Miksi tätä sanaa ei saa kysyä aviollisena?
- Sukupuolenvaihdon takia.
- Voitteko lopettaa tämän julkisen keskusteluttamisen?
-Eihän se edes tiedä, mitä keskusteluja se tarkoittaa.
- Ei tällaista ei voi tapahtua, eikä tälaista voi tehdä. Kysymyksessä on deja vu, ja aiheutat jälleen vaaratilanteen itsellesi, ainakin niin kauan, että mä näen sen suhteen siihen vaaratilateeseen, ja eli poliisilääkäriin.
-Joo,mä olen ruotsinkielinen, ja siksi vähän hidas, ja parempi tähän vaartilanteeseen. Entä kuinka masentunut olet juuri nyt?
- No, on tämä masentavaa pysyä koko ajan samassa sukupuolessa.
Aviollisena sanan frustraatio kysely
7
<50
Vastaukset
- hh
niinkö
- Ihmiskunta Sinde
Mä joudun tekemään tätä näin.
Sukupuolelle suoritetaan aina nuolenta, niin miksi?
Reaalitaso- ja reaalikyky kyselyjen takia.
Se on koulutuskelpoisuus, se on yleisesti hyväksytty.
- Ettet alista ketään sukupuolen vaihtoon saakka.
Reaalitaso- ja reaalikyky kyselyilla on vain (jatka tätä lausetta: -merkitys., alistava)
Suoritetaan nuolenta sielullisen sairauden takia.
- Mää en saa olla julkisella alalla.
Sun pitää maksaa sielullista sairautta sille Sinille.- Mulla ei oo:Sinde82
Valitettavasti ei tule kysymykseen rakennusliiton käyttö.
- Ei sitten, sanoi Niklas.
- Joo, et se meni mulle.
- Mistähän syystä, jos saa kysyä?
-Vaikeatasoisen, ja vaikeatasoisten ikä-häiriöiden, joiden heijasteista näytät kohtuuttamasti kärsivän, jopa kaksikielisenä.
-Koska minulla Ritvalla on vain kyky vaikeatasoisesti heijastaa ikä-häiriötä.
Mistä mustalaisuudesta voisi olla kysymys?
Entä gynekologia ja euforia-nimistö?
- Ei ne pitää itse tehdä.
- Sillä otetaan näköä aina takaisin. - Eioo:SIndevm-82
Mulla ei oo:Sinde82 kirjoitti:
Valitettavasti ei tule kysymykseen rakennusliiton käyttö.
- Ei sitten, sanoi Niklas.
- Joo, et se meni mulle.
- Mistähän syystä, jos saa kysyä?
-Vaikeatasoisen, ja vaikeatasoisten ikä-häiriöiden, joiden heijasteista näytät kohtuuttamasti kärsivän, jopa kaksikielisenä.
-Koska minulla Ritvalla on vain kyky vaikeatasoisesti heijastaa ikä-häiriötä.
Mistä mustalaisuudesta voisi olla kysymys?
Entä gynekologia ja euforia-nimistö?
- Ei ne pitää itse tehdä.
- Sillä otetaan näköä aina takaisin.Mun nimeä ei saa käyttää esiintyvien, nopeiden ja hektisten tunteiden yhteydessä, terveisin Niklas.
-Joo, ne ovat yksi mielensairaus. Mikäs tämä sun on? Joku neuroosi täydellisyydestä, että pitää olla loogisuuden eli feminiinisten ja maskuliinisten eleiden osalta, sekä painon ja aksentinsiirron takia täydellinen. Eli vain täysin järjestysluvullinen esim. väestöä, ja väestönsuojelua koskeviin vaaratilanteisiin. ei lainkaan Deja Vu ja ehdoton ei edelleen frustraatiolle, sitä voi vain mitata, mutta siinä ei väkivalta ja vaarallisuus ole missään vaiheessa pyöreäpäisyyden ja etovan inhon takia sallittuja.
- Ja silläkö ei saa mennä mihinkään.
- No, ei mielellään. Mää ja mun Purkki ollaan yksin, meitä on tosiaan vain yhdet olemassa maailmassa. Mitä väestönsuojelu vaaratoimia se sisältää? Esim. kuukautisten poistamista heijasteiden ja tutustumisen yhteydessä.
- Ei pysty tekeen mitään, koska rääyt koko ajan frustraatiossa, pakotettuna ja painostettuna, jopa väestönsuojelu-vaaratilanteisiin. - Ihmiskunta Sinde
Eioo:SIndevm-82 kirjoitti:
Mun nimeä ei saa käyttää esiintyvien, nopeiden ja hektisten tunteiden yhteydessä, terveisin Niklas.
-Joo, ne ovat yksi mielensairaus. Mikäs tämä sun on? Joku neuroosi täydellisyydestä, että pitää olla loogisuuden eli feminiinisten ja maskuliinisten eleiden osalta, sekä painon ja aksentinsiirron takia täydellinen. Eli vain täysin järjestysluvullinen esim. väestöä, ja väestönsuojelua koskeviin vaaratilanteisiin. ei lainkaan Deja Vu ja ehdoton ei edelleen frustraatiolle, sitä voi vain mitata, mutta siinä ei väkivalta ja vaarallisuus ole missään vaiheessa pyöreäpäisyyden ja etovan inhon takia sallittuja.
- Ja silläkö ei saa mennä mihinkään.
- No, ei mielellään. Mää ja mun Purkki ollaan yksin, meitä on tosiaan vain yhdet olemassa maailmassa. Mitä väestönsuojelu vaaratoimia se sisältää? Esim. kuukautisten poistamista heijasteiden ja tutustumisen yhteydessä.
- Ei pysty tekeen mitään, koska rääyt koko ajan frustraatiossa, pakotettuna ja painostettuna, jopa väestönsuojelu-vaaratilanteisiin.Niklas vastaa: No, kosti... Syy, sukupuolenvaihto ja esiintyvät, hektiset ja nopeat tunteet.
- Ei, ei koliikki-lapsille. -Mua ois kiinnostanut tällaiset keskustelut.
- Ei pysty kukaan keskustelemaan näin. Et sovellu alalle.
-V***n pöhölö, teidän on jotenkin rajoitteinen näihin. Joo, lapsettomuus on tosiaankin rajoite.
- Joo, mä en siksi saakaan enää lähestyä, niiden tunteiden takia, jotka on aina naisella korvattu assosiaatio-organisaatio-ajattelulla. Miksi teillä ei ole näin? - Eioonäin:Sinde82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Niklas vastaa: No, kosti... Syy, sukupuolenvaihto ja esiintyvät, hektiset ja nopeat tunteet.
- Ei, ei koliikki-lapsille. -Mua ois kiinnostanut tällaiset keskustelut.
- Ei pysty kukaan keskustelemaan näin. Et sovellu alalle.
-V***n pöhölö, teidän on jotenkin rajoitteinen näihin. Joo, lapsettomuus on tosiaankin rajoite.
- Joo, mä en siksi saakaan enää lähestyä, niiden tunteiden takia, jotka on aina naisella korvattu assosiaatio-organisaatio-ajattelulla. Miksi teillä ei ole näin?Joo, joo tempas vahingossa turpaan, se luuli, että pitää Skibosta ja ihmiskäsityksestä
a. nukuttaa
b. mennä autoon ja kuolla
c. olla uhattuna
d. teki jotain anteeksiantamatonta, tai muuta pahaa, johon voi kuolla.
e. pelotti
f. oli loogisuuteen vaikuttava frustraatio
g. se oli hauska leikki
h. koska oli narsismia.
i. Miksi tämä ei olisi sama asia?
J. Jne. onhan tämä sama asia. - Montakotuntia:SInde
Eioonäin:Sinde82 kirjoitti:
Joo, joo tempas vahingossa turpaan, se luuli, että pitää Skibosta ja ihmiskäsityksestä
a. nukuttaa
b. mennä autoon ja kuolla
c. olla uhattuna
d. teki jotain anteeksiantamatonta, tai muuta pahaa, johon voi kuolla.
e. pelotti
f. oli loogisuuteen vaikuttava frustraatio
g. se oli hauska leikki
h. koska oli narsismia.
i. Miksi tämä ei olisi sama asia?
J. Jne. onhan tämä sama asia.Soveltuu myös tavallisille korteille, Niklaksella aina pöydätään näin päin. Se ilmainen jatke-kortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931