kyllä sä taidat olla tosi paha ihminen...ei voi muuta sanoa...
Pahuutesi...
18
113
Vastaukset
- nääs ja nääs
Niinhän me kaikki petymme joidenkin pahuuteen.
- Voi olla
Mutta tässä meidän jutussa sinä näytit kyllä ensin sen pahuutesi ja sen että kuinka paljon halusit satuttaa. Älä syytä minua niistä omista nettileikeistäsi joita harrastit vuosia. Se on pahuutta ja toisen kiusaamista.
Se kun menee niin että niin metsä vastaa kun sinne huutaa.- hän siellä hän tääll
Mistä sinä tiedät, kuka täällä mitäkin on kirjoittanut.
- Ed.
hän siellä hän tääll kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, kuka täällä mitäkin on kirjoittanut.
Tiedän vaan.
- Tiedätte väärin
Ed. kirjoitti:
Tiedän vaan.
Noin ne kaikki sanoo. Tiedätte väärin, mutta uskotte luulojanne.
- Ed.
Tiedätte väärin kirjoitti:
Noin ne kaikki sanoo. Tiedätte väärin, mutta uskotte luulojanne.
Minä tiedän. älä sinä ota siitä pulttia ollenkaan.
- En usko, mutta
Ed. kirjoitti:
Minä tiedän. älä sinä ota siitä pulttia ollenkaan.
Minkä takia se mies/nainen ei ole saanut kirjoitella netissä? Miksi seuraat hänen kirjoituksiaan? Miksi hän ei saisi kirjoittaa muille kuin sinulle?
- Ed.
En usko, mutta kirjoitti:
Minkä takia se mies/nainen ei ole saanut kirjoitella netissä? Miksi seuraat hänen kirjoituksiaan? Miksi hän ei saisi kirjoittaa muille kuin sinulle?
Se ei taida olla sulle kuuluva asia !
- En usko, mutta
Ed. kirjoitti:
Se ei taida olla sulle kuuluva asia !
Mutta sulle se kuuluu ja ehkä kannattaisi pohtia vastaukset kerran.
- Yksinkertaista.
Kun sinä olet hyvä toiselle niin sinullekin ollaan. Mutta jos olet paha toiselle niin sinullekin ollaan.
- pitäisi leipoa
Pitää varmaan osata perustella,että miksi hän on sinusta paha ihminen.Ai,että,kun on hyvännäköinen leivos tuossa oikealla,ihan tässä vesi herahtaa kielelle.Nam
- Miten ja miksi
hän on paha ihminen ? Mitä pahaa hän on tehnyt sinulle ? Millainen sinä olet ollut hänelle ?
- Iso syytös,
toivottavasti mietit tarkkaan että se on perusteltu.
- Ihmisen joka
kirjoittaa kyseisenlaisen aloituksen pitää itse olla tosi hyvä ja nuhteeton ihminen.
- niin pitää,
tahran tahraa ei kyllä saa olla.
- vinkki pieni
Tutustu ensin ja sano vasta sitten. Olen ihan varma että mieli muuttuis.
- tarttukaa ny
noin hyvään kutsuun
- kukaan ei ole
vain paha ja kukaan ei ole vain hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774