oon 166cm poika ja etin luotettavaa mopoo (nii ei tarvii koko ajan rassailla). Nii mikäs ois paras vaihtoehto.
mikä mopo sopii mulle?
12
677
Vastaukset
- jiiiiip
aprilia sx tai yamaha dt :p neo parhaat ! [:
- Jullezz
suzuki pv,se o just soppeli sulle ei hajoile läheskään niin paljoa kuin nuo nykh mopot ja on matalampi kuin jotku derbit yms....
- 6+20
Derbi
- lolwut
generic trigger 50 X
- roskaa
Generic trigger 50 X on korkea
- gennupaska
roskaa kirjoitti:
Generic trigger 50 X on korkea
no shit
- 160cm
Osta Derbi DRD X-treme SM. iteki oon 160cm ja oon ostamassa sen ! mulla ylttää siin jalat
- :)
mikä tahansa mopo on korkeudeltaan sopiva, esim. detsissä on kaks asentoa iskarille, korkeampi ja matalampi. tietysti tällaset pv:t yms. on helppoja korjata, mutta suosittelen dt:tä.
- 43423423532523542
miksei sitten dt.tä ole helppo korjata jos peeveekin on, ihan samalainen moottorin toiminta niissä on
- :)
pv on niin paljon yksinkertaisempi ja tilavampi korjata. dt:ssä menee sähköjohtoja joka paikkaan ja esim. suuttimen vaihtoa varten pitää purkaa puolet moposta.
terveisin dt:n omistaja ja peeveetä korjannut
- Mr.XD
aprilias on vakiona vitun moinen hukkaputki, dt on polven korkusil mokkereil jotka ei yllä oikeen mopon selkään, generic on kiinaihme laama. Derbi on miehille suunniteltu, tehoja löytyy vakiona 4,2 kw (generic 1,3kw) eikä oo mikää 5v pikkumopo ku pv. Suosittelen nappularenkaita, ei tarttee pelätä pikkukiviä tai sateella vesiluisuu ja pääsee mettää rälläämää niiku oikeet miehet.
- Anonyymi
Ktm exc 450cc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872