Valkoien ( tai vaalea ainakin) vähän vanhempi Volvo BJJ 62X ( X on tiedossa myös) Ajoi niin päin punaisia kuin voi HÄTILÄSSÄ. tänään kello 13:20, kaupungista päin tullen. Toisella kaistalla seisottiin punaisissa ja niin se kaakahasi punaiisiin. Lapset ( 2) olivat ajamassa suojatien yli, onneksi oli keskitila, muuten olisi voinut käydä vanhanaikaisesti.
Ja matka jatkui suojateiden kautta Katistentie pätkän kautta kurvaten JALKAKÄYTÄVÄLLE Aulangon-apteekin oven edustalle .Ajo ei lainkaan ollut varovaista. Pelkääjän paikalta kömpi vanha pappa omin avuin, kai matka apteekkiin. Olisi varmaan Viipurintien varressa olevista ruutupaikoistakin jaksanut lakienmukaisesti kävellä asioille.Tämän vain kerron, jospa joku tunnistaa ajajan, olis syytä hillitä ettei tarvi loppuelämäänsä katua.
TÖRKEÄ LIIKENNE RIKKOMUS
5
318
Vastaukset
- Volvopappa
YHYY YHY YHY YHY YHYY. Mene muualle itkemään. Minä kaakahasin missä haluan. Ruikuta sitten kun jotain tapahtuu, kai mä nyt kakarat väistelen. YHYY YYY. Miljoona kilometriä on mulla ja Volvolla takana, ilman kolareita ja sakkoja.
- volvomiäs
Nythän jo tapahtui, jos osaat edes lukea.Voi typerys suakin. Jos ajat punaisia päin, et sinä niitä lapsiakaan olisi nähnyt. Toivon vain, että ajat ihan oikeassa paikassa, missä syttyy hyvin äkkiä siniset valot takanasi ja kortti kuivuun. Säänöt ne sullekin olemassa volvopappa. Asenteesi tuntuu olevan ihan pielessä.
- KOKOOMUSNUORI
Liikenne valot eivät saa toki orjuuttaa ketään. On järjetöntä pysähtyä täydestä vauhdista jonkin valon vuoksi, jos ketään ei ole jäämässä alle. Öisin en edes harkitse pysähtyä nököttämään johonkin tyhjään risteykseen vihreitä odottelemaan. Itse ajan vain Merdedec Benztillä mutta on Volvokin on ihan liian hyvä auto sellaiseen. Opettakaa niille pennuille liikennesääntöjä, ettei saa rynnätä suojatielle, jos autoja on tulossa.
- jalankulkijat lakoon
Tämänviikkoinen liukas keli antaa autoille oikeuden ajaa päin punaisia tai hätistellä suojatiellä jalankulkijoita. Hämeenlinnalaisten autoilijoiden töykeys jalankulkijoita kohtaan on muutenkin omaa luokkaansa.
Tänään aamulla Sibeliuspuiston nurkilla onnistuin suojatielllä hyppäämään pois harmaan Renault-farmarin edestä. Rekisterinumeron perusteella oriveteläiselle omistajalle kuuluvan auton kuski on ehtinyt omaksua paikallisen ajotyylin. Päälleajo oli lähellä...
Poliisille sakkopaikkavinkki: kijaston kohdalla Lukiokadulla ajetaan alamäkeen säännöllisesti päin punaisia. - Kiire viivalle
Tänään ehtoolla tummanpunainen Wolkkari porrasperä ja harmaahapsi mies niin vain painui kaasua polkaisten punaisista P. Cajanterintien valoissa, ja kohta seisoimme rinnastusten Aulangontienvaloissa, hän hieman kauemmin. kun oli niin nopeaan viivalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760