Moi
Kumpi kanataa ostaa? Olen 11v ja olen vaihtamassa minun vanhaa Nokia X3-00 uudempaan. Onko kokemuksia? Kumpi ja miksi? Tai joku muu?
Nokia 603 vs Samsung ace
9
146
Vastaukset
Samsungissa olisi Android johon saisi enemmän ilmaisia sovelluksia, pelejä kuin Symbianiin. Androidin selaimessa toimii myös flash eli kaikki flash sivustot toimivat. Mutta jos olet tottunut Symbian käyttikseen niin suosittelen Nokia 603 ostoa.
- ..............
toivottavasti tiedät itse mitä tarvitset.....
- kaupustelija.
käy kaupassa kokeilemassa kumpaakin.....
- andersman
nokiassa parempi näyttö ja se on tehokkaampi lagittomampi. Mutta se symbiatch...
- odotellaan
Aika nihkeen hidasta vain tuon 603 kauppaan tulo on,aluksi sen piti olla kaupoissa ennen vuodenvaihdetta, sitten se siirtyi tämän vuoden alkuun mutta eipä ole kaupoissa vieläkään.
- Kumpi?
Kiitos. Entä muut?
Minä pysyn Samsungin puolella. Sinun kannattaa käydä kaupassa kokeilemassa.
- MobileNoviisi
Kannataa otta se Androi puhelin eli samsung :)
Jos olis hintaluokka tiedossa.. riipuu mistä ostat.
ace saa huutonetistä todella halvalla ja se on jo hivenen nykyluureista jäljessä.
mm siten että mm uusin angrybird spase ei pyöri jouheesti.
en suosittelisi kenellekkään nykypäivän hakeen kaupasta alle 1GHZ prossu puhelinta.
huutonetistä kun ostaa todella halvalla, niin väljä jos menee vaihtoo...
Ace taitaa olla poistunut myynista Cio saa noin 150e uutta
http://www.katshing.fi/kannykka/samsung/samsung_galaxygio-14166_201031
Muita vastaavia on ZTE Blade ja HTC Wildfire S - 10+7
Suosittelen ostamaan ihan minkä vain HTC:n, et tuu pettymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760