Palstasheriffi hoi?!

Ärsyttää kovin

Voitko bannata opetuksen vuoksi ainakin hetkeksi tuon nimimerkki Kikkelitontun täältä? Ei tee mitään muuta, kuin ärsyttää ihmisiä vastaamalla tyhjänpäiväisyyksiä kuten:"en tiedä mitä sanoa, olen sanaton" jnejne. Ei ainuttakaan kommenttia, jossa olisi jotain keskustelemista. Ja toisaalta jokaikiseen keskusteluun täytyy työntää oma puumerkkinsä. Nyt ihmiset katsovat uutta "kommenttia" keskusteluista aivan turhaan, kun siellä onkin vaan tämän nimimerkin "terveiset".

Tähänkin tulee muutaman minuutin kuluttua joku suuri "viisaus" tuolta nimimerkiltä.

95

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös ärtynyt

Olen ehdottomasti samaa mieltä, ärsyttävää kun joka ikisessa aiheessa jota olen lukenut niin kys.henkilö on ns"viisauksineen" vastailemassa.

• ilmoja vaan yp:lle

Olen laittanut kikkelitontusta erittäin monta ilmoitusta asiattomista viesteistä, että toivottavasti jotain sen kohdalla tapahtuu.
      Ja jokainen muukin voi laittaa. Klikkaatte vaan sen viestin kohdalla tosta ´ilmoita asiaton viesti ´. Ja perusteluiksi riittää nettikeskustelun jatkuva häiritseminen asiattomilla kommenteilla.
      Kyllä tuollainen kikkelis pitää kuriin saada.

• häiritsee

samaa mieltä, bannia vaan, todella häiritsevää..

• tonttufani

Hyvä mies se on. Ei häiritse ja pitää palstan elossa.

• kikkelitonttu

Kiitos. Olen liikuttunut!

• cngyhvuj

Kannatan tosiaan myös aloittajaa, ei käy päteen tuollainen turhanpäiväinen lähettely päivästä toiseen jatkuvana. Turhaan avaan ketjua vailla vastausta mitä etsii kun löytyy asiaton viesti sieltä.

• kikkelitonttu

Jatka vain etsimistä! Älä lanniastu. Tsempia

• klikkaus auttaa

Kyllä ylläpito sitten bannaa sen, kun vaan AINA klikkaatte sen tontun viestit asiattomiksi.

• Ei jaksa

koska siinä joutuu selitteleen kaikke turhaa ja laittaa sp-osotteen ja muuta asiaankuulumatonta. Menee turhaa aikaa vaan. Ne on varmaan ihan kiusaksi kehittäneet ton vaikeemman kautta?

• bhuljriegt
        Ei jaksa kirjoitti:

koska siinä joutuu selitteleen kaikke turhaa ja laittaa sp-osotteen ja muuta asiaankuulumatonta. Menee turhaa aikaa vaan. Ne on varmaan ihan kiusaksi kehittäneet ton vaikeemman kautta?

Siinä mitään sähköpostia tarvitse näemmä pakko laittaa kun toimi suoraan :/

• näin se menee

Kuukaudeksi ip-banni kikkelitontulle niin hyvä.

• kikkelitonttu

Älkää kiusatko! En minä mitään pahaa.

• jepjep

Kyllä tekisi hyvää munkin puolesta hyvää kun saisi tuon ulos bannilla. Ei tuollaista kukaan ala katsomaan!

• kikkelitonttu

Haluan vain auttaa!

• aijaa niinkö?
        kikkelitonttu kirjoitti:

Haluan vain auttaa!

Anteeksi kuule vain mutta nuo kaikki, siis ihan kaikki mitä ole tähän mennessä sanonut ovat TÄYSIN aiheettomia.

• kikkelitonttu
        aijaa niinkö? kirjoitti:

Anteeksi kuule vain mutta nuo kaikki, siis ihan kaikki mitä ole tähän mennessä sanonut ovat TÄYSIN aiheettomia.

Olen kuuluisa. Kiitos faneille!

• Häpeä!
        kikkelitonttu kirjoitti:

Olen kuuluisa. Kiitos faneille!

Tämä tollotonttunen nurkkaan häpeämään ja parin viikon banni päälle!!!

• kikkelitonttu
        Häpeä! kirjoitti:

Mitä olen tehnyt!

• tonttu miettimään...
        Häpeä! kirjoitti:

Paremminkin kuukauden ip-banni kuulostaa jo enemmän kuin hyvältä

• Selvästi sanottuna
        kikkelitonttu kirjoitti:

Mitä olen tehnyt!

olet häirikkö

• kikkelitonttu
        tonttu miettimään... kirjoitti:

Paremminkin kuukauden ip-banni kuulostaa jo enemmän kuin hyvältä

Olette fanejaji. Kiitos huomiosta!

• tokkelikinttu
        kikkelitonttu kirjoitti:

Olette fanejaji. Kiitos huomiosta!

Klikkailin noita sun viestejäsi ja ikävä kyllä kaikkien kohdalla tuli ilmoitus, että ylläpidolle on jo ilmoitettu asiattomasta viestistä. Sun kannattanee keksiä parempaa ajanvietettä jatkossa. :)

• kikkelitonttu
        tokkelikinttu kirjoitti:

Klikkailin noita sun viestejäsi ja ikävä kyllä kaikkien kohdalla tuli ilmoitus, että ylläpidolle on jo ilmoitettu asiattomasta viestistä. Sun kannattanee keksiä parempaa ajanvietettä jatkossa. :)

En tiedä mitä sanoa! Olen järkyttynyt.

• Ystävällinen tonttu
        kikkelitonttu kirjoitti:

En tiedä mitä sanoa! Olen järkyttynyt.

No kuule niin ollaan me muutkin järkyttyneitä sinuun ja senhän jo varmasti tajuatkin miksi! Tyhjää yksinkertaista kommentointia: "En osaa sanoa", "olen sanaton!", "en tiedä mitä sanoa"

• kikkelitonttu
        Ystävällinen tonttu kirjoitti:

No kuule niin ollaan me muutkin järkyttyneitä sinuun ja senhän jo varmasti tajuatkin miksi! Tyhjää yksinkertaista kommentointia: "En osaa sanoa", "olen sanaton!", "en tiedä mitä sanoa"

Otan vain kantaa! en loukkaa ketään.

• Tiesitkö?
        kikkelitonttu kirjoitti:

Otan vain kantaa! en loukkaa ketään.

että juuri TYHJÄNPÄIVÄINEN kannanotto on se joka ärsyttää täällä ihmisiä. Lopeta se ja osallistu keskusteluun kuten muutkin. Kerro järkevä mielipide sitä kysyttäessä, neuvo kysyvää tiellä ja ole avuksi. ÄLÄ HAITAKSI!!!

• kikkelitonttu

Olen edelleen järkyttynyt. Miksi emme puhu koirista!

• Koska ,

nyt olet SINÄ huomion keskipisteenä. Sitähän olet halunnut?

• kikkelitonttu
        Koska , kirjoitti:

nyt olet SINÄ huomion keskipisteenä. Sitähän olet halunnut?

Kiitos faniseni kiitos!

• kuules nyt,
        kikkelitonttu kirjoitti:

Kiitos faniseni kiitos!

Se tarkoitti että SINÄ olet koko palstan häiritsijä, EI fanina. Ymmärrätkö? On se nyt saatanan kumma juttu kun ei aivoosi mahdu mitään! Siis.....ei jukolauta banniin tuo kikkelitonttu

• vai niin

Eiköhän ole aika ryhtyä toimimaan ja tekemään sinusta ilmoitus ylläpidolle, jos tällaisia pilaviestejä kirjoittelet ihmisten hermojen koettelemiseksi.

• ot'yttä asiaa´

Kikkelitonttuna kirjoitteleva käyttäjä samalla sakkoihin !

• kikkelitonttu

Miksi kiusaatte! Unohtakaa minut paitsi fanit tietenkin ei.

• Helppo nakki
        kikkelitonttu kirjoitti:

Miksi kiusaatte! Unohtakaa minut paitsi fanit tietenkin ei.

Takuulla unohdamme. Heti kun lakkaat kirjoittelemasta tänne häirikköviestejäsi!!!

• kikkelitonttu
        Helppo nakki kirjoitti:

Takuulla unohdamme. Heti kun lakkaat kirjoittelemasta tänne häirikköviestejäsi!!!

Olen ymmällä! Entäs fanit?

• Lipposen tyyliin
        kikkelitonttu kirjoitti:

Olen ymmällä! Entäs fanit?

who cares

• iljgöor

Ensinnäkin, tämä palsta voi minun puolestani poistaa mutta niin laitetaan myös kikkelitonttu vähintään viikoksi ip-banniin niin alkaa pysymään puhtaampana.

• kikkelitonttu

Olette kohtuuttomia jahtaajia!

• kikkelitonttu

Siinä se tuli!

• kikkelitonttu

En osallistu tähän enään!

• hah, etpä

Kuinkahan monta kertaa olet luvannut pistää täällä turpasi kiinni ?

• kikkelitonttu
        hah, etpä kirjoitti:

Kuinkahan monta kertaa olet luvannut pistää täällä turpasi kiinni ?

En tiedä!

• Ottaisitko
        kikkelitonttu kirjoitti:

En tiedä!

siitä selvää? Ja jos tulos on mikä tahansa, toimit niin kuin olet luvannut..

• p*skatonttu

Niin juuri, haista p*ska kikkelitonttu!

• kikkelitonttu

Olen suosittu!

• en kestä

Juu kikkelitonttu banniin, pelkkiä häirikköviestejä häneltä. Noh, huomenna alkaa arkipäivä taas niin ylläpito varmaan laittaa kikkelitontun joksikin aikaa jäihin.

• kikkelitonttu

En halua jäihin. Haluan vain ja osallistua!

• sfjsj

Käyttäjän viesteistä on tehty kymmenittäin ilmoituksia häiritsevyydestä. Miksei mitään tapahdu?
      Voisiko ylläpito nyt oikeasti puuttua tilanteeseen?

• sfjsj

Heti kun otat osaa keskusteluun asiallisesti, perustelet vastauksesi ja lopetat "turhien" viestien lähettämisen, et enää häiriköi. Jos et osaa vastata kysymykseen tai olet sanaton, jätä asia omaan tietoosi ja ole hiljaa.

Lue netiketistä: http://www.internetopas.com/netiketti/

• Tämä,

taisi olla asiallisinta mitä tontun näppäimistöltä on tälle palstalle lähtenyt. Toivottavasti nyt pitää minkä lupaa...

• kyguhb

Poikkkeuksellisen hyvää tietoa antamallasi linkillä :)
      Lainaan siis tuolta linkistä oikein tähän ihan näkyville suoraan (omistettu kikkelitontulle):

"Kirjoita harkiten keskusteluryhmiin:
      Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä samaa viestiä tarpeettoman moneen ryhmään. Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita."

• dog hater

Minäkin fanitan kikkelitonttua, monet naurut saanut, ja pitää tosiaan palstan elossa. Onko sillä mitään kotisivuja tai facebook-faniryhmiä, tietääkö kukaan??

• kikkelitonttu

Olisiko minusta superkikkelitontuksi? Olette tosi FÄNEJÄ..Olen suosiosta sekaisin.

• dghjjff

HAISTA KIKKELITONTTU PASKA PASKA PASKA PASKAPASKA PASKA PASKA PASKA PASKAPASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKAPASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKAPASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKAPASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKA PASKAPASKA

• kikkelitomttu

Kuka oli häirikkö?

• Ei taida..

Ei taida palstan seriffi/suomi24 ylläpito paljoa välittää kun yhä vaan saa häiritä muita.. Olen laittanut jo muutamaan kertaan viestiä ylläpidolle tästä touhusta ja varmaan moni muukin mutta silti vaan täällä toi yks reijjoaa ja bännejä ei näy mailla halmeilla...

• kikkelitonttu

Jätän tämä tocpikin! Fänit jatketaan muualla!

• palaute

Ylläpidolle palautetta: Mikä kumma on teillä kun ette näemmä enää tuekaan tätä Suomi24:n toimintaa? Asiattomista viesteistä joista käyttäjät ilmoittavat teille ette ilmeisesti tee asialle YHTÄÄN MITÄÄN. Kuinka MONTA kertaa me olemme jo ilmoittaneet tuosta yhdestä häirikkölähettäjästä joka ei liity mihinkään aiheeseen eikä auta vaan päinvastoin HÄIRIKÖI AINA samoilla lauseilla, kuten "En tiedä mitä sanoa". Olisi aika jo tehdä jotain ja poistaa asiattomat viestit joista ilmoitamme teille!

• Tasoa sisältöön.

Mitä viestisi sisällössä on parempaa kuin nim.kikkelitontun? Häritseekö nimimerkki kuitenkin enemmän, kuin itse viestin sisältö?
      On helppo olla reagoimatta, ja ohittaa se mitä ei halua noteerata. Keskittyisit itsekkin yleisiin viesteihin ja niiden tasoon tuottamalla itse niihin sisältöä.

Kyllä tuolla on huomattavasti ikävämpiä viestejä, kuin nuo kikkelitontun tokaisut.

• fani6

Kikkelitontun viesteille saa aina nauraa.

• kikkelitonttu

Kiitos Fäni!. Olen suosiossa.

• kaveris
        kikkelitonttu kirjoitti:

Kiitos Fäni!. Olen suosiossa.

Kuinka pitkän ketjun aijotte tyhmyyttänne tehdä ?

Haukkua yhtä ihmistä kellä ei ole koskaan mitään pahaa sanottavaa kenestäkään, päinvastoin hyväntahtoisin tämän palstan kirjoittajista

• Eikö maar
        kaveris kirjoitti:

Kuinka pitkän ketjun aijotte tyhmyyttänne tehdä ?

Haukkua yhtä ihmistä kellä ei ole koskaan mitään pahaa sanottavaa kenestäkään, päinvastoin hyväntahtoisin tämän palstan kirjoittajista

tästä varmaan tulee niin pitkä kettinki kuin tarvii kunnes tuo tontuntorvelo tajuaa poistua takavasemmalle tai vaihtoehtoisesti alkaa keskustelemaan kunnolla. Täällä mitään typeryksiä tarvita, edes hyväntahtoisia hölmöjä.

• kikelitonttu
        Eikö maar kirjoitti:

tästä varmaan tulee niin pitkä kettinki kuin tarvii kunnes tuo tontuntorvelo tajuaa poistua takavasemmalle tai vaihtoehtoisesti alkaa keskustelemaan kunnolla. Täällä mitään typeryksiä tarvita, edes hyväntahtoisia hölmöjä.

Mene siis sitten pois. Fänit taas velvoittaa minua.

• tontun kaveri
        Eikö maar kirjoitti:

Mikäköhän olet itse voisitko syventyä ratkomaan mieluimmin sitä ongelmaa kuin kikkelitontun

• ohimatkaajana

Kikkelitonttu on palstan seksijumala.

• khgyguftu

Kyse ei ole siitä ovatko viestit hyvän- vai pahantahtoisia, vaan kuten jo aiemmin postaamassani linkissä mainitaan turhasta kirjoittelusta. Kyseiselle nimimerkille on useasti kerrottu miten hänen toiminnastaan saisi hyväksyttävämpää. Perustellut kommentit ovat aina jees, mutta jos ei ole mitään sanottavaa, tuhlaa vain omaansa, sekä muiden aikaa tyhjänpäiväisellä kirjoittelulla.

Netiketti haltuun ihmiset.
      En itse pidä nimimerkin kirjoittelusta, ja toivoisin että kirjoittamiensa viestien sisällön taso paranisi huomattavasti. Samalla myös palstan taso paranisi.

Eli Kikkelitonttu: opettele perustelemaan kommenttisi ja kirjoittamaan vain silloin kun oikeasti tiedät asiasta jotain.

• kikkelitonttu

Nyt tuli suru!

• vi-tuttaa

Tuota nilkkiä ei saa täältä pois mitenkään häiritsemästä, vai?

• ---

Miksi tuo reppana ketään häiritsee? Huomiota hakeva pentu, jonka provot ovat muutaman sanan lapsellisia hokemia. Toisaalta nekin näyttävät riittävän.

• lättyyn vain

Turhaan tulee avattua keskustelu, kun siellä on vaan tämän pösilön vastaus: "en osaa sanoa". Ss-saatana!!!

• kikkelitonttu

Älä järkytä minua!

• Äläkä
        kikkelitonttu kirjoitti:

Älä järkytä minua!

sinä järkytä muita

• pimppipeikko

Joo! Olen serkkusi.

• rastiturpa

Yksi rastiturpa siis olikin oikeasti täällä..tuo tonttu. Ja minä solvasin koko viestiketjua mokoman takia.

• kikkelitöntonttu

Kyllä mua ärsyttää enemmän muut viisastelijat ja riidanhaastajat ku harmiton kikkelitonttu.
      Antaa sen laukoa harmittoman kommenttinsa ja seriffi saa juosta sitte muiden perässä!

• kikkelitonttu

Olen järkyttynyt!

• pimppipeikko
        kikkelitonttu kirjoitti:

Olen järkyttynyt!

Ota nitro!

• kikkelitonttu
        pimppipeikko kirjoitti:

Ota nitro!

Nyt helpotti!

• pimppipeikko
        kikkelitonttu kirjoitti:

Nyt helpotti!

Hienosti tehty!

• Koittakaas nyt
        pimppipeikko kirjoitti:

Hienosti tehty!

tonttupoijaat ja peikkopiiat keksiä itsellenne jotain muuta ajankulua kuin häröillä täällä. Menkää ja leikkikää vaikka partakoneen terillä...

• pimppipeikko
        Koittakaas nyt kirjoitti:

tonttupoijaat ja peikkopiiat keksiä itsellenne jotain muuta ajankulua kuin häröillä täällä. Menkää ja leikkikää vaikka partakoneen terillä...

Olen shokissa!

• kikkelitonttu
        pimppipeikko kirjoitti:

Olen shokissa!

En tiedä mitä sanoa!

• pimppipeikko
        kikkelitonttu kirjoitti:

En tiedä mitä sanoa!

Ei välitetä.

• kikkelitonttu
        pimppipeikko kirjoitti:

Ei välitetä.

En ole välittäjä!

• pimppipeikko
        kikkelitonttu kirjoitti:

En ole välittäjä!

Olen taas pettynyt sinuun!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5130
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1449
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1349
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1173
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1060
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      807
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      793
    Aihe