Kuinka vaikeaa onkaan myydä näinä päivinä jos asunto ei sijaitse aivan palvelujen vierellä.
Mies osti talon 2009 ja kävikin se tyypillinen tilanne emäntä lähti ja velat jäi.Myynistä kuvastuu panikillinen tilanne,myyjä myy itse ja välittäjän kautta,aikaa on kulunut kaksikuukautta ja ostajaa ei vaan näy.
Tuona aikana on pudotettu 30% hintaa,myyjä tehnyt remontin ja maksaa lainaa pankille,nyt mainitsi että polttaa talon ja itsensä.
Harvoin olen kuulut näin suoraan myyjän reakoivan toisten kuulen.Ilmeisesti kyseessä on todella epätoivoinen tilanne.
Liekö muitakin havumetsien maassa vastaavassa pakkomyynissä jopa oman henkensä uhallla?
Myynti on epätoivoinen,on soitellut pitkin suomea kuka ostaisi,no ei kuulema kukaan.
No tarjosin veretseisauttavan tarjouksen näkemättä edes kohdetta,myyjä möisi mutta ei pysty kun on velkainen talo,mutta päätti laittaalisätietoja ja kutsui kylään.
No tämä on säälittävä tilanne havumetsien maassa kuinka tähän voi joutua,älkää ottako lainaa liikaa kun ei saa kohteella sen vertaa kun laina on.
Tositarina havumetsien maasta.
3
94
Vastaukset
- Luki.
Nyt myyjä soittanut neljä kertaa ja hinta on laskenut joka kerta puhelimessa.
Aivan käsittämätöntä,hän osti ja remontoi ok-talon ja omistus 3 vuotta ja ei mee kaupaksi,kauppaan matkaa 500m ja ravintoloihin.
Kukaan ei osta,myyjä on täysin epätoivoisessa tilassa.Syylisiä on muut muulit,he yllyttivät 2009 vuonna monia ahdinkoon ja nyt eivät kanna vastuuta vaan syylistävät itse ostajan elin toisen velkaisen muulin.
Joskus olen lukevinani palstan muuleilta myös näin,ottaako Luki vastuun ostamattajättämisestä?
Mutta muuli ei ota päin vastoin kääntää selän toiselle mullille. - Luki4ever
Ei kukaan Luki sua pyydä tosissaan vastuuseen mistään, sä olet syyntakeeton. Mutta osoittaa kyllä aivoamputointisi tason tämäkin kirjoitus, tälle pärjää vain lista huutokaupoista ( alle 20 koko Suomessa ).
Luulenpa, että vaikka vuotuinen bruttokansantuote olisi 50%, löytyisi kourallinen tuollaisia esimerkkejä. Vai meinaatko, että rouva ei olisi lähtenyt, jos Kreikka olisi paremmassa kunnossa? Fakta on nimittäin se, että yleensä riitojen määrä kasvaa, kun rahaa on yllin kyllin.
Mutta vastauksena yhteisvastuukeräykseesi, en osallistu tuohon. Sen sijaan sun kypäräkeräykseesi osallistun isohkolla panoksella.- Laupias.
Lukia leukaan ja yläkoukulla oikein :)
Täysin keksitty tositarina muuten tuo aloitus :)
Miks ne kaikki paniikissa olevat soittaa aina vain Lukille?
Miks kellekään muulle eivät soita, voisi saada enemmän siitä kuplaläävästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820