mikä mopo sopii mulle?

166cm poika

oon 166cm poika ja etin luotettavaa mopoo (nii ei tarvii koko ajan rassailla). Nii mikäs ois paras vaihtoehto.

12

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiiiiip

aprilia sx tai yamaha dt :p neo parhaat ! [:

• Jullezz

suzuki pv,se o just soppeli sulle ei hajoile läheskään niin paljoa kuin nuo nykh mopot ja on matalampi kuin jotku derbit yms....

• 6+20

Derbi

• lolwut

generic trigger 50 X

• roskaa

Generic trigger 50 X on korkea

• gennupaska
        roskaa kirjoitti:

Generic trigger 50 X on korkea

no shit

• 160cm

Osta Derbi DRD X-treme SM. iteki oon 160cm ja oon ostamassa sen ! mulla ylttää siin jalat

• :)

mikä tahansa mopo on korkeudeltaan sopiva, esim. detsissä on kaks asentoa iskarille, korkeampi ja matalampi. tietysti tällaset pv:t yms. on helppoja korjata, mutta suosittelen dt:tä.

• 43423423532523542

miksei sitten dt.tä ole helppo korjata jos peeveekin on, ihan samalainen moottorin toiminta niissä on

• :)

pv on niin paljon yksinkertaisempi ja tilavampi korjata. dt:ssä menee sähköjohtoja joka paikkaan ja esim. suuttimen vaihtoa varten pitää purkaa puolet moposta.

terveisin dt:n omistaja ja peeveetä korjannut

• Mr.XD

aprilias on vakiona vitun moinen hukkaputki, dt on polven korkusil mokkereil jotka ei yllä oikeen mopon selkään, generic on kiinaihme laama. Derbi on miehille suunniteltu, tehoja löytyy vakiona 4,2 kw (generic 1,3kw) eikä oo mikää 5v pikkumopo ku pv. Suosittelen nappularenkaita, ei tarttee pelätä pikkukiviä tai sateella vesiluisuu ja pääsee mettää rälläämää niiku oikeet miehet.

• Anonyymi

Ktm exc 450cc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe