Kutsunnat ja kusitesti

Jepi11

Ottavatko ne jossain vaiheessa, joko kutsunnoissa tai sitä edeltävässä lääkärintarkastuksessa virtsanäytteen? Jos ottavat niin miten? Minulla kun on pientä ujopissaa niin enhän minä pysty virtsaamaan, jos joku katsoo toimitusta metrin päässä painostavassa hiljaisuudessa. Mitäs sitten?

6

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomastisaavat

Sitten kapteenin ja majurin kuulustelussa silloin kannattaa repäistä vetoketju auki ja pissata niiden päälle se testi?

• yläpää laho

Kutsunnoissa majurisetä pitää hepistä kaverina, että osuu purkkiin. Ja sitten sanoo
      että hyvä on paa housuihis.

• Mjjaa

Tuskin tarvii kenenkään edessä läsnäollessa alkaa kuseskelemaan.

• pullokusi

Vein kusinäytteen kutsuntoihin viinapullossa, tyytyväisinä ottivat sen vastan. En tiedä mitä sille sitten tapahtui kun tilaisuuden lopussa tuli majuri kiittämään, että toit tosi maukasta kotiviiniä.

• Alik Hyvönen

Minulta se pissanäyte tuli hyvin, mutta spermanäytteen otossa kyllä ujostutti, kun se naisalikessu joka piteli koeputkea ei meinannut saada vehjettäni mahtumaan siihen.

• kusihätä

olin viime syksynä kutsunnoissa ja olin lukenut netistä kusitesteistä ja muista kutsunnoissa ja jännitti niin pirusti että onkohan sellanen oikeesti joten jätin aamulla käymättä vessassa ennen sinne lähtöä jotta sellanen olis helpompaa, no ei siellä sellasta ollut joten pidättelin koko kutsuntojen ajan, olin viimeinen kutsuttu lautakunnan eteen joten jännitin koko ajan ja loppuajan kiemurtelin tuolilla odottaessani pääsyä lautakunnan eteen ja pelkäsin toisesti niiden edessä että kusen housuun, no onneksi siinäkin sen verran sain pidäteltyä etten sentään kussut, no sitten aattelin että ennen kotiin lähtöä käyn vessassa ,mutta koska olin helpottunut tuloksesta unohdin sen ja kävelin sitten kusihätäsenä vielä kotiin että kamala päivä oli

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      212
      3804
    2. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      32
      3105
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      3094
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      22
      2928
    5. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      68
      2838
    6. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      5
      2832
    7. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      220
      2189
    8. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      8
      2141
    9. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      2066
    10. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      2018
    Aihe