Katsoin tätä Iholla ohjelmaa. Kiinnostaisiko sinua olla mukana sen tyyppisessä ohjelmassa? Pitäisit mukana kameraa oikeastaan joka paikassa, eritoten tunteellisissa tilanteissa.
Miten on?
Menisitkö tositv:hen
8
71
Vastaukset
- Naururyppy hymyhuuli
Vastaan itse. Pittää kauppaan nimittäin lähtee. Ottaisin mielellään kameran mukaan ja miettisin pullahyllyllä, että mitä ostaisi. Sitten valitsisin sen pitkon, jossa on punainen lappu. Tulisin kotiin ja itkisin, kun unohin kahvin. Maskara vaan valuisi pitkin poskia. Tokihan meikkasin ennen kun kipaisin viemään roskat ja siitä sitten lähikauppaan.
Siis menisin mukaan. Kai. Tunteella. mää oon kans kattonu sen pari kertaa mutta en oo jääny mitenkään kaipaamaan aika erikoista tehdä ihmisten ajatuksista ohjelmaa ite mää en haluais antaa omista ajatuksistani ohjelmaa tehtäväksi ne on kumminkin niin henkilökohtaisia enkä usko että nekään naiset ihan kaikkia mitä siellä pääkopassa liikkuu suustaan ulos päästää.
En menisi. Riittää ihan hyvin tämä palsta-reality suruineen ja iloineen :))
- Hei kun keikuskelen
Minulla kun ei sitä Tv:tä ole, niin en oikein pääse kärryille, mitä tuo "Iholla ohjelma" tarkoittaa. Ihot kyllä kiinnostaa, niin sikälimikäli se on miehen ihoa. Rakkaan ihoa on kiva nuuhkaista:) Joo ja silittää olkapään kohasta käsivarteen päin hitaasti liukuen ja tunnustellen ihon alla olevia voimakkaita Lihaksia.
Noh, mikä ettei. Voishan sitä mennäkin. Oon ollutkin aina mieluummin kameran takana kuvaamas, kuin edessä. Voishan se olla kiva kuvata muiden Ihoja. Onhan niissäkin eroja. Huokoosta ihoa, siliää, ryppyystä, punahkoa, ruskiaa.
Mut, tunteellista ihoa en käsitä. - Cloetta...
Olen nähnyt mainoksia tuosta ohjelmasta ja niiden perusteella ei kiinnosta lainkaan katsoa sitä. Enkä voisi kuvitellakaan, että menisin johonkin vastaavan laiseen ohjelmaan kuvaamaan itseäni ja kertomaan elämästäni. Miksi ihmeessä menisin. Ja miksi ihmeessä joku menee? En ole ymmärtänyt näiden tositv-ohjelmien pointtia vieläkään, muutoinkuin jonkun yksittäisen ihmisen huomionhaun kautta.
Uskon, etteivät nämä tositv-sarjat ole läheskään niin suorittuja kuin media antaa ymmärtää. Ei mua varmaan edes huolittaisi. Sen verran tylsää elämää mä elän.
Mutta viimetorstaina kyllä olisi ollut kiva ja näyttävä tilanne uimahallin pukuhuoneessa kun romanian kerjäläinen yritti minut ryöstää, mutta ei onnistunut. Tämä mummu oli sekunnin sadasosan kerjäläistä nopeampi, ei hämmentynyt vaan vaiston varaisesti reago ja sai kiilattua kassinsa itselleen. ja herra jumala sitä älämölöö...hih hih...Eipä tee mieli minkäänlaiseen tositeeveehen. Asiaohjelmiinkaan en kaipaa, aina joku halukkaampi löytyy.
- L*
Ensinnäkään, minua ei sinne huolittaisi. Olen vain tavantallaaja tasamaalla.
En suostuisi ääneen typerehtimään saata tai peetä, vielä vähemmän *ihtua.
Minun makkaroitani ei viidakko-olosuhteilla kukaan katsoisi.
Ehkäpä voisin igluissa eskimoida paksuissa pakaaseissa, ettei makkarani näkyisi, ihmistä?
Sellaista, joka kaatuessaan kaipaa toisen vetokättä, päästäkseen pystyyn?
Kuin liian paksusti pakattu pikkulapsi?
Suoraan sanottuna, sangen alentavaa, että nuorisomme alentuu kaikkeen, ei millään väliä, kunhan *itut kaikuvat telkkarissa, vakavin naamoin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611591IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597916Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut892838Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?972227Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1482131Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81626- 1101251
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin521074Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26898MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782