Testaus

AikuinenKirjoittaja

14

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C5

Tuota täytyy nähtävästi käydä ihan itse kokeilemassa. Sen verran ristiriitaisia arvosteluita on tullut. Tyypillistä autolle jota joko vihaa tai rakastaa. Ainakin luonnetta löytyy. Mielenkiintoista, ei ainakaan mikään harmaavarpunen.

• Ei välttämättä

No ainakin toimittaja oli rehellinen. Verrattuna vaikka pohjanmaalla ilmestyvän Ykköset-lehden autokoeajoihin, joissa toimittaja kehuu kaikki kipot maasta taivaaseen.

• tai sitten ...

Huumorimiehiä tuntui olevan. Kai nuo oman auton nappulat jokainen löytää vaikka unissaan olivatpa ne missä hyvänsä. Kolmen kattoikkunan kytkimet ovat kyllä juuri siellä, missä niiden loogisesti kuuluukin olla ja sormet löytävät ne katsetta kääntämättä. Heijastusnäytön säätöjä ei muutenkan ole mitään tarvetta muutella kesken ajon auton liikkuessa.
        Jousitus on tanakka, mutta ei tarvitse ajaa 19" vanteilla ja 35-profiilisuhteella kun saatavana on myös 17" 50-profiilisuhteen rengastuksella ja talveksi käy myös 215/55 17" yhdistelmä.
        Sattumalta muut omat vaihtoehdot olivat juuri nuo Audi A4 ja/tai BMW 320, mutta tasapaksuilta makkaroilta ne minusta tuntuivat kuten entinen kokemuskin kertoi. Makunsa kullakin, valitsin DS5:n.

• kjäh kjäh

Tais loppua sulta rahat kesken kun piti situkka ostaa

• Minulta taasen

ei loppuneet rahat vaikka ostin reippaasti yli 60 tonnin Citroen C5 V6 HdiA kaikilla mausteilla. Kannatti kolmatta kuukautta odotta tehdastoimitusta. Kjääh kjääh, mutta onpahan mainio auto, kjääh, voihan perkules kun on hyvä.

• totta...

Enhän minä sen citikan hankkimiseen rahaa tarvinnut. Annoin vanhan vaihdossa ja pankkini hoiteli loput.
        Korko tietysti vähän harmittaa se kun on 3kk euribor marginaali = 0,95%

• gs birotor
        totta... kirjoitti:

Enhän minä sen citikan hankkimiseen rahaa tarvinnut. Annoin vanhan vaihdossa ja pankkini hoiteli loput.
        Korko tietysti vähän harmittaa se kun on 3kk euribor marginaali = 0,95%

Olet kyllä hyvä asiakas pankille, jos tuollaisella kokonaiskorolla sait AUTO lainaa.

• kankkulan kaivo

Hukkaan meni rahat oisit ostanu AUTON

• 7+20

Jos haluaa ostaa Citikan, niin onko sulta pois?
        Mikset anna kaikkien itse päättää,mistä autosta tykkäävät?

• kaivo kankkula

kyllä se haittaa kun rikkoutuneita citikoita on tienvarret täynnä.

• Sammunut johtotähti

Ai, täällä Espoossa on näkynyt hyytyneitä bemareita. Mahtaako vika olla niissä BMW:n suunnittelemissa moottoreissa mitä nyky sitikoissa käytetään.

• 12+2

Luuletko olevasi fiksu?

• C5 exe aut 204

Juu eipäKorkeata arvosanaa saanut kyllä huipputoimittajat esim:TM näkevät asiat toisin Tuollasia testejä ei pitäsi julkaista voivat vaikuttaa negatiivisesti myyntiin

• åsmå

Kyllä kaikki asialliset mielipiteet ovat tervetulleita. Toinen toimittaja pitää. Toinen ei. Näin lukija ja asiakas saavat itse muodostaa kokemuksiensa ja lukemansa perusteella mielipiteensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      8
      2768
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1463
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe