Mahtavuutta Jormualla 29.6

Ilon päivä

Perjantaina 29.6 Jormuan lavalla Kajaanissa esiintyy Tapani Kansa ja toinen ikisuosikkini Eini ! Olen todella onnellinen, että pääsen näkemään ja kuulemaan kahta loistavaa lempilaulajaani nyt yhdellä ja samalla kertaa !

12

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****************

      Mukavaa ja tunnelmallista iltaa sinulle hienojen laulajien ja laulujen parissa toivotan jo näin reilusti etukäteen :-)

    • Elä omaa elämääsi!

      On se hienoa, että joku pystyy suunnitelemaan elämäänsä noin pitkään eteenpäin. Toisaalta se tarkoittaa, että kyseisellä henkilöllä ei ole elämää Tapsuliini-palvomisen lisäksi. Otan osaa.
      Ei millään pahalla mutta ei millään hyvälläkään.

    • Long live Music!

      Hyviä artisteja molemmat. Onneksi meillä on vielä näitä pitkän linjan laulajia, joiden musiikin kautta voimme iloita!

    • HUOM!

      Tapsaa ja Einiä on mahdollisuus nähdä ja kuulla samalla keikalla myös Lahden Isojano- tapahtumassa elokuussa !

    • Ilon päivä!

      Huomenna odotus palkitaan ! :D

    • Anti Liinilä

      Oletko nimimerkki "Ilon päivä!" odottanut kokonaista pari kuukautta saadaksesi kirjoittaa "Huomenna odotus palkitaan ! :D" Jeesus, mitä sairasta porukkaa!!!

      • Ilon päivä

        Pirteää, rentoa, karismaattista, mukaansa ja hyväntuulista oli Tapanin esiintyminen Jormualla. Kyllä sitä oli ilo katsella saatika kuunnella ! Niin komeasti Tapani lauloi, että ei ollut mitään huomauttamista eikä valitettavaa.
        Viehättävän herttainen Eini veti myös mainion ja energisen keikan. Yleisö eli innolla Tapsan ja myös Eininkin lauluissa mukana. Hieno fiilis ja meininki vallitsi paikanpäällä. Hieno keikka jota kannatti odottaa.


      • Epäilevä Tuomas
        Ilon päivä kirjoitti:

        Pirteää, rentoa, karismaattista, mukaansa ja hyväntuulista oli Tapanin esiintyminen Jormualla. Kyllä sitä oli ilo katsella saatika kuunnella ! Niin komeasti Tapani lauloi, että ei ollut mitään huomauttamista eikä valitettavaa.
        Viehättävän herttainen Eini veti myös mainion ja energisen keikan. Yleisö eli innolla Tapsan ja myös Eininkin lauluissa mukana. Hieno fiilis ja meininki vallitsi paikanpäällä. Hieno keikka jota kannatti odottaa.

        No, hienoa että oli mielestäsi hienoa. Vaikka vähän epäilen. Pystyitkö tosiaan erottamaan koska Tapsuliini ja koska Einiliini esiintyi? Vaikka vähän epäilen.
        Toivottavasti olet jo palautunut maan pinnalle. Vaikka vähän epäilen. Huomaathan kuukaudenkin vaihtuneen? Vaikka vähän epäilen.


      • Ilon päivä kirjoitti:

        Pirteää, rentoa, karismaattista, mukaansa ja hyväntuulista oli Tapanin esiintyminen Jormualla. Kyllä sitä oli ilo katsella saatika kuunnella ! Niin komeasti Tapani lauloi, että ei ollut mitään huomauttamista eikä valitettavaa.
        Viehättävän herttainen Eini veti myös mainion ja energisen keikan. Yleisö eli innolla Tapsan ja myös Eininkin lauluissa mukana. Hieno fiilis ja meininki vallitsi paikanpäällä. Hieno keikka jota kannatti odottaa.

        Olin myös Jormuan lavalla katsomassa Tapani Kansaa ja Einiä. Tapsa aloitti kello 22.30 valssilla, jonka jälkeen kuinka rakkaus alkoi ja poika varjoisalta kujalta. Pepito -orkesteri säesti, mutta Pekka Saralevää ei näkynyt. Tulkaa tytöt takaisin kappaleen aikana Tapsa ei ollut aluksi kovin tyytyväinen Pepito- orkesterin Tulkaa tytöt takaisin kappaleen soittoon , ei mennyt ihan nuotilleen…muutaman kerran Tapsa käsieleillä näytti korkeemmalle korkeemmalle…
        Päättyneet on päivät kappaleen sanat Tapsa muisti nyt sanasta sanaan oikein.

        Eini tuli kello 23.15 ja Kiitävän hetken hurma laululla aloitti. Eini sanoi, että on hyvillään, kun saa esiintyä Tapani Kansan kanssa samalla keikalla täällä Jormuan lavalla, ja kehui kovasti Tapani Kansaa ja kertoi, että aloitti 35 vuotta sitten laulajan uran, ja nimenomaan Tapani Kansan Showssa vierailevana laulajana. Nuoria alle 20 vuotiaita oli paljon lavan edessä, kun Eini esiintyi. Huone 105 laulun aikana Eini sieppasi erään parikymppisen pojan lippiksen ja eläytyi tuohon kyseiseen lauluun täysillä, palautti lippiksen laulun loppupuolella.

        Tapsa tuli sitten uudelleen puolen yön jälkeen, ja sai hyvän vastaanoton. Viimeisen laulun Hopeisen kuun jälkeen alkoi yleisö kovasti taputtaa ja koko tanssilava tärisi, kun ihmiset hakkasivat kengillään lattiaa, Tapsa kiitti lämpimästä vastaanotosta ja tunnelmasta. Lauloi lopuksi Anniinan

        Eini tuli vielä kello 1 aikaan noin 20 minuutiksi esiintymään, sen jälkeen jatkoi Einin orkesteri tanssimusiikilla.


      • ********************
        uralin kirjoitti:

        Olin myös Jormuan lavalla katsomassa Tapani Kansaa ja Einiä. Tapsa aloitti kello 22.30 valssilla, jonka jälkeen kuinka rakkaus alkoi ja poika varjoisalta kujalta. Pepito -orkesteri säesti, mutta Pekka Saralevää ei näkynyt. Tulkaa tytöt takaisin kappaleen aikana Tapsa ei ollut aluksi kovin tyytyväinen Pepito- orkesterin Tulkaa tytöt takaisin kappaleen soittoon , ei mennyt ihan nuotilleen…muutaman kerran Tapsa käsieleillä näytti korkeemmalle korkeemmalle…
        Päättyneet on päivät kappaleen sanat Tapsa muisti nyt sanasta sanaan oikein.

        Eini tuli kello 23.15 ja Kiitävän hetken hurma laululla aloitti. Eini sanoi, että on hyvillään, kun saa esiintyä Tapani Kansan kanssa samalla keikalla täällä Jormuan lavalla, ja kehui kovasti Tapani Kansaa ja kertoi, että aloitti 35 vuotta sitten laulajan uran, ja nimenomaan Tapani Kansan Showssa vierailevana laulajana. Nuoria alle 20 vuotiaita oli paljon lavan edessä, kun Eini esiintyi. Huone 105 laulun aikana Eini sieppasi erään parikymppisen pojan lippiksen ja eläytyi tuohon kyseiseen lauluun täysillä, palautti lippiksen laulun loppupuolella.

        Tapsa tuli sitten uudelleen puolen yön jälkeen, ja sai hyvän vastaanoton. Viimeisen laulun Hopeisen kuun jälkeen alkoi yleisö kovasti taputtaa ja koko tanssilava tärisi, kun ihmiset hakkasivat kengillään lattiaa, Tapsa kiitti lämpimästä vastaanotosta ja tunnelmasta. Lauloi lopuksi Anniinan

        Eini tuli vielä kello 1 aikaan noin 20 minuutiksi esiintymään, sen jälkeen jatkoi Einin orkesteri tanssimusiikilla.

        Saitko Uralin nyt sen nimmarikortin jonka Tapsa unohti Syvälahden keikan jälkeen antaa ?


      • ******************** kirjoitti:

        Saitko Uralin nyt sen nimmarikortin jonka Tapsa unohti Syvälahden keikan jälkeen antaa ?

        Ei ollut Tapsalla kortteja.


    • OK.

      Uralinille isot kiitokset mukavasta, mielenkiintoisesta ja kattavasta keikkajutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe