Mikähän aloittelija toimittaja asialla.
http://www.ksml.fi/erikoissivut/autot/citroen-ds5-epaonnistui-tyylikkaasti/1182718
Testaus
14
151
Vastaukset
- C5
Tuota täytyy nähtävästi käydä ihan itse kokeilemassa. Sen verran ristiriitaisia arvosteluita on tullut. Tyypillistä autolle jota joko vihaa tai rakastaa. Ainakin luonnetta löytyy. Mielenkiintoista, ei ainakaan mikään harmaavarpunen.
- Ei välttämättä
No ainakin toimittaja oli rehellinen. Verrattuna vaikka pohjanmaalla ilmestyvän Ykköset-lehden autokoeajoihin, joissa toimittaja kehuu kaikki kipot maasta taivaaseen.
- tai sitten ...
Huumorimiehiä tuntui olevan. Kai nuo oman auton nappulat jokainen löytää vaikka unissaan olivatpa ne missä hyvänsä. Kolmen kattoikkunan kytkimet ovat kyllä juuri siellä, missä niiden loogisesti kuuluukin olla ja sormet löytävät ne katsetta kääntämättä. Heijastusnäytön säätöjä ei muutenkan ole mitään tarvetta muutella kesken ajon auton liikkuessa.
Jousitus on tanakka, mutta ei tarvitse ajaa 19" vanteilla ja 35-profiilisuhteella kun saatavana on myös 17" 50-profiilisuhteen rengastuksella ja talveksi käy myös 215/55 17" yhdistelmä.
Sattumalta muut omat vaihtoehdot olivat juuri nuo Audi A4 ja/tai BMW 320, mutta tasapaksuilta makkaroilta ne minusta tuntuivat kuten entinen kokemuskin kertoi. Makunsa kullakin, valitsin DS5:n.
- kjäh kjäh
Tais loppua sulta rahat kesken kun piti situkka ostaa
- Minulta taasen
ei loppuneet rahat vaikka ostin reippaasti yli 60 tonnin Citroen C5 V6 HdiA kaikilla mausteilla. Kannatti kolmatta kuukautta odotta tehdastoimitusta. Kjääh kjääh, mutta onpahan mainio auto, kjääh, voihan perkules kun on hyvä.
- totta...
Enhän minä sen citikan hankkimiseen rahaa tarvinnut. Annoin vanhan vaihdossa ja pankkini hoiteli loput.
Korko tietysti vähän harmittaa se kun on 3kk euribor marginaali = 0,95% - gs birotor
totta... kirjoitti:
Enhän minä sen citikan hankkimiseen rahaa tarvinnut. Annoin vanhan vaihdossa ja pankkini hoiteli loput.
Korko tietysti vähän harmittaa se kun on 3kk euribor marginaali = 0,95%Olet kyllä hyvä asiakas pankille, jos tuollaisella kokonaiskorolla sait AUTO lainaa.
- kankkulan kaivo
Hukkaan meni rahat oisit ostanu AUTON
- 7+20
Jos haluaa ostaa Citikan, niin onko sulta pois?
Mikset anna kaikkien itse päättää,mistä autosta tykkäävät?
- kaivo kankkula
kyllä se haittaa kun rikkoutuneita citikoita on tienvarret täynnä.
- Sammunut johtotähti
Ai, täällä Espoossa on näkynyt hyytyneitä bemareita. Mahtaako vika olla niissä BMW:n suunnittelemissa moottoreissa mitä nyky sitikoissa käytetään.
- 12+2
Luuletko olevasi fiksu?
- C5 exe aut 204
Juu eipäKorkeata arvosanaa saanut kyllä huipputoimittajat esim:TM näkevät asiat toisin Tuollasia testejä ei pitäsi julkaista voivat vaikuttaa negatiivisesti myyntiin
- åsmå
Kyllä kaikki asialliset mielipiteet ovat tervetulleita. Toinen toimittaja pitää. Toinen ei. Näin lukija ja asiakas saavat itse muodostaa kokemuksiensa ja lukemansa perusteella mielipiteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948