Mistä V*****sta otit tämän?

Eikiinnosta:Sinde82

- Täältä jotain paranoiasta, paranoidiasta, turvapuolelta.
- Ei mikään, ei mitään..... Ei mitään muuta mahdollisuuttako väestönsuojelusta?
- Niin, ei olekaan hektisyys-perustein...
-Muistathan että olen työssä, ja se on vaarallista?
- En tuumakaan muistaa, mutta tämä ei ole edelleenkään minun paranoiani, minun paranoidiani. Ehkä samannimisyys, samankielisyys ja kaima-perusteisuus.
- Mulla menee väärä arvio S****stä, sanoi Jarkko.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Jaa, mulla väärä paranoia, paranoidia irritaatio....
      - Ja siihen ei koskaan mistään apua, vastasin.
      Ei voi olla niin voimakkaassa paranoidisessa irritaatiossa sosiaalisen vuorovaikutuksen yhteydessä.
      - En nyt tajunnutkaan tätä väärää arviota. Että se sua noin päin aina koskee suisaidaalisuuden osalta.
      - No joo, saa tappaa!
      - Et saa ottaa esiin ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioita.
      - Tda daa.... Saako aviomies *tappaa vaimonsa? Jos esim. epäonnistuu väestönsuojelussa.
      -No saa!
      - Ja tämäkö oli teidän nuorisopsykiatrinne, ja nuorisopsykiatrianne, kysyi Jarkko?

Ollut keskustelussa kauan, jopa lapsesta lähtien. Erityisesti 1990-luvun alulta.
      -Mä olen opettanut nuo, terveisin V......

• Eioo:SInde vm-82

Ikä, näkö, koko ja sisin-skitsfrenioissa ei saa olla epävarma tai epäonnistunut.
        - MIkä tämä on?
        - Ei fokusaatiota.
        - Ei oo, etova inho.

• Julkisesti:Sinde82
        Eioo:SInde vm-82 kirjoitti:

Ikä, näkö, koko ja sisin-skitsfrenioissa ei saa olla epävarma tai epäonnistunut.
        - MIkä tämä on?
        - Ei fokusaatiota.
        - Ei oo, etova inho.

Niin, ikä,näkö, koko ja sisin-hallusinogeeni, hallusinaatio tunnetaan myös etovana inhona vaaleuden ja pyöreäpäisyyden osalta. Euforia-suggestiollisuus, ei kovinkaan suurta perehtyneisyyttä, ei siedä, ei sietokykyä parittamiselle, säännöille ja ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioille.
        - Ei hammashoitajien ja -omaisten läheisyyteen.
        - Ei osoitusta hoidollisuuteen.
        - Haen lähete- merkinantoa.
        -Ehkä, vastasi Jarkko.

• Eioo:Sindevm-82
        Julkisesti:Sinde82 kirjoitti:

Niin, ikä,näkö, koko ja sisin-hallusinogeeni, hallusinaatio tunnetaan myös etovana inhona vaaleuden ja pyöreäpäisyyden osalta. Euforia-suggestiollisuus, ei kovinkaan suurta perehtyneisyyttä, ei siedä, ei sietokykyä parittamiselle, säännöille ja ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioille.
        - Ei hammashoitajien ja -omaisten läheisyyteen.
        - Ei osoitusta hoidollisuuteen.
        - Haen lähete- merkinantoa.
        -Ehkä, vastasi Jarkko.

Hän on poliisilääkäri, notaari ja psykologi.
        -- Vastaan: Jarkko on poliisilääkäri, notaari ja psykologi.
        - No niin, rupeappa taas selittämään: "Mitä sä olet sellaisessa hallusinaatiossa ollut?"
        - Ota vähän hitaampaa pyydän....
        Hallusinaatio ikä, näkö, koko ja sisin on myös etovan inhon lisäksi, autonominen hallusinaatio.
        -Voin joutua olemaan tässä ikuisuuksiin, koko ikäni, koko lopunelämäni, koko elämäni.
        Hypoteesi: "Joku yrittää ostaa näin työpaikkaa itselleen."
        -Teillä on nyt vähänt taas mennyt överiksi, kuului Jarkolta. Siis lopun ikään vahdittava.
        -Niin, eikä ihan syyttä suotta.
        -Mitä te teette?
        - Johdetaan valtiota.
        - Ei ne nyt tuommosta ole tehneet.
        - Ja yllättäen pyydetään ryhmätukea, sanoi Jarkko.
        - Siksi mulle sitä hallusinaatiota annetaan, ihan suoraa hallusinogeeniä.
        - Siis pitikö sen olla autonomisesti eripäin suuntautunut?
        -Siis, piti! Ei näillä maaseudunrauha heijasteilla, suunnisteilla, heitoilla ts. Mihin etova inho hallusinaatio, jossa et ole enää rajoillasi, tai raajoillasikaan kehossasi, suunnistaa, kohti sermiä, kohti ovea, kohti outoa henkilöhahmoa, kohti ulospääsyä väärästä heijasteesta, kuin esim. Seta; (/kts. kohti:...) frustraatio kyseenalaistava keskustelumenetelmä.
        Mihin näitä annetaan?
        - Ajatteluun, eivät ole vaarallisia.
        -Joku on unohtanut ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenejä.
        - Niitä on vähän outo antaa....

Tämä jo erityisraskas. Tämä jo mun erityis-sairas, erityis-raskas, erityis-vaikeataso.
        - Kaikille muille ei oo.
        - Joo, on....

• Hidas:Sinde
        Eioo:Sindevm-82 kirjoitti:

Hän on poliisilääkäri, notaari ja psykologi.
        -- Vastaan: Jarkko on poliisilääkäri, notaari ja psykologi.
        - No niin, rupeappa taas selittämään: "Mitä sä olet sellaisessa hallusinaatiossa ollut?"
        - Ota vähän hitaampaa pyydän....
        Hallusinaatio ikä, näkö, koko ja sisin on myös etovan inhon lisäksi, autonominen hallusinaatio.
        -Voin joutua olemaan tässä ikuisuuksiin, koko ikäni, koko lopunelämäni, koko elämäni.
        Hypoteesi: "Joku yrittää ostaa näin työpaikkaa itselleen."
        -Teillä on nyt vähänt taas mennyt överiksi, kuului Jarkolta. Siis lopun ikään vahdittava.
        -Niin, eikä ihan syyttä suotta.
        -Mitä te teette?
        - Johdetaan valtiota.
        - Ei ne nyt tuommosta ole tehneet.
        - Ja yllättäen pyydetään ryhmätukea, sanoi Jarkko.
        - Siksi mulle sitä hallusinaatiota annetaan, ihan suoraa hallusinogeeniä.
        - Siis pitikö sen olla autonomisesti eripäin suuntautunut?
        -Siis, piti! Ei näillä maaseudunrauha heijasteilla, suunnisteilla, heitoilla ts. Mihin etova inho hallusinaatio, jossa et ole enää rajoillasi, tai raajoillasikaan kehossasi, suunnistaa, kohti sermiä, kohti ovea, kohti outoa henkilöhahmoa, kohti ulospääsyä väärästä heijasteesta, kuin esim. Seta; (/kts. kohti:...) frustraatio kyseenalaistava keskustelumenetelmä.
        Mihin näitä annetaan?
        - Ajatteluun, eivät ole vaarallisia.
        -Joku on unohtanut ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenejä.
        - Niitä on vähän outo antaa....

Tämä jo erityisraskas. Tämä jo mun erityis-sairas, erityis-raskas, erityis-vaikeataso.
        - Kaikille muille ei oo.
        - Joo, on....

Joo, tietysti jos se noin vaikea on.
        Joo, tietysti jos se noin painostava on.
        Joo, tietysti jos se noin pakottava on.

Kerrotko vielä kuinka sinulle kävi sarjan frustraatio kyseenalaistava keskustelumenetelmä, frustraatio/ vailla täyttä mieltä, frustraatio/ vailla täyttä ymmärrystä sarjan kanssa?
        - Että ihmiset rupesivat kiristämään sillä, myös minä itse.
        Tämä tarkoittaa myös kontakti-väkivaltaa, ja välitöntä omaneduntavoittelun eli etovan inhon vrt. empatia-inhon osoittamis-kieltoa.

P.S. Yksi setä on todella hidas. Mä olen jo sen yhden sedän kanssa pistänyt koko paikan autonomiaa myöten, kontaktipinnassa, pillunpäreiksi.
        -Käyttäisin vertikaali-mallinnusta.
        -Mutta siihen ei ole väkivalta-kontaktipintoja tai -lupia, koska se yksi setäkin oli niin hidas. Mun otettava ja löydettävä näin suppealta alueelta, muka joku muu malli, jopa julkisesti. Seta auttaa: Tota joo, se on sukupuolenvaihdos, tohtiiko ja uskaltaako sen kanssa lähteä tällaiseen leikkii.
        - Vastaan: Kai, se on vanha tuttu. Hän on vanha tuttu. Se toinenkin on arvioinnin alla.
        Jakke: Ymmärrätkö sä nyt? Että haluan totella koko ajan.
        - Joo, minä, en täysin.

• yh

ahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4274
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3720
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3409
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2980
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2468
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2409
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2162
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1816
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1607
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1592
    Aihe