvin tahoillamme.Vaikka en täällä jatkossa kirjoittelekaan, kuin ehkä satunnaisesti, niin säilyt kuitenkin mielessäni semmoisena kivana tyttönä jonka tapasin, ja sellaisena tulen sinut aina muistamaankin, vaikkei koskaan enää tavattaisikaan.Terveisin ystäväsi...kai olla saan.
Menneestä...
17
664
Vastaukset
- ei tosiaan helppoo.
ystävyys/mikä tahansa muu ihmissuhde merkitsee kyllä mulle paljon enemmän kuin pelkkiä nimettömiä nettikirjoituksia..
- ??
Pelkkiä nimettömiä nettikirjoituksiahan sä itekin kirjoittelet ? Miksi sitten niistä toista syytät ?
- ed.
?? kirjoitti:
Pelkkiä nimettömiä nettikirjoituksiahan sä itekin kirjoittelet ? Miksi sitten niistä toista syytät ?
Ei muuten pidä paikkaansa.
- Ai jaa,
ed. kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa.
enpä löytänyt tuosta viestistäsi mitään tunnisteita.
- ed.
Ai jaa, kirjoitti:
enpä löytänyt tuosta viestistäsi mitään tunnisteita.
Eipä tartte löytääkkään jos kirjoittaa suoraan henkilölle itselleen, ihan muualle kuin tänne.
- no nyt ollaan
ed. kirjoitti:
Eipä tartte löytääkkään jos kirjoittaa suoraan henkilölle itselleen, ihan muualle kuin tänne.
kyllä täällä ja kyse on täällä olosta eikä jostain muusta !!
- toisin kuin minulle
no nyt ollaan kirjoitti:
kyllä täällä ja kyse on täällä olosta eikä jostain muusta !!
niin kun eihän sulle merkkaakaan mikään muu kuin tämä pätkän vertaa.
- mä en tiedä
toisin kuin minulle kirjoitti:
niin kun eihän sulle merkkaakaan mikään muu kuin tämä pätkän vertaa.
kuka oot.
- Pojalta tytölle ?
Taidat olla aika nuori poika koska kirjoitat " tytölle " ?
- Kiitos...
tuosta.No en ole kylläkään nuori, mutta minusta se tuntu tuo "tyttö" jotenkin tämän kirjoituksen henkeen sopivalta vaikka nyt nainen kyseessä onkin...ja kun taustalla on tunteitakin niin silloin tunnen itseni taas "pojaksi" arvannet varmaan mitä tarkoitan.
- ei tänne, ei tänne
Ovatko nimettömät viestit ystävyyttä? Milloin viimeksi kirjoitit hänelle suoraan?
Kiva viesti, mutta väärä osoite.- Olen sellainen...
tyyppi, joka voi ja uskaltaa sanoa asiat myös f-f, ja kykenee kyllä myös kirjoittamaan suoraankin hänelle...mutta se ei ikäväkyllä ole mahdollista tällähetkellä, kumpikaan :( ja olen kyllä kirjoittanutkin, noin tiedoksi.Elä kysy miksi? siihen en pysty antamaan riittävän yksinkertaista vastausta.
- .irihi
Olen sellainen... kirjoitti:
tyyppi, joka voi ja uskaltaa sanoa asiat myös f-f, ja kykenee kyllä myös kirjoittamaan suoraankin hänelle...mutta se ei ikäväkyllä ole mahdollista tällähetkellä, kumpikaan :( ja olen kyllä kirjoittanutkin, noin tiedoksi.Elä kysy miksi? siihen en pysty antamaan riittävän yksinkertaista vastausta.
Jos asiaan ei ole yksinkertaista vastausta, niin silloin usein kyse on tekosyistä. Ainoat todelliset syyt ovat yhteystietojen puute ja niiden hankkimisen mahdottomuus, esim. yhteisten tuttujen puute, tai toisen kuolema. Niin kauan kuin olemme elossa voimme myös yrittää tavoittaa toisemme.
- "tyttö"
Saanko kysyä milloin olette olleet tekemisissä f 2 f viimeksi ja missäpäin suomea? Jotenkin napsahti omaan tilanteeseen, en ole tosin täällä muutamiin viikkoihin kirjoitellut. Toivon eräältä "pojalta" yhteydenottoa, jotain jäi todella sanomatta, nimittäin häneltä. Mitä se on, sitä en tiedä mutta ei ole kivaa jos asia jää kummankaan puolesta kesken. Välitän edelleen, olen vähän ymmälläni ja tahdon ystävyyttä, joskus se on arvokkaampaakin kuin romanttinen suhde. Mutta, mikäli tämä jää tähän, "tänne", niin.. :(
- ap
Kesällä tapasin, tanssin merkeissä.Mutta sattuneesta syystä en sen enempää hänestä kerro, kuin sen, että tykkäs finkuista.Jos kaipailet minua, kuvaile minua.Mielelläni tapaisin hänet myös samoissa merkeissä.Ja samoin kuin sinäkin, ystävä haluaisin olla.Se on todellakin hyvä asia.
- ??
ap kirjoitti:
Kesällä tapasin, tanssin merkeissä.Mutta sattuneesta syystä en sen enempää hänestä kerro, kuin sen, että tykkäs finkuista.Jos kaipailet minua, kuvaile minua.Mielelläni tapaisin hänet myös samoissa merkeissä.Ja samoin kuin sinäkin, ystävä haluaisin olla.Se on todellakin hyvä asia.
Mistäpäin mahdat olla ap? olen itse tykännyt finkuista ja heidän keikoilla käyny? itse olen itä-suomen tyttöjä.
- ap
?? kirjoitti:
Mistäpäin mahdat olla ap? olen itse tykännyt finkuista ja heidän keikoilla käyny? itse olen itä-suomen tyttöjä.
lähtöisin Mikkelistä.Ja käynyt myös finkkujen keikoilla ympäri suomea, viimeks Jyväskylässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114