Eli etsisin itselleni kääpiökokoista sekarotuista koiraa, mahdollisesti kiharakarvaisista roduista (villakoira, bichon frise) tai että toinen koirista olisi kiharakarvainen.
Olen touhunnut koko elämäni villakoirien parissa, on olemassa beagleja, kooikerhondje sekä welshinspringerspanieli. Mikään näistä ei ole omani, vaan vanhempieni omistuksessa.
Olen itse opiskelija, mutta yksinäinen sielu ja kaipaisin koiraystävää auttamaan minua pärjäämisessä.
Etsin sekarotuisia pentuja täältä pohjoisia, jotka olisivat luovutusikäisiä toukokuun lopusta alkaen.
Otan mielelläni myös vanhemmankin koiran.
Etsitään sekarotuista kääpiökoiraa
Zombier
0
106
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496