ei siinä sen kummempaa. Väärä ihminen, ei mulle tarkoitettu.
Rakastuin ja petyin
16
162
Vastaukset
- Niinpä niin
Kuka nyt pahaan ihmiseen voisi rakastua !
- ilmeisessti
Kuten sinuun vai?
- Vaikka niin
ilmeisessti kirjoitti:
Kuten sinuun vai?
sähän sanoit juuri et oon paha ihminen.
- väärässä olet
miksi kuvittelet et nää kaikki tämmöset olis multa?
- siksi kun et
väärässä olet kirjoitti:
puhu mulle mittän koskaan vaan muille niin kai mä oon sillon paha.
- voihan se olla
väärässä olet kirjoitti:
sulta alotus mut nyt oot ku et oiskaan.
- ei ollut
voihan se olla kirjoitti:
eipä kuulu tapoihini..
- entäs se
ei ollut kirjoitti:
eipä kuulu tapoihini..
puhuminen ?
- ed.
entäs se kirjoitti:
puhuminen ?
siitäpä en nyt täällä viittis jauhaa enempiä..
- typerä maailmannapa!
voihan se olla kirjoitti:
kaikki ei koske sinua ja ole sinulle!
- miks sä petyit
häneen, mitä teki ?
- kaikkeen tottuu
Sanotaanko näin, että mies jätti mut menneisyyteensä aika tylyllä tavalla.
- Missä meni vikaan
Oliko syytä molemmissa vai vaan siinä johon petyit ?
- kaikkeen tottuu
Turpa kiinni sanoo nainen! En liity teihin palstatappelijoihin ja syyttelijöihin mitenkään! Tapelkaa läjässänne!
- Minä vaan tiiiijän!
Eiks tää ollutkaan mulle! Otan loukkauksena tahallisen sotkemisen! Kaiken pitää olla mulle!Q
- kaikkeen tottuu
Minä vaan tiiiijän! kirjoitti:
Eiks tää ollutkaan mulle! Otan loukkauksena tahallisen sotkemisen! Kaiken pitää olla mulle!Q
No voithan tän omia, jos haluat. Mä nyt en kuitenkaan usko, että hän sentään niin vätys on, että kirjoittelisi täällä, mut ei kommunikoi suoraan henk.kohtaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94043Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423577Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922233Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321856
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141452- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551206Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155