Ihan oikeita ihmisiä ympärille,mutta aika vaikeetahan se on joo,kun täällä on niin mukavaa aina ja leppoisa tunnelma :)
Pitää varmaan koittaa hommata
12
96
Vastaukset
- tuutko mun kans
mä olisin ihan oikea ihminen..mihin mennään?
- Älä viitti
Mihinkäs sä täältä naistes tyköö lähtisit ? Taidat olla yksi siitä tunnelman luojista.
Mietippä hetki. - Sitä saa
mitä tilaa. Taisit mennä vähän liian pitkälle juttuinesi.
- totuus sinusta
Sä nautit kun saat kiusata naisia netissä, leikkiä tunteilla,härnätä ja vedättää.
Ethän sä oikeassa elämässä sellaista voi tehdä. Siellä sä tottelet tiukasti käskyttäjääsi. Täällä leikit.Et ikinä pääse nettileikestäsi eroon, olet täällä ikuisesti.- Näin on
Niinpä. Vkloppuna otan selvää missä kaikkialla. Kysymykseesi vastaus tulee tässä: jos olisin nähnyt sinut teellä toisen kanssa, en olisi koskaan sanonut sanaakaan. Olisin pettänyt ja sitten jättänyt tai sitten en. Todennäköisesti olisin vain kadonnut. Miksi- koska olisin tiennyt peruuttamattomasti ja varmasti kuin taivas etten koskaan voisi luottaa sinuun. En koskaan.
- vai kuinka?
Näin on kirjoitti:
Niinpä. Vkloppuna otan selvää missä kaikkialla. Kysymykseesi vastaus tulee tässä: jos olisin nähnyt sinut teellä toisen kanssa, en olisi koskaan sanonut sanaakaan. Olisin pettänyt ja sitten jättänyt tai sitten en. Todennäköisesti olisin vain kadonnut. Miksi- koska olisin tiennyt peruuttamattomasti ja varmasti kuin taivas etten koskaan voisi luottaa sinuun. En koskaan.
Eikös kaverin kanssa saisi käydä teellä. Olisko se heti sulle merkki että on jotai meneillään etkä voisi enää luottaa?
- Viim. Ed.
vai kuinka? kirjoitti:
Eikös kaverin kanssa saisi käydä teellä. Olisko se heti sulle merkki että on jotai meneillään etkä voisi enää luottaa?
Jos minulle ei olisi kerrottu, tapahtuisi selkäni takana eikä kaveria esitelty minulle, olisi merkki että jotain meneillään. Ehdottomasti. En luottaisi. Kertoisi ehkä enemmänkin siitä merkityksestä mikä toisella on. En hyväksyisi tilannetta. Enkä voisi luottaa.
- muuten ymmärrän
Viim. Ed. kirjoitti:
Jos minulle ei olisi kerrottu, tapahtuisi selkäni takana eikä kaveria esitelty minulle, olisi merkki että jotain meneillään. Ehdottomasti. En luottaisi. Kertoisi ehkä enemmänkin siitä merkityksestä mikä toisella on. En hyväksyisi tilannetta. Enkä voisi luottaa.
Okei mutta minusta tuollaisen jälkeen olisi erittäin törkeää kuitenkaan alkaa pettämään tai muuta sellaista. En koskaan antaisi anteeksi.
- Viim. Ed. Et al.
muuten ymmärrän kirjoitti:
Okei mutta minusta tuollaisen jälkeen olisi erittäin törkeää kuitenkaan alkaa pettämään tai muuta sellaista. En koskaan antaisi anteeksi.
Joo, olisi se aika äärimmäinen reaktio. Tuskin tekisin niin. En vain sanoisi koskaan sanaakaan. Miksi sanoisinkaan, koska lopputuloksen kannalta se olisi ihan sama. En voisi koskaan luottaa.
- minusta ainakin
Viim. Ed. Et al. kirjoitti:
Joo, olisi se aika äärimmäinen reaktio. Tuskin tekisin niin. En vain sanoisi koskaan sanaakaan. Miksi sanoisinkaan, koska lopputuloksen kannalta se olisi ihan sama. En voisi koskaan luottaa.
mutta edelleen suorat sanat on parempi kuin hiljaisuus..
- Viim. Ed. Ed. Jne.
minusta ainakin kirjoitti:
mutta edelleen suorat sanat on parempi kuin hiljaisuus..
En usko. Siihen ei ole sanoja.
- .
Viim. Ed. Ed. Jne. kirjoitti:
En usko. Siihen ei ole sanoja.
jaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057