Tänään aamulla se töissä taas iski. Ahdistus. Se oli vaivannut koko viikonlopun ja nyt se oli taas siinä. Tuijotin tietokoneen ruutua, katsoin ulos ikkunasta. Tunsin että en voisi olla siinä. Soitin poikaystävälle joka kehotti hakemaan lomaa. Hyvä idea, mutta esimies oli poissa töistä. Marssin työterveydenhuoltoon. Kerroin taas saman tarinan. Ahdistusta, masennusta, lääkkeitä, psykiatreja, terapeutteja, isän kuolema...hänen mukaansa 80% ihmisistä ahdistaa välillä töissä. Niinpä niin, minä vain olen paska. Sain kaksi päivää vapaata. Vein lapun esimiehen sijaiselle: vai taas sairaslomaa. Soitan matkalta psykiatrille: huomenna aika klo 22.15. Nyt tuskaisena kotona. Kolme lyricaa syöty. Mitä teen?
Minä ja ahdistus
2
204
Vastaukset
- kaakaopulla
Tunnen olevani syöpä tälle yhteisölle. Syön sen varantoja jatkuvalla sairastamisella. Pelkään menettäväni rakkaani koska en kykene normaaleihin töihin ja rasitan heitä huolilla. Tunnen olevani huonompi kuin muut. Tässä minä vain istun katsomassa tv:tä ja kirjoittamassa kun muut ovat töissä. Pohdin tunteitani liikaa. Muut selvisivät rakkaidensa kuolemasta helpommin. Minulla on vain pieniä huolia. Menetän työpaikkani. Näitä pelkään. Sydämmeni lyö tiheammin. Rintaa puristaa. Vapisen
- kaneli
Hei kaakaopulla !
Et ole mikään syöpä tai muutakaan vastaavaa!! Sinulla on surua ja sairauksia ja niiden hoito ja käsitteleminen vaatii veronsa.Olet ihminen etkä kone,hyvä kun kävit työterveydessä.Onko olosi yhtään parempi kun edellistä viestiä kirjottaessasi?
Kyllä läheisilleen saa ja pitääkin kertoa huolistaan.Tietty hyvä olis olemassa ihan ammattikuuntelija jos sisältä paljon purettavaa niinkuin sulla.Et ole yhtään huonompi kun kukaan toinen.Me ollaan kaikki ihmisiä vaan hyvine ja huonoine puolinemme.
Onko koskaan sulla epäilty paniikkihäiriötä tai vastaavaa??Kerro kaikista tuntemuksistasi kun sinne lääkäriin meet.Tiedän tunteen kun surua ja huolta ja ajatukset vaan kiertää kehää,kaikki ahdistaa... .
Ja varsinkin jos herää yöllä samaan tilanteeseen...osaa olla h...llinen olo.Saatko nukutuksi ok?
Joskus hyvä lähteä ihmisten ilmoille että saa muuta ajateltavaa tai hyvä ohjelma/leffa mihin jaksaa keskittyä tai lukeminen kin voi auttaa.Jaksamisen mukaan tietenkin.
Voimia sulle !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793