Mahtaisiko timanttihionnalla olla sarjahoitona oikeasti vaikutusta finnien jättämiin punaisiin arpiin? Itselläni ei ole ainuttakaan kuoppa-arpea, mutta punaisia jälkiä on eri puolilla kasvoja melko näkyvästi. Olen harkinnut timanttihiontaa, mutta kannattavuuden lisäksi mietin kuinka pian Roaccutanin jälkeen olisi turvallista mennä. Ohjeenahan on kai että puoli vuotta pitäisi odottaa. Jotenkin kuitenkin tuntuu että tuo puoli vuotta on melko pitkä aika, kun ei iho muuten vaikuta olevan mitenkään herkillä lääkkeen jäljiltä. Oletteko saaneet mitään tuloksia timanttihionnasta?
Timanttihionta?
5
8636
Vastaukset
- swetwetet
Miks mennä johonki timanttihiontaan, kun paljon parempia tuloksia ja halvemmalla saa aikaan tällä: http://iherb.com/p/5033?rcode=uho277 ? Voi laittaa 2 kertaa viikossa yöksi naamaan ja aamulla pestä pois ja arvet madaltuvat ja vaalenevat. Punaiset läiskät tolla saa varmaan parilla kertaa pois.
- Kiitos vinkistä
Olen ollut viimeisen vuoden verran todella tarkka siitä mitä iholleni laitan.... olen lopettanut kaikkien kuluttavien ja voimakkaiden tuotteiden käytön ja siirtynyt mietoihin ja luonnonmukaisiin puhdistusaineisiin ja kasvoöljyihin (mm. jojobaöljy). Epäilyttää siis alkaa kokeilemaan tällaisia voiteita. Lisäksi mietin voiko todella olla mahdollista päästä arvista noin. Itselläni kun osa arvista on muutamia vuosia vanhoja eivätkä ne ole mihinkään kadonneet. Eivät siis ole pelkästään mitään pieniä aivan ihon pinnassa olevia ja uusia, sellaisethan vaalenevat melko helposti. Nämä arvet tuntuvat olevan todella sitkeää tekoa. Kiinnostuin kyllä silti ja täytyy käydä lukemassa tuotteesta tarkemmin!
- Opiskelija
Itse en henk. koht. usko tollaisiin...kosmetologiopiskelijan näkökulmasta puhun... Ja tuo timanttihionta on erittäin hyvä aknen jättämille arville, mutta koska olet käyttänyt roaccutan lääkettä (a-vitamiinijohdannainen) et saisi minkäänlaista ihoa rasittavaa kasvojen iholle tehdä. Suosittelen odottamaan sen puolivuotta, koska ihosi on lääkkeen takia ohentunut erittäin paljon ja vaurioita voi tulla paljon enemmän...Ja kosmetologille mennessä sinun on kerrottava lääkityksestäsi yms, muutoin kosmetologi ei ole vastuussa siitä, jos jonkinlaisia ongelmia ilmenee...
Moikka! Noihin kuvailemiisi punaisiin läiskäarpiin tehoaa myös ihan tavallinen mikrohionta sekä erilaiset kemialliset kuorinnat. Olen itse tehnyt kotona mikrohiontaa sekä kemiallisia kuorintoja juuri noihin punertaviin pinnallisiin arpiin (minullakaan ei siis ole syviä kuoppa-arpia) ja olen ollut ihan tyytyväinen tuloksiin. Olen tilannut em. tuotteita netin kautta mm. Jenkeistä ja suomalaisesta nettikaupasta nimeltä Chemical Peel Shop (www.chemicalpeelshop.mycashflow.fi) Suosittelen kokeilemaan!
- yxä
..timanttihionta on suunniteltu korvaamaan mikrohionnat (siinä ei tule hiekkapölyä yms.) ..ja toisekseen: laitehoitojen tekeminen ei turvallista, ellei kouluttettu käyttämään laitetta. Suosittelen menemään kosmetologille ja jos on tosiaan kulunu roacutan-kuurista riittävästi aikaa, niin kannattaa keskustella esim. 4x sarjahoidosta. ..laitehoito ei yksin ihmeisiin pysty, sillä kotihoito tärkeä osa ihon hyvinvointia, mutta sarjahoito yleensä tehokkaampi, kuin kerta käynti. Ammattitaitoisen kosmetologin kanssa voitte suunnitella hoidot ja kotihoidot parhaaksi mahdolliseksi ihoasi ajatellen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684