Tuntuu siltä että ihan muutama pieni osa ihmisistä on maanviljelijöitä vastaan ja tällä palstalla heitä näyttää myös olevan. Yleensä kun tuolla maailmalla kulkee ja kertoo olevansa maanviljelijä niin henkistäkin tukea tulee ja jaksamista toivotetaan.
Itse toivon kovasti että kaikilla ihmisillä olisi työtä ja hyvä toimeentulo. Mitä enemmän on duunareita sitä paremmin menee kansalla. Tahtoo vaan mennä ulkomaille kaikki työ ja Suomeen jää vain työttömyys ja sosiaaliturva.
En usko että meitä maajusseja kadehditaan yleisesti koska jokainen voi sen tilan täällä ostaa jos halua on. Taitoa tarvitaan paljon että saa tilansa pyörimään ja sen osaa vain harvat nykyaikana. Konkursseja on ihan liikaa ja johtuu varmasti vain osaamattomasta rahan käytöstä.
Olen tehnyt muutakin työtä ja ainoa asia mistä minulle maajussille voi olla kateellinen on se että saan olla aina kotona. Saan itse päättää tehtävistäni ja kukaan ei määrää päivittäin. Kukaan ei hengitä niskaan ja arvostele työtäni. Voin tehdä sen itse siten, että mitä paremmin teen työni niin sen paremmin pärjään. En jaksaisi joka aamu vääntäytyä suihkuun ja lähteä määrätyksi ajaksi ansiotöihin ihmisten pariin. Nyt saan olla kotona. Se on asia jota itse arvostan suunnattomasti.
Jokainen varmasti haluaisi tehdä töitä kotona. Vai olenko väärässä?
Tsemppiä kaikille jotka joka aamu lähdette liikenteeseen ja tienaamaan rahaa perheen elättämiseen!
Duunarit kunniaan
24
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872