Jokainen meistä käyttää puhelinta la nykyään lähes ainoastaan kännykkää.
Puhelimien käyttö yhteyksien otossa on aivan oma lukunsa. Yhteyttä ei saa juuri koskaan ja mihinkään. Yleisimmin kuullaan kolmikielinen tervetuliaistoivotus ja kehoitus painaa numeroa yksi, kaksi tai kolme.
Seuraavaksi kuullaan olevamme jonossa, joka joskua saattaa loppua.
Entä sitten puhelujen hinnat. Tyypillinen minuuttihinta on n. 7 senttiä/min. mutta palveluouhelimiin jopa euroja. Taksin tilaus maksaa noin euron ja tänne suomi 24 "neuvontaan" 2 euroa/min.
Meillä on ollut suuri osuus noihin yhteyksiin.
Nuo mainiot puhelinyhteydet
4
54
Vastaukset
- pohjoiskarjalan mumm
Meillä täällä terveyskeskuksessa ei vastailla puhelimeen .Olen oppinut ,kun on
kävelymatkan päässä niin menen ja aika usein lääkärille samana päivänä,
Mikähän on asian takana.- puhe-lin
Meillä on kännyköissämme Saunalahden liittymä, joka sisältää meille edullisen sopimuksen. Se sisältää 99 sentin kattomaksun/ vuorokausi, vaikka puhuisi 24 tuntia.
Kiinteä kuukausimaksu on vain 68 senttiä.
Vasta luovuimme lankaliittymästä, jonka perusmaksu kuukaudessa oli jo 11 €.
Monenlaisista liittymistä voi valita itselle sopivimman. Minulla on Saunalahden Eliitti (nykyisin joku Tikka), jossa kuukausimaksi 4,95, jossa joka kolmas kuukausi ilmainen. Liittymälläni voin soittaa veloituksetta 50 tuntia kuukaudessa Kolumbuksen, Elisan ja Saunalahden liittymiin. Muihin 7 senttiä minuutti.
Palvelumaksuista kertyykin laskua nopeasti. Siksi asioinkin sähköpostilla aina kun se on mahdollista.
Minun kuukausilaskuni Saunalahdelle on aina alle 30 euroa. Lasku koostuu kännykkäsoitoista ja mobiililaajakaistasta, jonka nopeus on 1M.- Maan mainio
Kyllä, olen samaa mieltä. Mainiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701