Onko kenelläkään kokemusta lasimestarin (http://www.lasimestari.fi/) ikkunoista ja ovista. Heillä on selkeästi halvemmat hinnat kuin muilla. Ilmeisesti tehdas on Virossa ja he toimivat vain maahantuojana. Uskaltaako ostaa?
Vastaukset 9
- mestarinlasit
Kyllä uskaltaa ostaa, on erttäin luotettava toimittaja ja maksun voi suoritaa etukäteen, tavara kyllä tulee perästä.
- IkkunatJaOvet
No en minä nyt sinänsä toimitusta pelkää, mutta miten on laadun kanssa?
- mestarinlasit
Laatu on viimeisen päälle, sanoisin että parasta aaa luokkaa se ei siitä enää parane vaikka tekisin itse. Lasi vaihtoehtoja on pilvin pimein ja kaikki värit onnistuu
- IkkunatJaOvet
mestarinlasit kirjoitti:
Laatu on viimeisen päälle, sanoisin että parasta aaa luokkaa se ei siitä enää parane vaikka tekisin itse. Lasi vaihtoehtoja on pilvin pimein ja kaikki värit onnistuu
Vaikutat olevan ko. firman edustaja :)
Löytyykö yhtään asiakaskokemuksia?
- lasimestari1
Mielenkiintoista heko heko. Huomasin äsken 160913.
Lasimestari on toiminut 35 vuotta. Kyllä siihen matkaan mahtuu todella paljon hauskoja asiakkaita- kiitos kaikille. Etenkin timpureille jotka ovat asioineet vuosikausia kanssamme. ps suosikkiruokani on lasimestarin silli uusien perunoitten kanssa. Nauttikaa elämästänne. - Ei eroja
Teollisesti valmistetuissa ikkunoissa ei ole merkittäviä laatueroja. Merkki tai valmistusmaa ei laatua heikennä tai paranna.
Ainoat erot löytyvät vain, elinkaareen ja käyttömukavuuteen vähemmän merkitsevistä U-arvoista.- Strömberg
Toimitusaikataulut eivät tunnu pitävän mittatilausikkunoille.
- ostajanetu
Osta markkinoiden halvimmat ikkunat ja ilman ulkoikkunoiden tiivistystä. Asennuksen jälkeen asenna itse kaikkiin ikkunoiden liitoskohtiin elastiset pintamassat (polymeripohjainen massa). Tiivistä itse ulkoikkunat Silikoni putkitiivisteellä (Ohjeet: YMPARISTO.fi Ikkunan ja oven tiivistysohjeet. Ympäristöministeriö)
- ainainenShamaani
Jaaha.
Taas sama ikkunatohtori kertoo taikojaan.
No onko sitä sadetta juhannukseksi tulossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711104
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12949En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439