Entä Jakken parafrenia

Psyk. Esh, psykfi:SN

Ei hänellä ole sellaista.
Mulla voi olla. Mä säikähdin kauheasti, kun mulle tuli sellaista intimiteetti-hygieniaa koskevaa häiriötä, kun olin kai 12-vuotias. Kai osoittamaan maaseudun naisen ulkonäkö-ongelmaa. Mua on seurattu poliisilääkäristä, jo alta 1-vuotiaasta, ehkä 1-vuotiaasta lähtien. Aika hankala erottaa keholliselta ulkonäöltä vielä ja siksi en muista tarkkaa vuotta Merkurius-kuursirpeille.
Onko jättäminen henkistä vai seksuaalista väkivaltaa?
- Joo, siitä saan varmasti syyttää.
- Otatko koskaan huomioon, ettei kellään muulla ole....
- Ai sitä kogniitivista kognitiota ollenkan. Säikähdin taas kovasti ja menin vuodeksi miettimään. Joo, haluan juuri sillä puuttua tällä hetkellä kieltämällä kaikki ikä, näkö, koko ja sisin-skitosfreniat. Doremifasollasido: "Teen juuri."
- Mulle ei tarvitse sitten sitä rahannnostoakaan esitellä.
- Sitä ei käsitellä juuri muuten, kuin leikkinä.
- Onnistunut, miten niin?

Säikähdin kauheasti, aivan kuten silmiäni aamulla.
- Joo-o, hiljaa yritän olla, ja olen onnistunut jo ihan kokonaan. Oli niin masentavaa, ettei kukaan halunnut edes lopettaa.
-Niin, niitä aiheuttamianne, mm. empatiattomuus, ja koko ajan syvä halu keskustella behaviorismista, kuten isälläni, ja intimiteetti-hygienian ja intimiteetti-hygieenisen häiriön hoitamista sukupuolen vaihdolla, ajatellaan.
-Tosi masentavaa oli viime keväänä olla omalla sukupuolella.
- Mää en sitten voi mitään, jos täältä menee sellainen piirre päälle., terveisin Jakke.
- Ei mä en halua tuota, haluan behavioristisen.
Tosi masentavaa, että saa poliisilääkäristä ja että kuuluu vain: "Ota lisää, ota lisää..."
- Niin, silmiin, jos haluan ilmeisesti, mutta kokeilen juuri pyynnöstä, hieman kognitiivisemmin. Niin, niitä aiheutettujen traumojen, ja paineen aiheuttamaa stressiä pitää ajattelun mudostaman vektorin, ota huomioon *julkinen, muodostaa ja muokata uuudelleen, kun vektori on piirretty.
Hysteerikoilla ei kognitiivisia piirteitä. Miten ne niin oudosti siirtyy? Ihan vain hetkittäin, hetkellisesti. Ei koko aikaa painolla traumatisoiden.
- On mun nimeltä kielletty.
Ajattelun piirtämä vektori on jotekin ilman koulutusta. Ajattelun piirtämä vektori, jota nyt joukolla lähestytään.

8

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauan:Sindevm-82

Intimiteetti-hygieniaa käytetään empatian osalta, joka tuottaa seksuaali- ja seksioloja väestöntiheys-laskentaan.
      - Siksi kukaan ei tarvitse esim. psykologeja, tai ketään muitakaan outoja, vieraita ihmisiä perheeseensä, ja se auttaa kokemaan ihmisiä vaarallisina.
      - Lapsi usein ajattelee, ehkä vaarallinen, mm. kohtaamastaan aikuisesta, kuten itse ajattelin Jakkesta.
      - Joistakin aikuisista ei kykene saamaan edes tätä tunnetta, tätä tunne-aistimusta, johon itse ei saa kovin paljoa sotkea, vaan elää tätä lähimmäis-vuorovaikutusta päivittäisessä elämässä, ympäristössä.

Sitten on sellaisia suojapapereita esim. rokkojen ja muiden sellaisten osalta, nimenomaan suurissa väestöjoukoissa, ja erityisesti suurissa laitoksissa, joissa ollaan paljon yksin.
      - Lähtee päällle....
      - Behavioristinen, varma päätös 12-vuotiaana. Ei kestä kauan, en se hysteerisesti painostava, hysteria-painokas. Miten tämäkin sekoittuu?
      - Lapsi ajattelee, vieras tai tuttu ihminen voi olla vaarallinen.
      - Tuuppa tänne: "Mä en ole vaarallinen." Mua ei saa sanoa sellaiseksi, sä korostat taas ihan samalla tavoin turhaan, että pääsisit turvaan, että saisit jotain tekemistä, ehkä.... Leikitään vaikka mulla. Doremifasollasido: !198´51986-'87"

Et voi kokea hysteriaa myöskään painostaen muista ihmisistä, kuten empatian ja väestöntiheyslaskennan yhteydessä.
      Kun se on neurobiologisilta osin empatia.
      Leikitään sitä ihanaa, uutta hajuleikkiä..
      - Ihtes kanssako sä sitä leikit?
      Ei mä olen vasta esittäytynyt, tässä joulu alla. Hajuleikistä lähti tuo petraa-runosarja: hallusinogeenit, hallusinaatio-sanat: rakas, rakkaasti, ja rakkain.
      -Niin, mutta niin sitä leikitään. Haluan aina uskoa auktoriteettejä, ne voivat olla vaarallisia, niillä kusetetaan koko ajan. Siksi on parempi elää aina omaa elämäänsä, joka on ihan normaali näkökulma mm. avioliitoista käsin arvioiden, mm. avioliitossa olevat arvioivat, mm. avioliitoissa olevilta arvioiden.
      - Kuka yrittää hakea poliisiläääkäriin? No, S**** varmaan....
      - Ja tällaisia vektoreita pitäisi osata muodosttaa, mm. hysteerikkojen.

• Sylissä:Sinde-82

Niin, tässä on heti väestöntiheys-laajuus, niin siinä siksi on aina poliisilääkäri ensin.
        Niin, avata ja avauksia.
        - Niin, niitä saa tehdä.
        - Niin, niitä tehdään ihan erikseen, ja siksi niissä on tärkeää huolehtia itsestä mm. intimiteetti-hygianialla inhimillisyyden, empatian ja loogisuuden näkökulmasta, jotka valitettavasti sisältävät seksuaali- ja seksiolot, niin intiimihygienialla, intiimihygieenisesti.

_Mää en jaksa nyt, mulla on muuta tekemistä._
        - Mää oon tässä sylissä vain, mikä leukakirurginen piirre?

• Ihmiskunta Sinde
        Sylissä:Sinde-82 kirjoitti:

Niin, tässä on heti väestöntiheys-laajuus, niin siinä siksi on aina poliisilääkäri ensin.
        Niin, avata ja avauksia.
        - Niin, niitä saa tehdä.
        - Niin, niitä tehdään ihan erikseen, ja siksi niissä on tärkeää huolehtia itsestä mm. intimiteetti-hygianialla inhimillisyyden, empatian ja loogisuuden näkökulmasta, jotka valitettavasti sisältävät seksuaali- ja seksiolot, niin intiimihygienialla, intiimihygieenisesti.

_Mää en jaksa nyt, mulla on muuta tekemistä._
        - Mää oon tässä sylissä vain, mikä leukakirurginen piirre?

Niin, behavioristinen toinen isäni ei ymmärrä, ettei saa sorkkia yksityisyydensuojatietojani.
        - Mutta hän voi käydä välillä katsomassa, että mikä on, ja ilmoittaa näin asiasta.
        -Että leiki vain rauhassa, että voitko sä tehdä noin.
        Behaviorismia voi hallita pelkällä päällä, mutta kognitiivisuutta ei, ja näihin löytyy apuvälineitä.
        - G. Haluan erotella sanaa kognitiivisuus ja behavioristisuus. Voitko korjata samantien molempia tiloja? Ei, en pysty korjaamaan tätä moderni, enkelin ääni tilaa, tässä asunnossa ollenkaan, mutta en ottaisi siitä yhteyttä, vaan sopeutuisin tähänkin tilaan, joka muuten on vaarallinen, behavioristisuuden kanssa sähkö-aneten huomioiden.
        - En, ei ole sellaista tarvetta ollut koskaan, vain itseä koskien, itseä riistäen.
        - Sen behavioristisen isän tiedot tulee jotenkin ihmeellisesti, ennen ja jälkeen.
        - On retuuttanut kotona, muttei näkyvästi, vain näkymättömänä hallusinaationa. Ja käskenyt kaverinsa, naapurinsa, kun me ei olla yhdessä ymmärretty tällaista asiaa, jota ei oltu meille kerrottu. (kts. nk. palomies-piirre)
        - "Mulla ei ole mennyt edes tällaisia sosiaalisen vuorovaikutuksen, ja sosiaalisen kanssakäymisen taitoja."
        - Mutta mulla on.
        - En tiedä, saattaaa, behavioristinen toinen isäni, joka alkaa pikkulhiljaa tästä lämpenemään, tutustua ja esitellä itsensä ensin. Hän on aivan äidin ystävän näköinen, muttei hänessä sinällään mitään kauheaa koskaan ole, vaan vain itsessäni. Etten loukkaa ja silleen.... Kyllä hän sen ymmärtää, niin tarvitsee mun osalta kiinnittää huomiota.
        - Mä tiedän vielä sen ja sen hyvän kidutuskeinon, tämä on varmasti parempi. Ja siksi meillä on aina oma intimiteetti, identiteetin ja intiimiteetin, kuten yksityisyys lisäksi.
        - Kuka tätä loukkaa julkisesti?

Mä teen vain tällä osalla tätä pakkokeino-lakeja ja niiden -heijasteita poistaen.
        - En sovellu ollenkaan kidutus-menettelyihin.
        - Vaan olen esim. kouluttaja lähiön ikä-häiriöihin liittyen.
        - En, sanoi Jakke. Olen lääkärin omainen, sanoin, en innostu kidutuksestasi. En ole sellainen.... En varsinaisesti innostu sellaisesta. Ota huomioon ikä, huomioi mut vähän paremmin.
        - Mää en voi sietää tätä kynsiä sanaa. Mä en voi sietää kynsiä, ja raapimista lainkaan. Mulla on siihen se etova inho. Niin, että saatan esim. käsin kosketellessa ihoa antaa ylen, oksentaa.... Onko sulla tällaista? Liittyykö se hajuihin? Ei, vaan valoihin.
        - Ei mut avaa se suolen. Nämä huomioida ensisijaisesti asumisessa, ettei frustraatiota, kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää ja enkelin äänet-modernia.
        -Niin, siitä saa raiskaus-syytteen. Olisit pahoinpidellyt, siitä katsos saa ikuisuuden laittaa paikkoja, kun ne on niin kookkaat lantiolta. Siitä saa katsos ikuisuuden miettiä, miten tätä jatketaan. Sitä saa katsos ikuisuuden hoitaa, jos hän suuttuu. Siitä saa ikuisuuden hoitaa, jos on tehnyt tuota tahallaan hysteeriaan ja nk. sakura-häiriöön eli paranoidiaan suuntautuen.
        -Lähin on meillä, siitä seuraava on teilä...
        - Onko tämä sellainen istuin...?

Laiminlyöminen....
        Vaarallisen tasoinen, niin siinä ei saa olla kynsimisen ja raapimisen takia paranoiaa.

• Eisaadaläh.Sinde82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

Niin, behavioristinen toinen isäni ei ymmärrä, ettei saa sorkkia yksityisyydensuojatietojani.
        - Mutta hän voi käydä välillä katsomassa, että mikä on, ja ilmoittaa näin asiasta.
        -Että leiki vain rauhassa, että voitko sä tehdä noin.
        Behaviorismia voi hallita pelkällä päällä, mutta kognitiivisuutta ei, ja näihin löytyy apuvälineitä.
        - G. Haluan erotella sanaa kognitiivisuus ja behavioristisuus. Voitko korjata samantien molempia tiloja? Ei, en pysty korjaamaan tätä moderni, enkelin ääni tilaa, tässä asunnossa ollenkaan, mutta en ottaisi siitä yhteyttä, vaan sopeutuisin tähänkin tilaan, joka muuten on vaarallinen, behavioristisuuden kanssa sähkö-aneten huomioiden.
        - En, ei ole sellaista tarvetta ollut koskaan, vain itseä koskien, itseä riistäen.
        - Sen behavioristisen isän tiedot tulee jotenkin ihmeellisesti, ennen ja jälkeen.
        - On retuuttanut kotona, muttei näkyvästi, vain näkymättömänä hallusinaationa. Ja käskenyt kaverinsa, naapurinsa, kun me ei olla yhdessä ymmärretty tällaista asiaa, jota ei oltu meille kerrottu. (kts. nk. palomies-piirre)
        - "Mulla ei ole mennyt edes tällaisia sosiaalisen vuorovaikutuksen, ja sosiaalisen kanssakäymisen taitoja."
        - Mutta mulla on.
        - En tiedä, saattaaa, behavioristinen toinen isäni, joka alkaa pikkulhiljaa tästä lämpenemään, tutustua ja esitellä itsensä ensin. Hän on aivan äidin ystävän näköinen, muttei hänessä sinällään mitään kauheaa koskaan ole, vaan vain itsessäni. Etten loukkaa ja silleen.... Kyllä hän sen ymmärtää, niin tarvitsee mun osalta kiinnittää huomiota.
        - Mä tiedän vielä sen ja sen hyvän kidutuskeinon, tämä on varmasti parempi. Ja siksi meillä on aina oma intimiteetti, identiteetin ja intiimiteetin, kuten yksityisyys lisäksi.
        - Kuka tätä loukkaa julkisesti?

Mä teen vain tällä osalla tätä pakkokeino-lakeja ja niiden -heijasteita poistaen.
        - En sovellu ollenkaan kidutus-menettelyihin.
        - Vaan olen esim. kouluttaja lähiön ikä-häiriöihin liittyen.
        - En, sanoi Jakke. Olen lääkärin omainen, sanoin, en innostu kidutuksestasi. En ole sellainen.... En varsinaisesti innostu sellaisesta. Ota huomioon ikä, huomioi mut vähän paremmin.
        - Mää en voi sietää tätä kynsiä sanaa. Mä en voi sietää kynsiä, ja raapimista lainkaan. Mulla on siihen se etova inho. Niin, että saatan esim. käsin kosketellessa ihoa antaa ylen, oksentaa.... Onko sulla tällaista? Liittyykö se hajuihin? Ei, vaan valoihin.
        - Ei mut avaa se suolen. Nämä huomioida ensisijaisesti asumisessa, ettei frustraatiota, kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää ja enkelin äänet-modernia.
        -Niin, siitä saa raiskaus-syytteen. Olisit pahoinpidellyt, siitä katsos saa ikuisuuden laittaa paikkoja, kun ne on niin kookkaat lantiolta. Siitä saa katsos ikuisuuden miettiä, miten tätä jatketaan. Sitä saa katsos ikuisuuden hoitaa, jos hän suuttuu. Siitä saa ikuisuuden hoitaa, jos on tehnyt tuota tahallaan hysteeriaan ja nk. sakura-häiriöön eli paranoidiaan suuntautuen.
        -Lähin on meillä, siitä seuraava on teilä...
        - Onko tämä sellainen istuin...?

Laiminlyöminen....
        Vaarallisen tasoinen, niin siinä ei saa olla kynsimisen ja raapimisen takia paranoiaa.

Otettava yhteys poliisin pitänyt hammashuoltoa.
        Nämä eivät käý mitkään.
        Vain pillun nuolenta ja nännin pureskelu lähestymismenettelynä.
        - Ei kun et sää voi niitä nyt noin inhota.
        - Niitä nyt arvioidaan, tulee hysterian osalta esiin. Jopa rauhoituttuani....

• Eioo.Sinde82nimenoma
        Eisaadaläh.Sinde82 kirjoitti:

Otettava yhteys poliisin pitänyt hammashuoltoa.
        Nämä eivät käý mitkään.
        Vain pillun nuolenta ja nännin pureskelu lähestymismenettelynä.
        - Ei kun et sää voi niitä nyt noin inhota.
        - Niitä nyt arvioidaan, tulee hysterian osalta esiin. Jopa rauhoituttuani....

Entä meidän äidin sairaudet?
        -Hänellä ei ole niitä. Hän on katsos lapseton.
        - Niin, mää en saa esiintyä hammashuoltona lapsettomuuden takia.
        - On lapsettomuutta heti aiheuttavaa, mutta juuri siihen on tämä peruttava koulutus-ohjelma, koska se tukee ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioita, eikä osaltaan auta, kuten pitäisi.
        - Ei, hammashuolto riskejä ei saa aiheuttaa.

• Meiltä:Sinde82
        Eioo.Sinde82nimenoma kirjoitti:

Entä meidän äidin sairaudet?
        -Hänellä ei ole niitä. Hän on katsos lapseton.
        - Niin, mää en saa esiintyä hammashuoltona lapsettomuuden takia.
        - On lapsettomuutta heti aiheuttavaa, mutta juuri siihen on tämä peruttava koulutus-ohjelma, koska se tukee ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioita, eikä osaltaan auta, kuten pitäisi.
        - Ei, hammashuolto riskejä ei saa aiheuttaa.

-Miksei teidän äiti mee mihinkään asiaa ikään.
        -Kuule sun parafenian, fokusaatiottomuuden, kuten abstraktilla irroittelu, ja vertikaalin varastelu.
        -Pitääkö se edes sitä vaikeana?
        -No, en pidä. Se muodostuu tollasesta ja sellasesta alasta....
        -Mää en saa illistellä silläkään, että joudun keskutelun kohteeksi, kuten äitisi joskus tekee ja esiintyy, ihan uutena tapana. Joka toistuu, joka kertautuu....
        -Ööö, yleiskäsite alasta..... Niin, parafrenia yleiskäsitteenä, raivotar, uhkaileva, hallitseva, määräilevä,

-Ööö, se taso, kuten inhimillisyys on synnytys, empatia on väestöntiheyslaskenta, ja loogisuus on ulkonäkö,kauneus ja sukupuoli. Mutta mä käytän ennemmin, vain
        - Ja en siksi tipu.... Ihmiskäsityksen vaihdosta ja coping-keinosta mainintaa, mutta en lainkaan mainitsematta inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta, en halua käyttää niiden tarkempia varmennoksia tai kuvailuja.
        - Siis kuuluuko näihin olla menossa tässä tasossa valmiiksi?
        - Siis kuuluu? Esim. lapsenkasvattaminen, lapsenkasvattamiseen pakottaminen.
        - Eipä siinä juuri enää paljon mitään voi tehdä. Pilkku johonkin tästä välistä.....
        - "Pahoittelemme syvästi hänelle väkisin luotua työtaakkaa." Peltolat
        - Mistä sitä kierretään? Voiko sitä kiertää?
        - Tästä ötökkä-LSD:stä, ja ei voi kiertää.

Coping-keinosta ensisijaisesti mainintaa hysterian osalta.
        - Ei ole.... Kultainen väri jotenkin huono.
        -Niin, siihenkin voi olla sidottu, että inhimillisyys korostuu frustraation sijaan, käyttäen loogisuudesta sen paranoiatonta puolta ja luoden näin tilaa, ja efektiivillisyydellä ulkonäköä. (kts. koleerinen, muttei vaarallinen)

• cv

vai niin

• äo

?????????????????????????????????????????????????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      196
      4973
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      118
      4083
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3545
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2957
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2326
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      31
      2084
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe