Tykkäättekö että naisella pitäis olla kaikki pois ajeltuna?Mä en oikeen tykkäis ajaa posliiniksi, mutta olen saanut nyt sellaisen käsityksen että tyttöystäväni pitää paljaasta.
Mikä sitten olisi paras tapa siihen.Mennäkkö ihan liikkeeseen vai miten?
Tyttöystävälläni ei ole posliinia, enkä sellaista haluaisikaan.Kunhan on siisti niin se on hyvä.
Kaikki pois?
17
793
Vastaukset
- Vaikka näin
Osta kaupasta esim. Veet karvanpoistovahaa, sillä lähtee.
- Vaikka näin 2
Ja vielä, ei sinun ole pakko trimmailla jos et kerran itse haluaisi, eiköhän tyttöystäväsi pidä sinusta karvoineen päivineen. :)
- trimmaaja
Vaikka näin 2 kirjoitti:
Ja vielä, ei sinun ole pakko trimmailla jos et kerran itse haluaisi, eiköhän tyttöystäväsi pidä sinusta karvoineen päivineen. :)
Joo kai se tykkää:) Mutta kyllä sitä haluaa miellyttää toista kun me harrastetaaan melkein pelkästään suuseksiä ja joskus trippingiä.Mä vaan funtsin sitä miten usein sitä sitten joutuu ajelee, kun sänkihän varmaan kasvaa tosi nopeesti.Sittenhän se on ihan kauheen näköinen ja varmaan tuntuinenkin.Tahtoisin kyllä yllättää tyttöystäväni:)
Mutta posliinin pitäminen tuntuu kyllä vaivalloiselta.
Sitäkin tässä mietin kun harrastan uimista kolme-neljäkin kertaa viikossa, miten kloorivesi ärsyttää alapään ihoa?Katsooko naiset suihkussa pitkään jos on ajellu ja alapää punoittaa.Mä en todellakaan uimahallissa katsele kenenkään alapäitä, mutta nyt oon vaan kiinnittänyt huomiota ettei kellään ole ollut posliinia.Ettei se kai kovin yleistä ole.Vois vaan kuvitella että lesboilla olisi?
Mun tyttöystävä ajaa vaan biksurajat, eikä mua häiritse karvat kun antaa suuseksiä.Tyttöystävä on mulle sanonut kauniisti, että se tykkäis paljaasta.Täytyy kai sitten sitä veetiä mennä ostamaan:)
- ...
Veetillähän se lähtee. Itselläni kesää n. vuorokauden, saattaa siis kirvellä ja sitten se on ihan ok =)
- klertfgo
siis mä en ymmärrä kuka tykkää karvaisesta???
Mut.. mut "makuasia:)"
Itse olen posliini ja näin myös naiseni..- Tee kuten haluat.
Täällä kans yks joka tykkää posliinista.Itelläkin on ja kesällä hameen alla en käytä pikkareita.Kivasti tuulen vire hyväilee alapäätä, varsinkin helteellä ihan parasta.Nyt en seurustele, mutta eksääni pyysin aikoinaan ajamaan kaikki pois.Jos haluaa ajatella toisen parasta, niin ei se ole mikään iso asia ajella kaikki pois jos toinen niin haluaa.Musta se on hygieenisempaakin kun ei ole hikistä tuheroa pöksyissä;)
- ...
Tee kuten haluat. kirjoitti:
Täällä kans yks joka tykkää posliinista.Itelläkin on ja kesällä hameen alla en käytä pikkareita.Kivasti tuulen vire hyväilee alapäätä, varsinkin helteellä ihan parasta.Nyt en seurustele, mutta eksääni pyysin aikoinaan ajamaan kaikki pois.Jos haluaa ajatella toisen parasta, niin ei se ole mikään iso asia ajella kaikki pois jos toinen niin haluaa.Musta se on hygieenisempaakin kun ei ole hikistä tuheroa pöksyissä;)
Olen kyllä samaa mieltä. Posliini on paljon hygienisempi ja minulla ainakin karvat kutiaa ja hiertää, varsinkin kesäisin, paljon kivempaa olla ilman.
- 35
... kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä. Posliini on paljon hygienisempi ja minulla ainakin karvat kutiaa ja hiertää, varsinkin kesäisin, paljon kivempaa olla ilman.
Mulle gyne sanoi, että hiivatulehduksia todetaan posliineilla enemmän kuin niillä joilla karvoitus on. Karvoitus suojelee vääräntyyppisiltä bakteereilta ja auttaa pitämään alapäässä oikean ph arvon. Mulla on bikiniraja hoidettu laserilla ja muun karvoituksen pidän siistinä trimmaamalla.
- Fädämää
Eipä ole yleistä posliini.
Ja jos oot vähänkin intohimonen, niin todella karseeks menee, jos ajat karvat pois.
Voit tehdä testin ja ajaa vaan osan. Mulla ainakin olo meni sietämättömäksi.
Ja oikeesti kaikenmaailman tautejakin pukkaa ja karvat saattaa ruveta kasvaan sisäänpäin ja se se vasta kamalaa onkin.Tulee ihmeonteloita ja pahkuroita.
Todellakin, suosittelen osittaista ensialkuun.- höpö höpö
Aika yleistä tuo poslari hetskuilla ja lepakoillakin.. Ei se iho siitä miksikään mene. Tottakai jää sänki jos ladyshaverillä vetelee. Veetiä kun tarpeeksi kauan pitää niin ei jää sänkeä. Tauteja en ainakaan koskaan itse ole saanut, vaikka Veetillä olenkin ottanut, päinvastoin. Ihan turhaa peloittelua tuo, että tulisi onteloita ja pahkuroita. Toki joku voi olla vaikka allerginen Veetille. Mitä tulee uimahallissa käymiseen, niin mitä väliä kenellä on minkälainen alapään varustus. Jokaisella on tottakai oma makunsa, makuasioistahan ei voi kiistellä =)
- Fädämää
höpö höpö kirjoitti:
Aika yleistä tuo poslari hetskuilla ja lepakoillakin.. Ei se iho siitä miksikään mene. Tottakai jää sänki jos ladyshaverillä vetelee. Veetiä kun tarpeeksi kauan pitää niin ei jää sänkeä. Tauteja en ainakaan koskaan itse ole saanut, vaikka Veetillä olenkin ottanut, päinvastoin. Ihan turhaa peloittelua tuo, että tulisi onteloita ja pahkuroita. Toki joku voi olla vaikka allerginen Veetille. Mitä tulee uimahallissa käymiseen, niin mitä väliä kenellä on minkälainen alapään varustus. Jokaisella on tottakai oma makunsa, makuasioistahan ei voi kiistellä =)
Höpöhöpö itelles ;P
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/kropan-kohentajat/1641789/karvat-kasvaa-ihon-alle/
Sanoisinko että 4 /100 on ajanut karvansa.
Mun kokemus rajoittuu ennen 1983 syntyneisiin.
Luultavasti teinixin joukossa nykyään karvattomuus in.
- Sileää__
Minulla on ikää kohta 50v, ja kyllä naurattaa teidän nuorten jutut ;) Aina olen ajanut, siis ihan siitä asti kun on ollut mitä ajaa. Kukaan ei ole koskaan siitä moittinut päinvastoin. Itsekään en todellakaan haluaisi karvan karvaa kurkkuuni .... :D
Aikoinaan vetelin Veetillä, mutta se alkoi arsyttämään, sitten Ladyshavella, joka on yhä suosikkini.
Ja mitä uimahalleihin tulee, niin missä ihmeessä te muut käytte? Turun suunnalla hallissa kun hallissa alkaa karvatuhero olla jo esihistoriallinen jäänne.- karvalakki2
uimahalli porukka ny on oma lajinsa muutenkin,piilohomoi kaikki tyynni.
- Vastuuta
Olen sen verran viriili, ettei karvojen määrällä ole mitään väliä. Viriiliyttäni eivät myöskään lannista karvat kurkussa, jos niitä nyt sinne sattuu menemään - harvemmin. Aika laimeaa on seksuaalinen innostus, jos se pariin karvaan kaatuu. Sitä paitsi karvoja menee erittäin harvoin suuhun, vaikka ne olisivatkin pitkät.
Posliini voi olla ihan kivaa vaihtelua, ja kyllähän tuota tulee itsekin trimmailtua aina silloin tällöin. Eteen jätän yleensä aina jonkinlaisen muotoillun version. Jatkuvan posliinin ylläpitäminen on mielestäni liikaa vaadittu. Mulla ainakin karvat kasvavat suurimmaksi osaksi sisälle (edessä), vaikka kaikenlaiset konstit on kokeiltu. Vaikuttaa olevan aika henkilökohtaista tuo sisäänpäinkasvamisalttius, enpä ole koskaan ollut suhteessa naisen kanssa, jolla olisi ollut vastaava ongelma samassa laajuudessa.
Toisen toiveita on tietenkin hyvä kuunnella ja ihan kiva toteuttaakin aina välillä, mutta vähän ihmettelen sitä, että tyttöystäväsi toivoo sinulta posliinia, muttei kuitenkaan itse sellaista ajele, eikä ole ilmeisesti ehdottanutkaan tai kysynyt, onko sinulla vastaavanlaista toivetta. Sinuna nakkaisin pallon takaisin ja sanoisin hänelle, että posliini käy, kunhan hän sen ajelee (sinulle). Sitten ei muuta kuin nauttimaan kylpyhuoneeseen, ja säästyt itse karvojen ajelun vaivalta. Se tehköön työt, joka tilaa... - kukkistäti
Karvoja pitää olla alapäässä, koska ne on tarkoitettu suojaavan kaikkein herkempää hipiää siellä. Voi ottaa "liikoja" pois jos haluaa mutta ne on siellä ihan tarkoituksella.
Ei sitä suutaan sinne muutenkaan tule tungettua.
Miksi pitäisi olla kuin alaikäisellä? - tyttis+mä
Mun tyttis ei tykkää karvoista itsellään eikä minullakaan, joten sheivataan pois. Nyt mietitään karvojen laaserointia kokonaan ikuisesti pois ja sellaiseen aiotaan mennä. Hoitolan lekurin mukaan iho ei saa olla ruskettunut joten syksyllä vasta aloitetaan. Kokemuksii kaivataan tästä asiasta?
- Röstrand
Älkää käyttäkö niitä syövyttäviä karvanpoistoaineita.
Niistä saa syövän, eikä ole mikään vitsi.
Vaahtoa, höylä ja kärsivällisyyttä. Tai sitten ostopalveluna sokerointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756