Cindyn ja tyttösen isä on siis Cindy nimestä päätellen amerikkalainen, eli amerikkalainen nimi haussa. Sukunimi on Nothern
Cindyn siskolle nimi!
8
359
Vastaukset
- ...
On vaikea tietää, miltä nimet amerikkalaisen korvaan kuulostavat, esim. mitä nimeä pidetään yleisesti tätimäisenä. Katsopa vaikka tästä linkistä, jossa on hyvän kokoinen valikoima englantilaisia tytönnimiä:
http://www.babynamescountry.com/origins/english_girl_baby_names1.html
Jaksoin selata vain vähän alkua, josta silmään pistivät mm. Audrey ja Beverly. - NimiTäti
Mandi Northern.
Katy Northern. - taas näitä!
Amerrikkalainen nimi! Salli mun nauraa! Mikä on amerikkalainen nimi? Amerikassa on kulttuureja kuin pipoa. On mustia, keltaisia, valkoisia, punaisia amerikkailaisia ja kaikilla heillä on oma nimikulttuurinsa. Lapsella on kai äitikin, eikä hänen kulttuurillaan ole mitään väliä?
- Lilischka
Olisiko vaikka niin, että perhe asuu suomessa, ja lapsen isä haluaa siirtää edes yhden osan omasta kulttuuristaan lapsilleen, vaikka sitten nimen muodossa - ei kai sekään kiellettyä ole? Ymmärrän kantasi, mikäli perhe asuu jenkeissä, silloin lapsella on hyvä olla "suomalainen" nimi muistuttamassa äidin kulttuurista, mutta toisaalta, jos perhe asuu suomessa, miksi lapsella ei saisi olla isän haluamaa nimeä muistuttamassa isän kulttuurista?
Itse suosisin ehkä tuossa tilanteessa nimiä, jotka esiintyvät molemmissa kulttuureissa:
Anna, Emma, Edith, Laura, Ellen, Ella, Julia, Vera, Linda, Hanna(h), Sara(h), Jenna, Nina, Mia, Krista, jne.
Eli nimiä, jotka molempien vanhempien sukulaisten on helppo lausua (vaikkei ehkä samalla tavalla, niin kuitenkin niin, että lapsen on helppo oma nimensä tunnistaa...)
Cindy ja Jenna
Cindy ja Linda
Cindy ja Sara - nm.asunusassa
Amerikkalaisia nimia on!! Katso vahan netista tietoa ennen kun alat selittamaan tollasia.
- AP
Amerikkalaisella nimellä tarkoitin nimeä, jota esiintyy enemmän kyllä Amerikassa, kuin Suomessa. Ainoa tuntemani Cindy ( tyttäreni lisäksi) on Cindy Rintala Salatuissa elämissä. Ei pahalla, mutta mielestäni Cindy ja Laura nimet eivät sovi yhteen. Annalicia oli kaunis.
- -ada-
Annalicia? Outo nimi mun korvaan, Alicia on olisi tosi kaunis!
Alicia, Felicia, Patricia- mä tykkään!
Cindyn siskolle s-äänne alkuun: Cecilia, Charlotte, Sarah, Susan.
D-kirjain nimessä: Ada, Adele, Aida, Claudia, Edith, Jade, Lydia, Vida.
Y-kirjaimeen päättyvä: Nelly, Dolly, Emmy, Fanny, Kelly, Lily, Molly, Penny. - ...
-ada- kirjoitti:
Annalicia? Outo nimi mun korvaan, Alicia on olisi tosi kaunis!
Alicia, Felicia, Patricia- mä tykkään!
Cindyn siskolle s-äänne alkuun: Cecilia, Charlotte, Sarah, Susan.
D-kirjain nimessä: Ada, Adele, Aida, Claudia, Edith, Jade, Lydia, Vida.
Y-kirjaimeen päättyvä: Nelly, Dolly, Emmy, Fanny, Kelly, Lily, Molly, Penny.Cindy ja Brittny kuulostaa ainakin hyvin modernilta "parivaljakolta".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756