Mistä V*****sta otit tämän?

Eikiinnosta:Sinde82

- Täältä jotain paranoiasta, paranoidiasta, turvapuolelta.
- Ei mikään, ei mitään..... Ei mitään muuta mahdollisuuttako väestönsuojelusta?
- Niin, ei olekaan hektisyys-perustein...
-Muistathan että olen työssä, ja se on vaarallista?
- En tuumakaan muistaa, mutta tämä ei ole edelleenkään minun paranoiani, minun paranoidiani. Ehkä samannimisyys, samankielisyys ja kaima-perusteisuus.
- Mulla menee väärä arvio S****stä, sanoi Jarkko.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Jaa, mulla väärä paranoia, paranoidia irritaatio....
      - Ja siihen ei koskaan mistään apua, vastasin.
      Ei voi olla niin voimakkaassa paranoidisessa irritaatiossa sosiaalisen vuorovaikutuksen yhteydessä.
      - En nyt tajunnutkaan tätä väärää arviota. Että se sua noin päin aina koskee suisaidaalisuuden osalta.
      - No joo, saa tappaa!
      - Et saa ottaa esiin ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioita.
      - Tda daa.... Saako aviomies *tappaa vaimonsa? Jos esim. epäonnistuu väestönsuojelussa.
      -No saa!
      - Ja tämäkö oli teidän nuorisopsykiatrinne, ja nuorisopsykiatrianne, kysyi Jarkko?

Ollut keskustelussa kauan, jopa lapsesta lähtien. Erityisesti 1990-luvun alulta.
      -Mä olen opettanut nuo, terveisin V......

• Eioo:SInde vm-82

Ikä, näkö, koko ja sisin-skitsfrenioissa ei saa olla epävarma tai epäonnistunut.
        - MIkä tämä on?
        - Ei fokusaatiota.
        - Ei oo, etova inho.

• Julkisesti:Sinde82
        Eioo:SInde vm-82 kirjoitti:

Ikä, näkö, koko ja sisin-skitsfrenioissa ei saa olla epävarma tai epäonnistunut.
        - MIkä tämä on?
        - Ei fokusaatiota.
        - Ei oo, etova inho.

Niin, ikä,näkö, koko ja sisin-hallusinogeeni, hallusinaatio tunnetaan myös etovana inhona vaaleuden ja pyöreäpäisyyden osalta. Euforia-suggestiollisuus, ei kovinkaan suurta perehtyneisyyttä, ei siedä, ei sietokykyä parittamiselle, säännöille ja ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioille.
        - Ei hammashoitajien ja -omaisten läheisyyteen.
        - Ei osoitusta hoidollisuuteen.
        - Haen lähete- merkinantoa.
        -Ehkä, vastasi Jarkko.

• Eioo:Sindevm-82
        Julkisesti:Sinde82 kirjoitti:

Niin, ikä,näkö, koko ja sisin-hallusinogeeni, hallusinaatio tunnetaan myös etovana inhona vaaleuden ja pyöreäpäisyyden osalta. Euforia-suggestiollisuus, ei kovinkaan suurta perehtyneisyyttä, ei siedä, ei sietokykyä parittamiselle, säännöille ja ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioille.
        - Ei hammashoitajien ja -omaisten läheisyyteen.
        - Ei osoitusta hoidollisuuteen.
        - Haen lähete- merkinantoa.
        -Ehkä, vastasi Jarkko.

Hän on poliisilääkäri, notaari ja psykologi.
        -- Vastaan: Jarkko on poliisilääkäri, notaari ja psykologi.
        - No niin, rupeappa taas selittämään: "Mitä sä olet sellaisessa hallusinaatiossa ollut?"
        - Ota vähän hitaampaa pyydän....
        Hallusinaatio ikä, näkö, koko ja sisin on myös etovan inhon lisäksi, autonominen hallusinaatio.
        -Voin joutua olemaan tässä ikuisuuksiin, koko ikäni, koko lopunelämäni, koko elämäni.
        Hypoteesi: "Joku yrittää ostaa näin työpaikkaa itselleen."
        -Teillä on nyt vähänt taas mennyt överiksi, kuului Jarkolta. Siis lopun ikään vahdittava.
        -Niin, eikä ihan syyttä suotta.
        -Mitä te teette?
        - Johdetaan valtiota.
        - Ei ne nyt tuommosta ole tehneet.
        - Ja yllättäen pyydetään ryhmätukea, sanoi Jarkko.
        - Siksi mulle sitä hallusinaatiota annetaan, ihan suoraa hallusinogeeniä.
        - Siis pitikö sen olla autonomisesti eripäin suuntautunut?
        -Siis, piti! Ei näillä maaseudunrauha heijasteilla, suunnisteilla, heitoilla ts. Mihin etova inho hallusinaatio, jossa et ole enää rajoillasi, tai raajoillasikaan kehossasi, suunnistaa, kohti sermiä, kohti ovea, kohti outoa henkilöhahmoa, kohti ulospääsyä väärästä heijasteesta, kuin esim. Seta; (/kts. kohti:...) frustraatio kyseenalaistava keskustelumenetelmä.
        Mihin näitä annetaan?
        - Ajatteluun, eivät ole vaarallisia.
        -Joku on unohtanut ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenejä.
        - Niitä on vähän outo antaa....

Tämä jo erityisraskas. Tämä jo mun erityis-sairas, erityis-raskas, erityis-vaikeataso.
        - Kaikille muille ei oo.
        - Joo, on....

• Hidas:Sinde
        Eioo:Sindevm-82 kirjoitti:

Hän on poliisilääkäri, notaari ja psykologi.
        -- Vastaan: Jarkko on poliisilääkäri, notaari ja psykologi.
        - No niin, rupeappa taas selittämään: "Mitä sä olet sellaisessa hallusinaatiossa ollut?"
        - Ota vähän hitaampaa pyydän....
        Hallusinaatio ikä, näkö, koko ja sisin on myös etovan inhon lisäksi, autonominen hallusinaatio.
        -Voin joutua olemaan tässä ikuisuuksiin, koko ikäni, koko lopunelämäni, koko elämäni.
        Hypoteesi: "Joku yrittää ostaa näin työpaikkaa itselleen."
        -Teillä on nyt vähänt taas mennyt överiksi, kuului Jarkolta. Siis lopun ikään vahdittava.
        -Niin, eikä ihan syyttä suotta.
        -Mitä te teette?
        - Johdetaan valtiota.
        - Ei ne nyt tuommosta ole tehneet.
        - Ja yllättäen pyydetään ryhmätukea, sanoi Jarkko.
        - Siksi mulle sitä hallusinaatiota annetaan, ihan suoraa hallusinogeeniä.
        - Siis pitikö sen olla autonomisesti eripäin suuntautunut?
        -Siis, piti! Ei näillä maaseudunrauha heijasteilla, suunnisteilla, heitoilla ts. Mihin etova inho hallusinaatio, jossa et ole enää rajoillasi, tai raajoillasikaan kehossasi, suunnistaa, kohti sermiä, kohti ovea, kohti outoa henkilöhahmoa, kohti ulospääsyä väärästä heijasteesta, kuin esim. Seta; (/kts. kohti:...) frustraatio kyseenalaistava keskustelumenetelmä.
        Mihin näitä annetaan?
        - Ajatteluun, eivät ole vaarallisia.
        -Joku on unohtanut ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenejä.
        - Niitä on vähän outo antaa....

Tämä jo erityisraskas. Tämä jo mun erityis-sairas, erityis-raskas, erityis-vaikeataso.
        - Kaikille muille ei oo.
        - Joo, on....

Joo, tietysti jos se noin vaikea on.
        Joo, tietysti jos se noin painostava on.
        Joo, tietysti jos se noin pakottava on.

Kerrotko vielä kuinka sinulle kävi sarjan frustraatio kyseenalaistava keskustelumenetelmä, frustraatio/ vailla täyttä mieltä, frustraatio/ vailla täyttä ymmärrystä sarjan kanssa?
        - Että ihmiset rupesivat kiristämään sillä, myös minä itse.
        Tämä tarkoittaa myös kontakti-väkivaltaa, ja välitöntä omaneduntavoittelun eli etovan inhon vrt. empatia-inhon osoittamis-kieltoa.

P.S. Yksi setä on todella hidas. Mä olen jo sen yhden sedän kanssa pistänyt koko paikan autonomiaa myöten, kontaktipinnassa, pillunpäreiksi.
        -Käyttäisin vertikaali-mallinnusta.
        -Mutta siihen ei ole väkivalta-kontaktipintoja tai -lupia, koska se yksi setäkin oli niin hidas. Mun otettava ja löydettävä näin suppealta alueelta, muka joku muu malli, jopa julkisesti. Seta auttaa: Tota joo, se on sukupuolenvaihdos, tohtiiko ja uskaltaako sen kanssa lähteä tällaiseen leikkii.
        - Vastaan: Kai, se on vanha tuttu. Hän on vanha tuttu. Se toinenkin on arvioinnin alla.
        Jakke: Ymmärrätkö sä nyt? Että haluan totella koko ajan.
        - Joo, minä, en täysin.

• yh

ahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe