Valkoien ( tai vaalea ainakin) vähän vanhempi Volvo BJJ 62X ( X on tiedossa myös) Ajoi niin päin punaisia kuin voi HÄTILÄSSÄ. tänään kello 13:20, kaupungista päin tullen. Toisella kaistalla seisottiin punaisissa ja niin se kaakahasi punaiisiin. Lapset ( 2) olivat ajamassa suojatien yli, onneksi oli keskitila, muuten olisi voinut käydä vanhanaikaisesti.
Ja matka jatkui suojateiden kautta Katistentie pätkän kautta kurvaten JALKAKÄYTÄVÄLLE Aulangon-apteekin oven edustalle .Ajo ei lainkaan ollut varovaista. Pelkääjän paikalta kömpi vanha pappa omin avuin, kai matka apteekkiin. Olisi varmaan Viipurintien varressa olevista ruutupaikoistakin jaksanut lakienmukaisesti kävellä asioille.Tämän vain kerron, jospa joku tunnistaa ajajan, olis syytä hillitä ettei tarvi loppuelämäänsä katua.
TÖRKEÄ LIIKENNE RIKKOMUS
5
319
Vastaukset
- Volvopappa
YHYY YHY YHY YHY YHYY. Mene muualle itkemään. Minä kaakahasin missä haluan. Ruikuta sitten kun jotain tapahtuu, kai mä nyt kakarat väistelen. YHYY YYY. Miljoona kilometriä on mulla ja Volvolla takana, ilman kolareita ja sakkoja.
- volvomiäs
Nythän jo tapahtui, jos osaat edes lukea.Voi typerys suakin. Jos ajat punaisia päin, et sinä niitä lapsiakaan olisi nähnyt. Toivon vain, että ajat ihan oikeassa paikassa, missä syttyy hyvin äkkiä siniset valot takanasi ja kortti kuivuun. Säänöt ne sullekin olemassa volvopappa. Asenteesi tuntuu olevan ihan pielessä.
- KOKOOMUSNUORI
Liikenne valot eivät saa toki orjuuttaa ketään. On järjetöntä pysähtyä täydestä vauhdista jonkin valon vuoksi, jos ketään ei ole jäämässä alle. Öisin en edes harkitse pysähtyä nököttämään johonkin tyhjään risteykseen vihreitä odottelemaan. Itse ajan vain Merdedec Benztillä mutta on Volvokin on ihan liian hyvä auto sellaiseen. Opettakaa niille pennuille liikennesääntöjä, ettei saa rynnätä suojatielle, jos autoja on tulossa.
- jalankulkijat lakoon
Tämänviikkoinen liukas keli antaa autoille oikeuden ajaa päin punaisia tai hätistellä suojatiellä jalankulkijoita. Hämeenlinnalaisten autoilijoiden töykeys jalankulkijoita kohtaan on muutenkin omaa luokkaansa.
Tänään aamulla Sibeliuspuiston nurkilla onnistuin suojatielllä hyppäämään pois harmaan Renault-farmarin edestä. Rekisterinumeron perusteella oriveteläiselle omistajalle kuuluvan auton kuski on ehtinyt omaksua paikallisen ajotyylin. Päälleajo oli lähellä...
Poliisille sakkopaikkavinkki: kijaston kohdalla Lukiokadulla ajetaan alamäkeen säännöllisesti päin punaisia. - Kiire viivalle
Tänään ehtoolla tummanpunainen Wolkkari porrasperä ja harmaahapsi mies niin vain painui kaasua polkaisten punaisista P. Cajanterintien valoissa, ja kohta seisoimme rinnastusten Aulangontienvaloissa, hän hieman kauemmin. kun oli niin nopeaan viivalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681