Ihan oikeita ihmisiä ympärille,mutta aika vaikeetahan se on joo,kun täällä on niin mukavaa aina ja leppoisa tunnelma :)
Pitää varmaan koittaa hommata
12
98
Vastaukset
- tuutko mun kans
mä olisin ihan oikea ihminen..mihin mennään?
- Älä viitti
Mihinkäs sä täältä naistes tyköö lähtisit ? Taidat olla yksi siitä tunnelman luojista.
Mietippä hetki. - Sitä saa
mitä tilaa. Taisit mennä vähän liian pitkälle juttuinesi.
- totuus sinusta
Sä nautit kun saat kiusata naisia netissä, leikkiä tunteilla,härnätä ja vedättää.
Ethän sä oikeassa elämässä sellaista voi tehdä. Siellä sä tottelet tiukasti käskyttäjääsi. Täällä leikit.Et ikinä pääse nettileikestäsi eroon, olet täällä ikuisesti.- Näin on
Niinpä. Vkloppuna otan selvää missä kaikkialla. Kysymykseesi vastaus tulee tässä: jos olisin nähnyt sinut teellä toisen kanssa, en olisi koskaan sanonut sanaakaan. Olisin pettänyt ja sitten jättänyt tai sitten en. Todennäköisesti olisin vain kadonnut. Miksi- koska olisin tiennyt peruuttamattomasti ja varmasti kuin taivas etten koskaan voisi luottaa sinuun. En koskaan.
- vai kuinka?
Näin on kirjoitti:
Niinpä. Vkloppuna otan selvää missä kaikkialla. Kysymykseesi vastaus tulee tässä: jos olisin nähnyt sinut teellä toisen kanssa, en olisi koskaan sanonut sanaakaan. Olisin pettänyt ja sitten jättänyt tai sitten en. Todennäköisesti olisin vain kadonnut. Miksi- koska olisin tiennyt peruuttamattomasti ja varmasti kuin taivas etten koskaan voisi luottaa sinuun. En koskaan.
Eikös kaverin kanssa saisi käydä teellä. Olisko se heti sulle merkki että on jotai meneillään etkä voisi enää luottaa?
- Viim. Ed.
vai kuinka? kirjoitti:
Eikös kaverin kanssa saisi käydä teellä. Olisko se heti sulle merkki että on jotai meneillään etkä voisi enää luottaa?
Jos minulle ei olisi kerrottu, tapahtuisi selkäni takana eikä kaveria esitelty minulle, olisi merkki että jotain meneillään. Ehdottomasti. En luottaisi. Kertoisi ehkä enemmänkin siitä merkityksestä mikä toisella on. En hyväksyisi tilannetta. Enkä voisi luottaa.
- muuten ymmärrän
Viim. Ed. kirjoitti:
Jos minulle ei olisi kerrottu, tapahtuisi selkäni takana eikä kaveria esitelty minulle, olisi merkki että jotain meneillään. Ehdottomasti. En luottaisi. Kertoisi ehkä enemmänkin siitä merkityksestä mikä toisella on. En hyväksyisi tilannetta. Enkä voisi luottaa.
Okei mutta minusta tuollaisen jälkeen olisi erittäin törkeää kuitenkaan alkaa pettämään tai muuta sellaista. En koskaan antaisi anteeksi.
- Viim. Ed. Et al.
muuten ymmärrän kirjoitti:
Okei mutta minusta tuollaisen jälkeen olisi erittäin törkeää kuitenkaan alkaa pettämään tai muuta sellaista. En koskaan antaisi anteeksi.
Joo, olisi se aika äärimmäinen reaktio. Tuskin tekisin niin. En vain sanoisi koskaan sanaakaan. Miksi sanoisinkaan, koska lopputuloksen kannalta se olisi ihan sama. En voisi koskaan luottaa.
- minusta ainakin
Viim. Ed. Et al. kirjoitti:
Joo, olisi se aika äärimmäinen reaktio. Tuskin tekisin niin. En vain sanoisi koskaan sanaakaan. Miksi sanoisinkaan, koska lopputuloksen kannalta se olisi ihan sama. En voisi koskaan luottaa.
mutta edelleen suorat sanat on parempi kuin hiljaisuus..
- Viim. Ed. Ed. Jne.
minusta ainakin kirjoitti:
mutta edelleen suorat sanat on parempi kuin hiljaisuus..
En usko. Siihen ei ole sanoja.
- .
Viim. Ed. Ed. Jne. kirjoitti:
En usko. Siihen ei ole sanoja.
jaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648