En oikee tiiä minne pitäs tästä kirjottaa ni tää tuntu joteki siltä et tänne vois kertoo mun aika pahasta pakko-oireesta.
Eli niin kuin otsikossa lukeen, tarviin vinkkejä siihe miten saan lopetettua naksuttelun. Täytän kohta 16-vuotta ja käyn peruskoulun viimeistä luokkaa. Oon jo 5. luokasta lähtien naksutellut vähän joka paikkaa (sormet monesta kohtaa,varpaat, selkä, niskat, ranteet, lonkat, ja nilkat) ihan _JOKA PÄIVÄ_ tähän asti ! Ja pahinta on se, että siskoni sanoo minun naksuttelevan YÖLLÄ tietämättäni!? Niin hulluta kuin se kuulostaakin, mutta en vain pysty lopettamaan sitä :/ Kaikki kaveritkin ovat aina sillein, että 'hyi yäk miten sä voit naksutella tollei' tai sit 'hyi lopeta toi on ällöö!'
Oon puhunu terkkarin kaa ja vinkkinä on tullu joku stressipallo millä saisin naksutteluu loppumaan jos keskityn johonkin muuhun. Oon huomannu itekki et jos on tylsää ni naksuttelen tylsyyteen tai jos vaikka keskustelussa tulee joku hiljane hetki ni naksuttelen silloinkin. Vaikka jotkut on sitä mieltä et miks et vaan lopeta ni voiku olisitte mun asemassa ni ei ois nii helppoo mitä luulette :s Se on yhtä piinaa mullekki ku en osaa lopettaa sitä mitenkään.
Eli haluun tietää onko kellään minkäänlaisia vinkkejä kuin stressipallo? Ja onko muita, kellä olisi sama pahe/pakko-oire naksuttelun suhteen ?
APUA NIVELTEN NAKSUTTELUUN!!!
tooivoton
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059