näkee useimmiten lyllertävän lihavan isännän/emännän kanssa. Mistä tämä johtuu?
Lihavia koiria
14
135
Vastaukset
- Laihoja koiria
näkee useimmiten laahustavan laihan isännän/emännän perässä. Mistä tämä johtuu? Geeneistäkö sekin
- kyllä maistuu.
Minä taas olen nähnyt laihoja koiria lihavien ihmisten kanssa, todennäköisesti omistaja syö myös koiranruuat.
- Todennäköisesti
syö koiratkin.
- daharaar
Eiköhän koirien lihavuus johdu joko
1. omistaja on laiska eikä jaksa ulkoilla koiran kanssa. silloin omistaja on myös itse lihava kun ei jaksa itseäänkään liikuttaa
2. koira on omistajan pikku kullannuppumussukka jolle syötetään vain herkkuja joita koira ei lenkillä ehdi kuluttaa.
3. koiralla on jokin sairaus mikä lihottaa - stopfat
Kannattsisiko ilmoittaa eläinsuojeluvalvojalle kun naapurilla ihan ylilihava koira. Eläinrääkkäystähän se on lihottaa koiransa; tulee kaikkia sairauksia ja koira kuolee ennenaikojaan.
- kikkelitonttu
Totta kai!
- Kukas sitten
sen ylilihavuuden määrittää? Se kun on katsojan silmissä. Jos jollekin anorektikolle jopa tiukka sixpakki näyttää läskiltä broilerilta niin...
- höhhähhöh
Senkin paskaperse-stasilainen. Olet Tarja Halosen äänestäjä, eli homottaja-mamutaja-hurrittaja. Menisit jo Pohjois-Koreaan.
- stopfat
No vaikka se eläinsuojeluvalvoja. Pitäisi säätää laki koskemaan näitä vastuuttomia ihmisiä, jotka vaan työntävät elikkonsa eteen sapuskaa ja herkkuja, vaikka rasva höllyy jo mahassa ja kyljissä. Eläin huostaanotettava, jollei puhe ensin auta.
- kikkelitonttu
Liika ruoka?
- stopfat
Fatsot työntää jatkuvasti naksua ja makupalaa koiransa suuhun, samalla kun itselleenkin. Siksi muka, että koira rakastaisi, eikä sille tulisi "pahamieli". Varsinainen merkitys on, ettei itselle tulisi "pahamieli"...vaan tulisi "hyvämieli".
- Koirakuiskaaja
voi voi.
Itse olen sairaalloisen lihava ja minulla itselläni on erittäin hyväkuntoinen ja sopusuhtainen iso koira. Lenkillä käydään kävellen, mutta ei koira siitä tule miksikään vaikka kaksi tuntia lenkittäisi, energiaa piisaa vaikka muille jaettavaksi. Meillä on onneksi suuri aidattu piha jossa voin koiraani leikittää heittämällä palloa tai jotenkin muuten, että koira saa energiansa kuluttaa juoksemalla. Koirakavereitakin meillä käy usein koirani kanssa leikkimässä jolloin meno on vielä kovempaa! (olen huomannut, että näillä koirilla on melko laihat omistajat, mutta koirillaan kunto huonompi kuin omalla koirallani)
Itse toimin näin, koska tiedostan oman koirani liikunnan tarpeen ihan jo pelkästään sen vuoksi, että koiralla pysyy pää kunnossa ja siinä samalla myös kuntoa riittää eikä pääse lihomaan. - 54fd6s4f6
Hmm, itse en ole lihava, mutta minulla on yksi lihavahko ja yksi normipainoinen koira. Lihavahkolta en saa painoa pois ellen näännytä nälkään (lenkkeillään siis paljon, myös juosten ja vapaana). Ei se kuitenkaan sairas ole ja ihan virkeä mieleltään. Kait se alkaa koirillakin vaan olla niin että kaikki eivät ole samasta muotista tehtyjä, osa ovat lihavampia vaikka kuntoilevat ja osa langanlaihoja vaikka laittaisivat suuhunsa mitä tahansa.
- Kokeilkaa vaikka.
Suklaa ei lihota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862