Mia Mari Tukiainen
Ihanaa, olen niin onnellinen, olen raskaana!!!!! Odotan kaksosia!
Facebook.
Aiempi raskaus oli kohdun ulkopuolinen kuulemma.
Väittää etti juo raskaana. Miksiköhän en usko koko raskauteen ? Tai siihen ettei joisi?
http://www.youtube.com/watch?v=AC37oxVOvV0&feature=related ihan selvinpäin..
Oikeesti kauan tuo eukko kuvittelee et tuo raskaana oleminen on hauskaa pilaa??
Tuksu taas raskaana!!!
16
3883
Vastaukset
- sepe
näkyy olevan MIA MARI EI JOHANNA.
- Ei näin
Hän on (eli Tuksu) nimeltään MIA MARI JOHANNA TUKIAINEN.
Tämäkö henkilö FB:ssä ilmoittaa raskaudestaan?
Eli ei MIA MARI TUKIAINEN vaan MIA MARI JOHANNA TUKIAINEN.
TARKUUTTA PELIIN tollasen uutisen kanssa kansalaiset!
- mie vaan
tunkki ei tarvii yhtään kakaraa...v...n dokuhörhö koko ämmä
- Vitun apinat!!!
Tunkki olis tuhat kertaa paree ja viisaampi äiti ku
mara!
- <3
Tuksulla on raskas omatunto. Varmaan kannutkin painaa jonkin verran, samoin jaloissa tuntuu jo vatsareppu.
- kannipaali
ONNITELUT SAAT VAUVVA MUTTA MÄ OON SELLANEM TYYPPI JOLLA EI RIITÄ KYLVÄSTÄ VOIMAA PÄÄSTÄÄ ULOS NUOHOO MUUTEN MENEE RIKKI
- .jk.
vain inin
- NUKKE LEIKIT?
Johku leikkii niin paljon barbie nukeilla ....samaistuu/juuttunut...12-vuotiiaan tasolle. Ei oikee elämä oo vaaleen punaista..tätä pitää elää ja vanhentuu ,sen mukaisesti:D
- Sill i dill
Oli aprillii!
- toim.tyt
lotharille raksaana?
- hjk,kjnvcghf
Lotharin videoilla on kyllä niin rumia naisia että tuksuhan olis luksusta lotharille..
- Supernainen?
Onko Tuksulla Supernaisen syndrooma?
Supernaisen syndrooma!
Helsingin Sanomat 21.7.2002 oli laaja artikkeli otsakkeella "Naisia romahduksen partaalla"- Jatkuva suorittaminen töissä, kotona, kuntosalilla on käynyt nin rankaksi, että moni nuori nainen selviytyy arjesta vain psyykelääkkeillä. Olisiko sittenkin helpompaa, jos suomalaiset naiset saisivat olla heikompia?
Nuoret naiset syövät psyykelääkkeitä selvästi enemmän kuin ennen. Masennus- ja mielialalääkkeiden käyttö on neljän vuoden aikana kasvanut huimat 38 prosenttia 15-44 vuotiaiden naisten keskuudessa. Noin 68.200 nuorta naista, seitsemän prosenttia ikäluokasta syö jo jotain psyykelääkettä.
( Vuonna 2006 psyykelääkkeitä söi n. 400.000).
-Monet nuoret naiset ovat itse rakentaneet itselleen oravanpyörän, jonka tahdissa on pakko pysyä, ettei petä omia odotuksiaan. Nykyisin naiset melkein rehentelevät ylitöillään, kiireisillä aikatauluillaan ja kuntoilusuorituksillaan.
Yhdysvalloissa ilmiötä kutsutaan sanalla "multitasking", monisuorittaminen. Moni nuori nainen yrittää olla mestari ja masentuu, ellei onnistu.
-Nuorten naisten masennus ei kuitenkaan johdu vain työelämästä, vaan myös heidän omista odotuksistaan. Koulutuksessa, harrastuksissa ja parinvalinnassa on niin paljon vaihoehtoja, että jos tyytyy ensimmäiseen, tuntee helposti jäävänsä jostain paitsi. Naisten palapelissä on nyt paljon enemmän osia, kuin aikana jolloin työ oli uusi saavutus.
Pitäisi olla kaunis, hoikka, tehokas, trendikäs ja nuorekas. Pitäisi olla ura, mies ja lapsia. Pitäisi ehtiä tehdä taidetta ja kiivetä Himalajalle, luettelee masennuksesta kärsivä Saara 32, joka opiskelee kuvaamataidon opettajaksi.
-Suomessa on ollut vallalla supernaisen ihanne, jota me olemme yhdessä pönkittäneet sanoo naisten urakehitystä tutkinut Outi Raehalme Helsingin yliopistosta. "Siitä on päästävä eroon, koska muutoin naiset palavat loppuun".
Raehalmen mielestä masentuneet nuoret naiset eivät välttämättä tajua, että raataminen verenmaku suussa ei enään kerro vahvuudesta.
Suurempaa vahvuutta monisuorittajilta vaatisi päätös pitää taukoa töistä ja tulla vähemmällä toimeen.
-On pakko... Pitäisi ehtiä... Ei riitä ellei. Mutta kuka käski haluta kaiken heti? Eikö omaa rimaa voi laskea?
Ei se ole niin helppoa. Itsensä kanssa täytyy kamppailla jatkuvasti, että on lupa haluta vähemmän, sanoo luonnontieteiden opiskelija Maria 26.
- Vasta kamppailessaan gradun, masennuksen ja syömishäiriöiden kanssa Maria on tajunnut, että hän olisikin halunnut tehdä jotain käsillään. Nuorempana se ei kuitenkaan kuullostanut tarpeeksi kunnianhimoiselta.
-Ennen ajattelin, että minustahan ei kotiäitiä tule. Nyt olen alkanut lämmetä ajatukselle että muuttaisin Helsingistä Pohjois-Suomeen ja perustaisin perheen. Ehkä olisin onnellisempi.
Rimaa on vaikea laskea myös siksi, että suoritukset ovat vakuutus tulevaisuuden varalle. Melkein puolet suomalaisiata avioliitoista päättyy eroon, joten joka toinen avioitunut nainen jää jossain vaiheessa omilleen -yksin, tai lasten kanssa.
Mitä masennus on?
Lievästä masennuksesta kärsivät ihmiset voivat yleensä käydä töissä, mutta elämä tuntuu ankealta. Täytyy potkia itseään liikeelle ja on vaikea keskittyä. Seurustelu muiden ihmisten kanssa alkaa tuntua vastenmieliseltä.
Vaikeasti masentuneet ovat käytännössä työkyvyttömiä. On vaikea saada itseään aamulla sängystä ylös ja pystyy tuskn huolehtimaan syömisestä tai peseytymisestä. Päivät kuluvat sängyn pohjalla. Vaikeaan masennukseen saattaa liittyä itsetuhoisia ajatuksia ja psykoottisia harhoja, siitä että toiset puhuvat pahaa selän takana.
Turun yliopiston psykiatrian professori Raimo K.R. Salokankaan mukaan yleisintä Suomessa on lievä masennus. Joka viidennen ihmisen arvellaan kärsivän masennuksesta jossain elämänvaiheessa.
Kansaneläkelaitoksen tilastojen mukaan noin 530.000 ihmistä käytti viime vuonna joitain psyykelääkkeitä. Masennuslääkkeiden käytöstä sai viime vuonna korvausta 273.000 suomalaista. Masennuslääkkeitä käytetään myös paniikkihäiriöiden, ahdistuksen, syömishäiriöiden ja pakkoneuroosien hoitoon".
------------------
- Marskin ryppy
Voi lapsi parka, jos asiassa mitään perää.
- 7+20=?
ainakin toi linkki oli lokakuusta vuodelta 2010
- Timpp-77
JuliaTukiainen potkaisi yleisössä ollutta kaveria kasvoihin kesken Hämeenlinnan keikan. Julia ja Johanna Tukiainen noudettiin putkaan kesken keikan. Poliisi-Tv, 12.4.2012
http://www.youtube.com/watch?v=nQQsxrG2QQg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486