Kuvittelenko vain vai onko betonin ajo vähentynyt, kun rudus osti asemia? Meinaan Karvian Betonin autoja ei näy enää liikenteessä? Kuinka pitkällä on asemien alasajo? HMTT kertoo että kuskit on jo etsimässä muita hommia. Näin toimii suuryritys.
Rudus dynastia
6
432
Vastaukset
- rudus 4
rudusta ei kannata suosia missään tapauksessa!
- pluto1
Tiesihän sen kun entinen yrittäjä myi Rudukselle miten siinä käy Karvialaisten työpaikkojen.
Tottakai Ruduksen silloinen kova kilpailija Karvian Betoni, piti ostaa pois. Kaikkihan tiesivät että alasajo olkaa siitä. Se ei yksin vaikuta kuskeihin vaan myös Karvialaisten luonnonvaraan, hiekkaan ja sora alan yrittäjiin.
Monikin on ihmetellyt miksi Karvian Betoni piti myydä? Yrityksen maine ja betoni oli todella korkeatasoista ja oli myös suuri työllistäjä Karviassa.- 11+3
Oiskohan syynä myyntiin ollu raha?
- 1+20
11+3 kirjoitti:
Oiskohan syynä myyntiin ollu raha?
Kilpailija täytyi ostaa pois. Niinhän liike-elämässä toimitaan.
- sisällä..
Ette tiedä puoliakaan Ruduksen toiminnasta..
- sorakuopalla
Tiedätkö sinä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617760- 1334474
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323727- 213078
- 232632
- 272573
- 502246
- 252150
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922113- 322049