Hei! Katsoisitko minulle? Keski-ikäinen nainen ..
Työstä onko hyvää näkyvissä? Entä raha-asiani. Tuntuu ei riitä aiva taistelua. Rakkaudesta puhumattakaan. Kiitos!
PIKKUNÄKIJÄLLE
3
<50
Vastaukset
- pikkunäkijä
Kerroit niin vähän itsestäsi, ettei ole helppo saada kiinni juuri sinun energioistasi, koska tässä on niin monen ihmisen energiat mukana. Yritän kuitenkin.
Elämäntilanteesi on tuntunut jo jonkin aikaa pysähtyneeltä, mutta uusia virikkeitä on tulossa kun uskallat itse avautua ottamaan niitä vastaan.
Näyttää siltä kun saisit uutisia ja yhteydenoton työpaikalta, tai uudesta työstä, jos et ole ennestään töissä. Sen myötä raha-asiat kohenevat ainakin jonkin verran.
Sinulla näyttää olevan ihmisiä ympärillä useitakin.
Rakkaudessa nousee lyhyt romanssi ehkä sinua hiukan nuoremman miehen kanssa. Ota hänet vastaan, sillä siten saat vaihtelua ja väriä elämääsi. Myöhemmin näytät tapaavan vanhemman miehen, jonka kanssa tulee syvempi ja pidempi suhde. Avioliittoa ei tullut vielä näkyviin, mutta se voi tulla myöhemmässä vaiheessa silti ajankohtaiseksi. - nuorekas täti,.
Kiitos pikkunäkijä. Olen kyllä töissä ollut vuosikymmeniä, mutta työni on nopeutunut ja tässä odottelen mihkä määrätään lisätöihin. Epämielyttävääkin voi olla se tulossa oleva.
Mietin tarkoittaako silti lisätyö tämän työn ulkopuolella ihan uusi työnantaja., koska tästä ei rahaa tipu vaikka töitä laitetaan aina mahottomasti määrätyille kuin minä.
Näetkö minkälainen se työni olisi vaikka esim. jotain politiikkaan liittyvää avustajana jossain.. vai mikä?
Mietin tuota romanssiakin. Nuorempi minua mies käy joskus lomilla täälä on muualla töissä vaalea pitkä pitkälle lukenut vanhapoika.
Mikähän tuo vanhempi mies on onko jo ympäristössäni vai asuuko esim. maalla. Järven ranalle menen kesäkuukausina oleskelemaan monien vuosien jälkeen vapaa-ajalla.
Ihmisiä on todella jossa asunkin samalla alueella asuu lähisukuani myös eksäni käy koska meillä vielä teinipoika jonka kanssa asun.
Hymyilytti tuo naimisiin meno. En ole koskaan mennyt tosirakkaudesta naimisiin eli se haaveena joskus vielä.:-) - nuorekas äiti
Et varmaan kerkee lukemaan minun vastausta ja vastaamaan nyt kun kerron enempi. ja joudunko tosiaan enenaikaiseläkkeelle vai piristynkö. en milään halauaisi koska voimaa? Ja se nuori teini elätettävänä vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069