Millon nukkua ekan kerran yhdessä?

en tiedä

Eli millon te tytöt haluatte ekan kerran nukkua poikaystävän vieres?
Tiedän et hyvin tapauskohtasta ja tarkotan 16-17v ihmisii nyt...

EN TARKOITA SEKSIÄ!!!

30

6549

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • coldplay

      No, itse nukuin nykyisen poikaystäväni kanssa heti samana päivänä kuin tapasin hänet ekaa kertaa (baari-illan päätteeksi) ja seksiähän siinä tietenkin tuli harrastettua ;)

      Tuo on kyllä totta että jos et seksiä halua niin putoat nopeasti kaveriksi, mutta riippuu tietenki tytöstä. Eikö se olis kivaa jos nukutteki kerran yhessä? ;)

    • JOOOOD

      Kyse on nyt siit et en väitä et en haluais mut haluuks tytöt yleensäki seksii tollaset 16-17v poikaystävältä miten nopeesti... Tyhmä kysymys------

      • sexityttö

        Heti paikalla seksiä! ;)


      • wsehwshr
        sexityttö kirjoitti:

        Heti paikalla seksiä! ;)

        Yleensä tyttö haluaa harrastaa seksiä jo aika pian seurustelun aloittamisesta. Mikäli hän on kuitenkin neitsyt, saattaa häntä kuitenkin mietityttää ja pelottaa kyseinen asia, aivan kuten poikiakin.

        Kannattaa kysyä. Vaikkei hän olisikaan vielä valmis sänkyleikkeihin, hän tuskin suuttuu jos kysyt varovasti ja kohteliaasti, miltä hänestä tuntuisi jos kokeilisitte jotain...

        Jos et uskalla puhua seksistä, ala suutelemaan ja halaamaan tyttöä sängyssä. Ensin hiljalleen ja lopulta kunnolla/kiihkeästi. Kun tyttökin näyttää olevan vauhdissa, voit alkaa työntämään käsiäsi hänen paitansa/housujensa alle tai riisumaan toisella kädellä omia housujasi pois samalla kun hyväilet häntä.


    • Poikainen :-)

      No mä oon kyl poika, mut mä voisin nukkua mun poikaystävän kanssa vaikka samantien samassa sängyssä ilman sen kummasempia puuhasteluja. Ehkä suutelua ja muuta tuollasta "pientä", mutta ei kuitenkaan mitään seksiä. Ei taideta olla kumpikaan valmis mihinkään isompaan. Mä oon tosin 15 ja poikaystävä 16.

      • 10+10

        Kuulostaa homolta :D Mutta! Jos pallit ei kosketa niin kai se on ok :)


      • Poikainen :-)
        10+10 kirjoitti:

        Kuulostaa homolta :D Mutta! Jos pallit ei kosketa niin kai se on ok :)

        Mä oon bi ja poikaystävä homo..


      • kgkgogkggki
        Poikainen :-) kirjoitti:

        Mä oon bi ja poikaystävä homo..

        Sun androgeenia vastaanottavat reseptorit ovat todennäköisesti kehittyneet enemmän naisellisiksi kuin normaaleilla miehillä. Miinusta tulee viestini saamaan, mutta tämä on tutkittu fakta.


      • Poikainen :-)
        kgkgogkggki kirjoitti:

        Sun androgeenia vastaanottavat reseptorit ovat todennäköisesti kehittyneet enemmän naisellisiksi kuin normaaleilla miehillä. Miinusta tulee viestini saamaan, mutta tämä on tutkittu fakta.

        Jaahas. Tää on tätä ainaista jankkausta ''Homot on naisia'' ja blaa blaa... -.-


    • masa

      oon itte 17 ja mun tytsy on 15 ja me nukutaa yhes aina ko nähään ja sit se kuitenki aina vonkaa seksii et koita säki esittää kilttii pojuu ni varmaa lohkee ((((;

    • näffe

      Silloin kun ite aloin seurustella poikaystäväni kanssa 15-vuotiaana, olisin mielelläni 1-2 kuukauden jälkeen yökyläilly, mutta poikaystävä ei vielä halunnu. Tuli kyllä vähän torjuttu olo :/
      Kysy siltä sillei ihan viattomasti viittaamatta mitenkään seksiin, mutta älä kuitenkaan ala heti vakuutella "ei missään nimessä seksiä, eiei..". Jos tyttö arkailee, voit tietysti sanoa että ihan vain nukkumisseuraa olet vailla. Jossei tyttö lämpene idealle, pitää odottaa vielä.

      • thnaethne

        Miksi ehdottaa tai pyytää toisen luo menemistä. Tarjoa mieluummin itse yöpymispaikkaa, mikäli olet kiinnostunut asiasta.


    • kattokaas sanakirjasta mitä sana seksi tarkottaa -.- se on muutaki ku yhdyntää....

      • frendoma

        Jep. Kyllä mun mielestä ekalla yökyläillyllä voi olla pientä koskettelua, miksei suuseksiäkin.... (;


    • lissu 8v

      mitä tarkottaa suuseksi? :O ooon 8v lissu

    • Haikara tuo lapsen

      pussailua tietysti

    • 7 vuotias

      syntyykö vauvat perseestä ja mitääkö kyrpää tunkee napareikään kun tehdään lapsi apua nopeaseti!

      • 8lk

        Kuule ipana pota viel että meet koulus 5-9 nii noil luokil sitä kerrotaan!


      • just joo

        Miksi tarvitset tuollaisen tiedon nopeasti ja vielä tuon ikäisenä? Herää kysymyksiä...
        Odotapa vielä muutama vuosi niin koulussa kyllä kerrotaan asioista. Olet vielä ihan lapsi, jonka ei mielestäni tarvitsisi edes miettiä tuollaisia asioita joten unohda koko juttu ja mene leikkimään kavereittesi kanssa.


    • ollipekkaaa

      mu tyttöystävä asuu mun luona, nukkunu viimeset 2vuotta samas sängys

    • Tjahas, tytöt sanovat aina haluavansa poikaystävän jolla ei ole mielessään vain ja ainoastaan seksi tytön kanssa... Tytöt näköjään ovat niitä pahimpia ruinaajia, vai? ;) Itse ainakin tykkäisin ihan vain antaa oman rakkaansa nukahtaa viereen ja aamulla puolestaan ensimmäisenä herättyään huomata oma kaunis tyttö, ilman mitään erikoisempaa, lukuunottamatta tietenkin joitakin haleja tai pusuja =)

    • ekayö;)

      ekaks kun tapasin sen oman poitsuni, nukuttiin yhessä yö ja sitten melkeen joka yö, hullua;) 16v olin

    • 11-18 :O?!

      oi se on ihanaa :))). nukkua oman kullan kainalossa

    • perämela

      sitten kun on maallisen ja taivaallisen vallan edessä lupauduttu ja sitouduttu, ei yhtään ennen.

      korkeasaaren asukeilla on omat tavat ja ihmisillä omansa.

      • Anonyymi

        Oon itekki nukkunu tytsyn kans joten äl hauku meitä "korkeasaaren asukeiksi", pientä säpinää voi kuiten olla


    • 17w

      Itse olen 17, kuten poikaystävänikin ja nukumme yhdessä aina kun tapaamme. Seksiä emme ole vielä harrastaneet, vaikka jo monta yötä onkin tullut yhdessä nukuttua.
      Kumpikaan meistä ei edes vihjaile seksin suuntaan. Nukumme tietysti lähekkäin ja usein miten käsi kädessä :)

      Tuli hirveä ikävä poikaystävää, kun joudun tämän yön nukkumaan yksin :( Onneksi näemme huomenna :D

      • Anonyymi

        En todella ymmärrä 17 vuotiasta poikaa joka pystyy nukkumaan tytön vieressä ja ilman seksiä. Jos ollaan hyväilty jne., niin kaiken järjen mukaan pojalla on jo penis ollut jäykkänä. Miten sen kanssa pystyy nukkumaan on jo suuri arvoitus. Luoja on tehnyt meistä miespuolisista tahtomattamme ja lisääntymisvietin vuoksi purkuhalusia "koneita" Se nyt vain on luonnon tarkoitus varmistua, että ihmiskunta kestää rutot ja sodat eikä kuole sukupuuttoon. Tytöt ja naiset eivät ymmärrä tätä puolta miehen sukupuolessa. On heilläkin omat tarpeensa, mutta varsin vaatimattomat meitä miehiiä ajatellen. Miehellä penis täyttyy vrellä ja sitä alkaa pakomaan helvetisti. Sitä kipua ei kukaan voi kestää koko yötä. Toki heti helpottaa kun käy runkulla. Sitten on vielä ne yölliset ja aamuseisokit, mutta ne eivät ole kivuliaita. Ne vain kiihottavat ja kaipaavat seksuaallista tyhjennystä Jos pojalla on kovin heikko seksuaallisuus tai on homo, niin näitä ongelmia ei tietysti silloin ole.


    • 15v

      nukuttiin jo ennen suhdettakin yhdessä ;D taisi kummallakin olla kuitenkin jo siinä vaiheessa jotain tunteita toita kohtaan.. :D

    • Anonyymi

      Heti Kun
      tavataan ofc ;)

    • Anonyymi

      Kun nuorella on ehkäisypillerit käytössä ja silti pojalla kodomit.kanattais odotaa edes täysi ikäisyyteen 18v.Ehdotonta ehkäisypilerit ja kondomit silti.Jotei tule mitän vahinko raskauksia,sukupuolitauteja.Kodomi myös suu seksissä ehdoton.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe