Näkisikö joku tilanteeseeni?
Olen viime vuoden loppu puolella eronnut entisestä miehestäni. Nyt olemme tapailleet muutamaan otteeseen, ja mies vakuuttelee minulle tuntemuksiian kovasti, että tunteita on vaikka kuinka. Itse en tiedä oikein mitä ajatella. Olen tässä nyt yrittänyt tapailla hieman myös muista miehiä, mutta tähän mennessä ei ole kukaan oikein sytyttänyt minua, niin kuin ex -mieheni.
Mitä tuleman pitää, tuleeko ex vielä takaisin elämääni parisuhteen muodossa, vai joku ihan toinen ihminen?
Pikkunäkijälle, tai jollekkin joka näkee
4
59
Vastaukset
- WicHum
Käy läpi miksi erositte! oletko pyyhkinyt sen pois.. mies ei ole muuttunut.
Lässyyn lässyn rakastan. on sitä pahinta.
teot näyttää, ei puheet! (kokeile vaihka vipata satanen exältä)
Näen että teillä kummalakin olisi haluja palata yhteen, mutta se olsi sitä samaa, mistä erositte jo!
Mitään toista ei tule, jos tavallan seurustet exän kanssa!
Se on lopetettava, ennen uuden rakkauden tuloa!- TuliTähti
Kiitos vastauksestasi. Tässä itseasiassa pyörii myös toinen mies kuvioissa, mutta ehkä tämä toinen ihmissuhde ei voi lähteä lentoon, jos exä on kuvioissa.
Kova halu yhteenpaluusta on, ja vaikka itse kokisin olevani muuttunut tiettyjen käyttäytymismallien suhteen, niin en voi olettaa sitä toiselta kumminkaan.
- tarkkailija-
Kuule et saa ikinä hyvää elämää jos tapaat eksää ja muita. Tuo vain osottaa et tiedä mitään tunteista.
Monella myös ajatus päässä rumaa olla yksin ja mitä toi eksäki sanoo jos mulla ei roiku käsipuoles uusi mies.
Voimakas hyvä eronnut nainen se joka ottaa vihdoin itse ohjat käsiin ja mm ei tuo lasten eteen erilaisia isipuolia ja uusioperheitä. Onhan se avioliitto ja siihen kuulunut menty läpi. Mitä sitä kertaamaan taas ja epäonnistumaan. Pian huomaa että lapset aivan sekaisin ja oma elämä esillä en saanut mitään aikaseksi hypin vain miesten välillä jotain hakien. Lapsetkin voi huonosti.
Paas ittes ensin kasaa. Mieti mikä se halu on mieheen minkälainen se pitää olla. Ei se halu vaan ratkaise. Se halu kestää pari vuotta ja sitten taas uutta putkeen.
Olen monia katsellut kun erotaan jos ei ole itsensä kanssa rauhassa pari vuotta eron jälkeen haaskaat itsesi noille arvottomille miehille. Opi ensin elämään itsesi kanssa ,ja pärjäämään yksin. Sitten voit miettiä miestä ja hänen ja sun tarpeita.
Nykymaailma menee vaan niin nykyään että miehet ottajia jo kaikessa. Aika on mennyt ohi kun mies tunsi lämpöa auttamishalua suojelushalua rakastamaansa naiseen. Nyt on vain suurenmiten mistä saa hyvän palan jolla hyötyy kaikenlailla
Eli selvitä sun pää ensin. Et todellakaan tiedä tunteistasi mitään jos söhläät eri puolilla miesten kanssa.
Mutta jos haluat elämäsi pätkäsuhteisiin niin jatka vain ja tapaile eri miehiä. Siitä ei mitään rakennu vaan kuluu aikaa ja vanhenet ja kivaa olla huomion keskipisteenä. - TähtiTuli
Kiitos viestistäsi. Lapsia minulla ei ole. En ikinä altistaisi minulle rakkaita muita ihmisiä tälläiseen myllyyn. Kovin tietoinen olen kyllä tunteistani, ja siksi täällä kyselinkin jos joku näkijä tähän asiaan näkisi. Kun tosiaan tuossa itsekkin sanoin, joka on rivien välistä luettavissa, että suhtaudun hieman skeptisesti exääni kohtaan. Ja monet vuodet olen myös aikoinaan yksin elänyt.
Sitä minä tässä juuri pohdin mitä haluan elämäläni mieheltä, ja onko exäni minulle se oikea. En tiedä kumminkaan mitä tuleman pitää, siksi halusin siihen hieman selvennöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa193233Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.152212Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1211828Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101216Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631117Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501012- 36843
- 54778
- 67721
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30705