Tämä on nk. aggressiosta aggressioon

Kielletty:Sinde82

Niin, eli behavioristisen aggression, kognitiiviseen aggressiivisuuteen. Eli sinun olisi pitänyt olla menossa jo hysterian sijaan, konfirmaatiossa ihmiskäsityksen vaihdoissa esim. Setassa, joissa mielestäni ollaan vain lyhyt aika, heijasteiden takia.
- Oliko hän enää edes menossa konfirmaatiossa yksittäis-aviossa?
- Ei, en ollut, ihan lapsen ele, ihan lapsen demokratia, pyydetyllä efektiivisyydellä asettautumisineen ja asteuttamiseen, joita yleisenä väestönsuojeluna.
-Joihin en osaakaan mennä vertikaalia irroiteltuani. Koska se on irritaatio-paperi, kuin esim. hammashoitajan perheomaneduntavoittelussa aiheuttama, sankoin joukoin lapsettomuus. Koskee lauraa.. monellakin tapaa käsittääkseni unssilla.... esim. porrasperä-leikkaus.

Ero siis todellisuudesssa, vain behavioristisessa ja kognitiivisessa aggressiossa. Poikkesin hieman aiheesta......
-Oletko peilannut tätä hammashoitaja-juttua irritaatiossa minuun?
- Ei sitäkään saa...
- Ei niin raiskaus-syyte.
Siis kaikista seurakunnan toimistako saa nostaa irritaatio-syytteen?
--Joo, raiskaus-syytteen.
- -Mulla on teksti-sarjana, älä tule lähelle, perhe-syy, perhesyyt, vasemmistolaisuus.
- Ei noin rankasti peilattuna.
-Ehdoton ei frustraatiolle, ja ikä, näkö, koko ja sisin-skitsoenioille.Löytyy aina hysteerikoilta, usein psykologiaa luettuna, jopa hoidotta.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiloukkaa:Sinde82

Et voi käyttää kirjoitusvirheitä hysterian aiheuttamiseen ja painostamiseen.
      - Epä-inhimillistä, epähumaania, jopa julmaa.
      - Ainakin hyvin julkeaa. Jopa sukupuolenvaihto. Siksi ei yksittäisavioille, irritaation ja lasten turvallisuuden takia.
      - kts. miten näitä on koettu. Sehän hermostuu heti...
      - Onpa taas rauhallinen.... Et sääkään olisi näprään heti vain auki naistentautien paranoidia skitosfreniaa, ja narsismia naisten paranoidin skitosfrenian varastelu.

• Bear Girl-Sinde82

Miten S****i on kokenut esim. seurakunnan lastenhoito papereita.
      - No, erittäin heikkona, pelkkänä irritaationa.
      -Milloin kysytty?
      - 1990-luvulla ainakin, 1980-luvun lopulla.
      - Vastaan aina, ettei huolehdi prostituutiosta, koska se demokratiankin edellytys. Demokratia edellytyksin...
      Irritaatio ei ole sukupuolenmääräytyminen.
      -Ps. Kuuluu alaan, erittäin heikkona, irritaatio- ja arviointinäkökulma, erittäin heikko irritaation osalta. Irritaation osalta hyvin vaikuttavaa nähdä koko ajan vain itse esiintymässä, irritaation osalta vastakkaisella arviolla, ettei ole itseä nähneenä/läsnä ollenkaan.
      - Olipa huono......
      -Olipa huono loogisuuden osalta.

-En tiennyt, että ne käsitellään terveyspaperina.
      Irritaatio & imagon, imaagion omaisuus, osalta soveltuvuus, image.
      - Joo, mä olen itse tehnyt tämän.

• Mistä?:Sindevm-82

Siis, irritaatio hyvin raivokas, esim. 1-vuotiaalla lapsella ja sitä alle.
        Siis, imaginaatio hyvin voimakas, raivokas, esim. väestönsuojelussa.

Poliisilääkäri: Ei mitään näin kauheaa.
        -Onko tämä sama mielipide?
        - En tiedä, ehkä edellyttää, ehkä sukunimi edellyttää. Niin, seksuaali- ja seksiolojen tuottaminen, peilaten, kuin *"heijasteena". Doremifasollasido: No nyt ainakin v.1991.
        - Ei; Jakke vaihtaa vuosia, vuosi vuodelta, niin halutessaan, jos haluaa, mutta ei voi sille mitään ja siitä ei tarvitse välittää.
        - Joku pois? kysyi Jakke.
        -- No, sille ne voi sitten mitään.
        - Siis, oletko tosiaan tätä mieltä. Silmänpohja ei nyt kyllä riitä.
        - Oletko tosiaan yrittänyt ymmärtää heijasteperusteista toimintaasi?
        - Onko heijasteessa tosiaan kysymys kilpailusta? Me poliisilääkärissä ei jakseta sellaista.....
        - Ei aina, joskus voi olla kysymys suoraan ihmisjoukkojen turvallisuudesta, nk. joukkoturvallisuudesta, ja näin myös joukkoraiskauksesta, ota vaikka se vartti siitä v. 1991.
        - Olisi hänen pitänyt palautua. Ei vaihdoin mieleni...
        - Mikä tämä on?
        - Sun motivoiminen ja onnistumisen elämysten tarjoaminen monis vertikselta.
        -Hyvin hankala motivoida nostralgiattomuuteen,ja siihen väärän tyyppiseen narsismiin, jota taisin mielestäsi äsken harjoittaa.
        -Mitä helvettiä, kun se peili on täysin vanhentunut? Siis ei niitä tulee, käyttää kopioimiseen, koko eleistö, siis kehon kieli, kehon liikeradat rullailevat suurennuslasin omaisesti kopioiden.

nostralgiaton, nostalgiaton.

* Kysy erikseen.
        -Mielestäni toimii eristetysti, osoitetusti.
        - Ei kun sä et nyt vain huomioi ja ymmärrä esim. v.1991 tai 1992, että se suoraa väkivaltaa, ja sattuu kauheasti.
        -Niin, en mä sitä sattuu kauheasti ole puhunut.
        -Mielestäni combact disk perusteena osoittaa prostituutiota seksuaali- ja seksioloineen.
        - Joskus tulee kysymykseen armeija ja kysymys: Joukkoraiskaukset ja niistä syyttäminen.
        - Haluatko sellaisen? , kysyi poliisilääkäri siinä kehon kielen, liikeratojen suhteen arvioitavana olleelta.
        - yhteiskuntaoppi ja hypoteesi...
        Minä, pirjo, sinä, ainakin mahd. sossu lisäksi, mutta kun hän kopioinnin ja kilpailun kohteena

Ja mistä nämä demokratia-perusteet löytyvät tai löytyivät?
        - Ei mistään.... Saan osoittaen vastenmielisyyttä koulutuksen ja paperit, ja sekä siirtäen sen muille.

• Ilmaikseksi:Sinde82
        Mistä?:Sindevm-82 kirjoitti:

Siis, irritaatio hyvin raivokas, esim. 1-vuotiaalla lapsella ja sitä alle.
        Siis, imaginaatio hyvin voimakas, raivokas, esim. väestönsuojelussa.

Poliisilääkäri: Ei mitään näin kauheaa.
        -Onko tämä sama mielipide?
        - En tiedä, ehkä edellyttää, ehkä sukunimi edellyttää. Niin, seksuaali- ja seksiolojen tuottaminen, peilaten, kuin *"heijasteena". Doremifasollasido: No nyt ainakin v.1991.
        - Ei; Jakke vaihtaa vuosia, vuosi vuodelta, niin halutessaan, jos haluaa, mutta ei voi sille mitään ja siitä ei tarvitse välittää.
        - Joku pois? kysyi Jakke.
        -- No, sille ne voi sitten mitään.
        - Siis, oletko tosiaan tätä mieltä. Silmänpohja ei nyt kyllä riitä.
        - Oletko tosiaan yrittänyt ymmärtää heijasteperusteista toimintaasi?
        - Onko heijasteessa tosiaan kysymys kilpailusta? Me poliisilääkärissä ei jakseta sellaista.....
        - Ei aina, joskus voi olla kysymys suoraan ihmisjoukkojen turvallisuudesta, nk. joukkoturvallisuudesta, ja näin myös joukkoraiskauksesta, ota vaikka se vartti siitä v. 1991.
        - Olisi hänen pitänyt palautua. Ei vaihdoin mieleni...
        - Mikä tämä on?
        - Sun motivoiminen ja onnistumisen elämysten tarjoaminen monis vertikselta.
        -Hyvin hankala motivoida nostralgiattomuuteen,ja siihen väärän tyyppiseen narsismiin, jota taisin mielestäsi äsken harjoittaa.
        -Mitä helvettiä, kun se peili on täysin vanhentunut? Siis ei niitä tulee, käyttää kopioimiseen, koko eleistö, siis kehon kieli, kehon liikeradat rullailevat suurennuslasin omaisesti kopioiden.

nostralgiaton, nostalgiaton.

* Kysy erikseen.
        -Mielestäni toimii eristetysti, osoitetusti.
        - Ei kun sä et nyt vain huomioi ja ymmärrä esim. v.1991 tai 1992, että se suoraa väkivaltaa, ja sattuu kauheasti.
        -Niin, en mä sitä sattuu kauheasti ole puhunut.
        -Mielestäni combact disk perusteena osoittaa prostituutiota seksuaali- ja seksioloineen.
        - Joskus tulee kysymykseen armeija ja kysymys: Joukkoraiskaukset ja niistä syyttäminen.
        - Haluatko sellaisen? , kysyi poliisilääkäri siinä kehon kielen, liikeratojen suhteen arvioitavana olleelta.
        - yhteiskuntaoppi ja hypoteesi...
        Minä, pirjo, sinä, ainakin mahd. sossu lisäksi, mutta kun hän kopioinnin ja kilpailun kohteena

Ja mistä nämä demokratia-perusteet löytyvät tai löytyivät?
        - Ei mistään.... Saan osoittaen vastenmielisyyttä koulutuksen ja paperit, ja sekä siirtäen sen muille.

Demorkratia perusteisuuden osoittaminen hyväksytään myös.
        Jarkko kysyy edelleen: Mikä combact diks?
        Minä: Irritaation osalta, irtoaminen, irtoaminen todellisuudesta, ja ajasta, kun vaste ei todellinen, imaginaatio ei todellinen, irritaatio ei todellisuudeltaan tarpeeksi voimakas, voimallinen imaginaation suhteen, irritaatio ei koskaan todellisuudessa tulisi demokratia näkökannalta arvioitavana oltaessa, voida olla yksivuotiaan tasoista, ja sen voimakkuuksista. (kts. käytä perusteena reinkarnaatio, ja valaistuminen)

älä jaksa....
        Älä jaksa käyttää perusteena maailmanuskontoja ja prostituutiota, kun ne viittaavat suoraan minuun.
        - Ei siinä muuta voi käyttää, kun hän menee vain painelleen unssilta, ottamatta huomioon muita. Tämä on eka vaihtoehto.
        - Nämä ovat ensimmäisiä vaihtoehtoja ihmisille, jotka ovat demokratia-perusteisia elämässä.
        - Yhden tytön pitää olla tuossa terveyskeskuksessa hoitajana kasvattamassa mun veljeä. Irritaation voimakkuuden takia.

• Sindermannvm-82
        Ilmaikseksi:Sinde82 kirjoitti:

Demorkratia perusteisuuden osoittaminen hyväksytään myös.
        Jarkko kysyy edelleen: Mikä combact diks?
        Minä: Irritaation osalta, irtoaminen, irtoaminen todellisuudesta, ja ajasta, kun vaste ei todellinen, imaginaatio ei todellinen, irritaatio ei todellisuudeltaan tarpeeksi voimakas, voimallinen imaginaation suhteen, irritaatio ei koskaan todellisuudessa tulisi demokratia näkökannalta arvioitavana oltaessa, voida olla yksivuotiaan tasoista, ja sen voimakkuuksista. (kts. käytä perusteena reinkarnaatio, ja valaistuminen)

älä jaksa....
        Älä jaksa käyttää perusteena maailmanuskontoja ja prostituutiota, kun ne viittaavat suoraan minuun.
        - Ei siinä muuta voi käyttää, kun hän menee vain painelleen unssilta, ottamatta huomioon muita. Tämä on eka vaihtoehto.
        - Nämä ovat ensimmäisiä vaihtoehtoja ihmisille, jotka ovat demokratia-perusteisia elämässä.
        - Yhden tytön pitää olla tuossa terveyskeskuksessa hoitajana kasvattamassa mun veljeä. Irritaation voimakkuuden takia.

- Ei ei saa käyttää vastineena, vastine-psykiatrina, vastaavana psykiatrina.
        - En edes itse halua käyttää näin läheistä tai omaista aina. Olen hyvin kokenut tässä.
        En edes omaa aviomiestäni.
        - En tiennyt tätä äsken. Tässä tulee joku lainsäädäntö kysymykseen, tämän poliisilääkärin eli Jakken mielestä.

"Entä sitten jos ja kun hän on lääkäri" Doremifasollasido: V. 1987-1989.
        -Mikä leikki tämä on?
        - Väestönsuojelun tuotto, viittaa sinne kirkkoon. Entä kuinka olet huolehtinut väestönsuojelun tuottamisesta? Doremifasollasido: 1989... Sen poliisilääkärin mielestä tämä on esim. hauska leikki, että kuka tässä on takana.
        - Musta taas on hauska arvioida sen hetkistä väestönsuojelua ja armeijaa riistävänä, virheellisenä sukupuolielementtinä, riistämisen ja taikomisen osalta,imaagion, ei assosiaation osuus, taiattomuus lähtökohtana väärälle sukupuolimenettelylle, sekä sukupuoli-käsitteelle. Mitenköhän tämä jatkui....?

Riistävä kts. combact disk uudestaan.
        Sosiaalityöntekijä Marinkaisista, luokkatoverin isosisko, mutta "täytyyhän hänellä sellaisia elämänmuutoksia olla" mm. arvojen ja yhteiskunnan osalta.

• Ihmiskunta Sinde
        Sindermannvm-82 kirjoitti:

- Ei ei saa käyttää vastineena, vastine-psykiatrina, vastaavana psykiatrina.
        - En edes itse halua käyttää näin läheistä tai omaista aina. Olen hyvin kokenut tässä.
        En edes omaa aviomiestäni.
        - En tiennyt tätä äsken. Tässä tulee joku lainsäädäntö kysymykseen, tämän poliisilääkärin eli Jakken mielestä.

"Entä sitten jos ja kun hän on lääkäri" Doremifasollasido: V. 1987-1989.
        -Mikä leikki tämä on?
        - Väestönsuojelun tuotto, viittaa sinne kirkkoon. Entä kuinka olet huolehtinut väestönsuojelun tuottamisesta? Doremifasollasido: 1989... Sen poliisilääkärin mielestä tämä on esim. hauska leikki, että kuka tässä on takana.
        - Musta taas on hauska arvioida sen hetkistä väestönsuojelua ja armeijaa riistävänä, virheellisenä sukupuolielementtinä, riistämisen ja taikomisen osalta,imaagion, ei assosiaation osuus, taiattomuus lähtökohtana väärälle sukupuolimenettelylle, sekä sukupuoli-käsitteelle. Mitenköhän tämä jatkui....?

Riistävä kts. combact disk uudestaan.
        Sosiaalityöntekijä Marinkaisista, luokkatoverin isosisko, mutta "täytyyhän hänellä sellaisia elämänmuutoksia olla" mm. arvojen ja yhteiskunnan osalta.

Jakke, the poliisilääkäri: "Olenko mä anaalinen hahmoterapeutti?"
        -Joo, olet kun siitä opetellaan seisomaan.
        -Joo, en halua aiheuttaa vahinkoa sivullisille. En edes jos ja vaikka he ovat omaisia.
        - Nyt olisi voinut kyllä soittaa töihin, mutta etpä sä näitä nyt muista, kun en nyt anna muistaakaan. Tämän sun oman sairautesi tilan arvioiminen, ja ajankuluminen on siinä nyt tällä hetkellä myös ammattini-puolesta tärkeää, paitsi se ryhmänohjaus, jolla meitä ohjattiin. Kun tästä seurustelusta on kulunut jo kauan aikaa.....

• Sinde vm-82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

Jakke, the poliisilääkäri: "Olenko mä anaalinen hahmoterapeutti?"
        -Joo, olet kun siitä opetellaan seisomaan.
        -Joo, en halua aiheuttaa vahinkoa sivullisille. En edes jos ja vaikka he ovat omaisia.
        - Nyt olisi voinut kyllä soittaa töihin, mutta etpä sä näitä nyt muista, kun en nyt anna muistaakaan. Tämän sun oman sairautesi tilan arvioiminen, ja ajankuluminen on siinä nyt tällä hetkellä myös ammattini-puolesta tärkeää, paitsi se ryhmänohjaus, jolla meitä ohjattiin. Kun tästä seurustelusta on kulunut jo kauan aikaa.....

Tähän pitää vähän ensin olla tottuneempi niihin putkiin.
        - SItä se armeija kai yritti sanoa.

• Sääli, sääli:Sinde
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Tähän pitää vähän ensin olla tottuneempi niihin putkiin.
        - SItä se armeija kai yritti sanoa.

Sosiaalityöntekijältä lausunto, ettei saa käyttää anaalista hahmoterapiaa hyväkseen.
        - Entä kun hyökkää kimppuun irritaation voimakkuudella?
        - Eräästä trombi-efekti-perheestä.
        - Ja siksikö ei suostu keskustelemaan ja avaamaan suutaan? kysyi J.......
        -Niin kai.... Osoittaa multippeliä persoonallisuutta, eli empatiattomuutta, että vain oma itse, ja esittämä irritaatio tärkeitä. Multippeli persoonallisuus,: empatiaton ei koskaan tärkeää.

• cc

ilmoja pitelee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe