Cindyn ja tyttösen isä on siis Cindy nimestä päätellen amerikkalainen, eli amerikkalainen nimi haussa. Sukunimi on Nothern
Cindyn siskolle nimi!
8
369
Vastaukset
- ...
On vaikea tietää, miltä nimet amerikkalaisen korvaan kuulostavat, esim. mitä nimeä pidetään yleisesti tätimäisenä. Katsopa vaikka tästä linkistä, jossa on hyvän kokoinen valikoima englantilaisia tytönnimiä:
http://www.babynamescountry.com/origins/english_girl_baby_names1.html
Jaksoin selata vain vähän alkua, josta silmään pistivät mm. Audrey ja Beverly. - NimiTäti
Mandi Northern.
Katy Northern. - taas näitä!
Amerrikkalainen nimi! Salli mun nauraa! Mikä on amerikkalainen nimi? Amerikassa on kulttuureja kuin pipoa. On mustia, keltaisia, valkoisia, punaisia amerikkailaisia ja kaikilla heillä on oma nimikulttuurinsa. Lapsella on kai äitikin, eikä hänen kulttuurillaan ole mitään väliä?
- Lilischka
Olisiko vaikka niin, että perhe asuu suomessa, ja lapsen isä haluaa siirtää edes yhden osan omasta kulttuuristaan lapsilleen, vaikka sitten nimen muodossa - ei kai sekään kiellettyä ole? Ymmärrän kantasi, mikäli perhe asuu jenkeissä, silloin lapsella on hyvä olla "suomalainen" nimi muistuttamassa äidin kulttuurista, mutta toisaalta, jos perhe asuu suomessa, miksi lapsella ei saisi olla isän haluamaa nimeä muistuttamassa isän kulttuurista?
Itse suosisin ehkä tuossa tilanteessa nimiä, jotka esiintyvät molemmissa kulttuureissa:
Anna, Emma, Edith, Laura, Ellen, Ella, Julia, Vera, Linda, Hanna(h), Sara(h), Jenna, Nina, Mia, Krista, jne.
Eli nimiä, jotka molempien vanhempien sukulaisten on helppo lausua (vaikkei ehkä samalla tavalla, niin kuitenkin niin, että lapsen on helppo oma nimensä tunnistaa...)
Cindy ja Jenna
Cindy ja Linda
Cindy ja Sara - nm.asunusassa
Amerikkalaisia nimia on!! Katso vahan netista tietoa ennen kun alat selittamaan tollasia.
- AP
Amerikkalaisella nimellä tarkoitin nimeä, jota esiintyy enemmän kyllä Amerikassa, kuin Suomessa. Ainoa tuntemani Cindy ( tyttäreni lisäksi) on Cindy Rintala Salatuissa elämissä. Ei pahalla, mutta mielestäni Cindy ja Laura nimet eivät sovi yhteen. Annalicia oli kaunis.
- -ada-
Annalicia? Outo nimi mun korvaan, Alicia on olisi tosi kaunis!
Alicia, Felicia, Patricia- mä tykkään!
Cindyn siskolle s-äänne alkuun: Cecilia, Charlotte, Sarah, Susan.
D-kirjain nimessä: Ada, Adele, Aida, Claudia, Edith, Jade, Lydia, Vida.
Y-kirjaimeen päättyvä: Nelly, Dolly, Emmy, Fanny, Kelly, Lily, Molly, Penny. - ...
-ada- kirjoitti:
Annalicia? Outo nimi mun korvaan, Alicia on olisi tosi kaunis!
Alicia, Felicia, Patricia- mä tykkään!
Cindyn siskolle s-äänne alkuun: Cecilia, Charlotte, Sarah, Susan.
D-kirjain nimessä: Ada, Adele, Aida, Claudia, Edith, Jade, Lydia, Vida.
Y-kirjaimeen päättyvä: Nelly, Dolly, Emmy, Fanny, Kelly, Lily, Molly, Penny.Cindy ja Brittny kuulostaa ainakin hyvin modernilta "parivaljakolta".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679