Aina kun olet siinä lähellä, haluan suhun koskea. Huomaatko sitä?
Saataispa joskus hetki kahden, vaikka jollain syrjäisellä käytävällä. Hmm.. halata sua pitäisi. Ajatteletkohan sä samaa, kuin minä?
Muista enskerralla ;)
10
781
Vastaukset
- kaksi vaihtoehtoa
En minä tuollaista haluaisi. Haluaisin oikean suhteen, jossa ollaan läsnä toisen elämässä.
Tai sitten voidaan olla jonkinlaisia kavereita ja jutustella jotain niitä näitä jos kohdalle satutaan.
Muita vaihtoehtoja en näe. - On kyllä käynyt mielessä
No, tämä on aika paha kysymys, kyllä voi olla, ainakin minä, vaikka on kyllä kova kontrolli päällä. Kuka lie oletkin ;-).
- ajattelensamaa
Ajattelen samoin. Olisi ihana sinua halata, silleen pitkään ja hellästi...tunteella.
- Huomiovärit (n)
En oo huomannu kosketushalukkuutta, mutta Hän on viimeaikoina uskaltautunut aina silloin tällöin lähemmäs... ;) Olishan se mukava olla lähemmässä kontaktissakin... Siinä mun takana oikeastaan seisoi Hän tänä aamuna...
- n
Tilaisuuksia on ollut
- niin olisimpa
Hän ei ole ollut tarpeeksi lähellä pitkään aikaan,kuin silloin joskus muinoin v 20**.
Olisimpa ollut silloin uskaliaampi. - Setä Pekka
Tämä mies koppaiseei sinut seuraavan kerran isoon karhumaiseen syliinsä ja päästä ei pois ihan heti.
- hämmentynyt n
jotain sellaista oon aavistellut, ja sama halu on mullakin.. Ja ideaasi kannatan täysin ;)
- onhan??
Sama työpaikka?
- ihanata!
Tahtoo myös! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637